Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Evo kako aktuelna vlast vidi sadašnje stanje železnice i koji su planovi za naredne 4 godine
:::::::
До краја 2027. године завршићемо још524 km пруга, а у истом периоду почињемо радове на још 1.066 km. Између осталог, завршићемо брзу пругу Нови Сад – Суботица, Ниш – Брестовац, Ниш – Димитровград, обилазницу око Ниша, Сталаћ – Ђунис, Земунско поље – Национални стадион, и многе друге. Започећемо изградњу брзе пруге од Београда до Ниша, као и реконструкцију и модернизацију пруге Београд – Бар, Београд – Шид, Рума – Шабац – Лозница, Брестовац – Прешево, Сталаћ – Краљево – Рудница, и друге железничке правце.
av+.jpg

 
Pozdrav,

Nešto nisam video da je pušenje zabranjeno na peronskom delu, + kante koje su postavljene po peronima imaju i deo za trešenje pikavaca & gašenje cigareta.

pozdrav,
Petar

Ima znak na peronima, prošle zime je izgledalo kao stanica parne lokomotive, pušili na peronu svi od čistačica, preko konduktera, do putnika... Pa sam baš gledao i bio je znak. Jedino ako su skinuli u međuvremenu.
 
Да ли ће остати и једна локомотива у СВ у употреби осим маневарки?
 
Колико? 3? Таман за ноћног барца две и једна резерва. Док и њега не укину...
Kada gledaš tako usko i kratkoročno onda da.
Naravno da će noćni Barac ići još dugo dugo.
A i pored ovih starih klasičnih "dama" planira se uzimanje određen broj lokomotiva novije generacije na lizing. Vrv. kasnije i kupovina istih.
 
Kada gledaš tako usko i kratkoročno onda da.
Naravno da će noćni Barac ići još dugo dugo.
A i pored ovih starih klasičnih "dama" planira se uzimanje određen broj lokomotiva novije generacije na lizing. Vrv. kasnije i kupovina istih.

СВ и његов претходник ЖС гледају уско и краткорочно. Да није тако, не би међународни саобраћај био укинут готово у потпуности као што јесте. Желим да верујем да ће ноћни барац ићи још дуго, али да ми је неко рекао пре 15 година да данас међународни возови неће готово постојати, не бих му ни у лудилу поверовао нити могао то да замислим. Тако да, ни укидање путничког саобраћаја са Црном Гором ме не би изненадило...
 
СВ и његов претходник ЖС гледају уско и краткорочно. Да није тако, не би међународни саобраћај био укинут готово у потпуности као што јесте. Желим да верујем да ће ноћни барац ићи још дуго, али да ми је неко рекао пре 15 година да данас међународни возови неће готово постојати, не бих му ни у лудилу поверовао нити могао то да замислим. Тако да, ни укидање путничког саобраћаја са Црном Гором ме не би изненадило...
Da li je ukidanje međunarodnog saobraćaja jedina krivica SV-a i predhodno ŽS-a?
Rekao bih da nije.
 
Da li je ukidanje međunarodnog saobraćaja jedina krivica SV-a i predhodno ŽS-a?
Rekao bih da nije.
Zavisi. Rumuni su recimo hteli da puste vozove iz Temišvara za KI i VŠ (tj. da produže svoje unutrašnje linije za Moravicu i Žimboliju) ali su predstavnici SV-a odustali usred pregovora za prošlogodišnji red vožnje (Rumuni su ih već bili uneli u svoj red), a za ovogodišnji nije ni bilo razgovora. A stara linija VŠ-TM je ukinuta zbog dugovanja odnosno prebacivanja da li je to dug Srbijavoza ili Železnica.

Recimo u ovom slučaju vidim samo krivicu Srbijavoza.
 
Zavisi. Rumuni su recimo hteli da puste vozove iz Temišvara za KI i VŠ (tj. da produže svoje unutrašnje linije za Moravicu i Žimboliju) ali su predstavnici SV-a odustali usred pregovora za prošlogodišnji red vožnje (Rumuni su ih već bili uneli u svoj red), a za ovogodišnji nije ni bilo razgovora. A stara linija VŠ-TM je ukinuta zbog dugovanja odnosno prebacivanja da li je to dug Srbijavoza ili Železnica.

Recimo u ovom slučaju vidim samo krivicu Srbijavoza.
A ti zasigurno možeš da potvrdiš da je to istina? Mislim, stalno slušam svakave priče, pa me samo zanima izvor te informacije.
 
Za ove prošlogodišnje pregovore ima u rumunskim medijima saopštenje CFR-a:

Za onu "dužničku" zavrzlamu ima više medijskih crtica, recimo jedna od Telegrafa (sa sve pravdanjem Srbijavoza): https://www.telegraf.rs/vesti/srbij...vrsac-vozovi-ka-rumuniji-vec-dva-meseca-stoje

Još jedan interesantan link od prošle godine, najava vraćanja vozova VŠ-TM i KI-TM od strane "Srbijavoza" https://www.danas.rs/vesti/ekonomij...vom-su-stanju-ostali-vozovi-i-pruge-u-srbiji/
 
Za ove prošlogodišnje pregovore ima u rumunskim medijima saopštenje CFR-a:

Za onu "dužničku" zavrzlamu ima više medijskih crtica, recimo jedna od Telegrafa (sa sve pravdanjem Srbijavoza): https://www.telegraf.rs/vesti/srbij...vrsac-vozovi-ka-rumuniji-vec-dva-meseca-stoje

Još jedan interesantan link od prošle godine, najava vraćanja vozova VŠ-TM i KI-TM od strane "Srbijavoza" https://www.danas.rs/vesti/ekonomij...vom-su-stanju-ostali-vozovi-i-pruge-u-srbiji/
Hvala
 
Zavisi. Rumuni su recimo hteli da puste vozove iz Temišvara za KI i VŠ (tj. da produže svoje unutrašnje linije za Moravicu i Žimboliju) ali su predstavnici SV-a odustali usred pregovora za prošlogodišnji red vožnje (Rumuni su ih već bili uneli u svoj red), a za ovogodišnji nije ni bilo razgovora. A stara linija VŠ-TM je ukinuta zbog dugovanja odnosno prebacivanja da li je to dug Srbijavoza ili Železnica.

Recimo u ovom slučaju vidim samo krivicu Srbijavoza.
Moj komentar se odnosio na "prave" međunarodni vozove. A ne na taj prekogranični saobraćaj.
 
Vrh