Šta je novo?

Železnička stanica Zemun / Железничка станица Земун



Ovde kada stigne BG voz u špicu je gužva između pešaka i automobila.
 
Ljudi, stanica će biti sa druge strane. Koliko se vidi u renderu, postojaće i stajalište GSP.
 
Da, ali ce ljudi i dalje dolaziti sa prve strane jer je*******iga tamo zive.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498484#p498484:15n9vcxb je napisao(la):
WLABmz » Wed Dec 06, 2017 12:15 am[/url]":15n9vcxb]Ljudi, stanica će biti sa druge strane.


Pa skoro celu prethodnu stranicu pricamo o tome, a sad si se ti nasao da nas prosvetlis.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498484#p498484:2a6bkq47 je napisao(la):
WLABmz » Wed Dec 06, 2017 12:15 am[/url]":2a6bkq47]Koliko se vidi u renderu, postojaće i stajalište GSP.

Jedino sto ne postoje linije sa te strane pruge.
 
Bez obzira kakvu rekonstrukciju same železničke stanice urade, ako je ne unaprede time što će pored nje prolaziti više autobuskih linija, bar 3, džabe će da kreče.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498523#p498523:1p9dxsce je napisao(la):
Kokos » Sre Dec 06, 2017 3:57 am[/url]":1p9dxsce]Da, ali ce ljudi i dalje dolaziti sa prve strane jer jbg tamo zive.

Pa ko tu živi blizu stanice, dolaziće pešice, a ko živi dalje, dolaziće gradskim prevozom koji će stajati ispred stanične zgrade sa druge strane i svi zadovoljni. Pothodnikom ljudi mogu da prolaze sa jedne na drugu stranu stanice.
 
У Удружењу смо у току 2016 анализирали све железничке станице и стајалишта у Београду, и везано за то правили Јутјуб серијал: "Београд на прузи".
ЗЕМУН

Земун је западна железничка станица, најближа велика станица за 200.000 становника Београда. Тренутно је изузетно лоше интегрисана са околином, што урбанистички, што јавним превозом. Предвиђена је као крајња станица возова са југа, и велики број колосека је предвиђен зато што би станица била пријемно-отпремни парк Техничко-путничке станице Земун. У околини станице је дошло до више спонтаног него планског развоја трговинских садржаја, а према оригиналним плановима развоја Земуна никада Железничка станица Земун није замишњана на том месту. Утолико ни околне улице нису усмераване на железничку станицу. «Шинофобија» архитектонске елите је утицала да на постоји ни једна артеријска друмска саобраћајница попречно у односу на пероне станице, и урбанистичке грешке нису једнставне за исправљање. Једини простор са великом слободом за плански развој је са јужне стране станице.

Неопходна улагања:
 Аутобуске линије 45 и 78 треба преусмерити у Цвијићеву улицу, са стајалиштем код самог подходника.
 Уредити осветљење у подходнику, а нарочито на перону уз десети колосек.
 Направити потковичасти надвожњак изнад портала Бежанијског тунела, и саобраћајницу шире регулације ка терминусу Бежанија болница. Другим прикључним путем коловоза ширине минимум 7 метара спојити окретницу Болница Бежанија са јужним делом Железничке станице Земун.
 На јужном делу Железничке станице Земун направити нову окретницу за 76 и 77, велики паркинг и тржни центар.
 Спојити подземне пролазе на крајевима перона са рампама са улицама са обе стране, за прилаз особама са инвалидитетом и бицикима.
 Нова линија би била 86, и ишла би Ледине – Хуга Клајна – Партизанске авијације – Бежанија болница – Цвијићева испред железничке – ДЗ Земун – Земун Горњи град – Нова Галеника.
 Потребно је поправити пероне и направити надстрешнице.
 На улазима у средњи подходник направити косе рампе. Близу оба улаза у подходник направити бициклистичка паркиралишта. У доњем нивоу на самим крајевима подходника направити благајне и тоалет.
 Са северне стране станице предвидети рушење уџерица и градњу солитера.
Везано за везу садашње крајње станице 76 и 77 са планираном станичном зградом, уз плански сађени заштитни шумски појас ка пумпи "Змај" има протора да се направи прилазни пут, а индустријски пут ка самој станици је већ довољно широк.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498548#p498548:1ibdexs1 je napisao(la):
direktor » Wed Dec 06, 2017 9:57 am[/url]":1ibdexs1]Pa bice podhodnik

A kako zamisljas da Ikarusi i Solarisi prolaze kroz pothodnik??

Stajaliste je projektovano sa strane gde ne prolaze linije. :bash: :bash: :bash: :dil: :grand: :bash: :bash: :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498588#p498588:1tgj7nvk je napisao(la):
WLABmz » Wed Dec 06, 2017 1:31 pm[/url]":1tgj7nvk]Pothodnikom ljudi mogu da prolaze sa jedne na drugu stranu stanice.

Posle rekonstrukcije, prolaz pothodnikom nece biti slobodan kao sad. To je samoproklamovani cilj svih tekucih rekonstrukcija stanica u bgd, a ne veza sa drugim prevozom :bash: :sesir: :bash: :kafa:
 
Zašto bi autobus prolazio kroz pothodnik i zašto bi bio blokiran slobodan prolaz kroz pothodnik? Ako sad ne prolaze linije, ko kaže da neće prolaziti sutra?

Razumem da kritikujete neka loša rešenja, ali dajte prestanite da kritikujete sve i svašta samo da bi nešto kritikovali... :notok:
 
Могу рећи да овде у Холандији није реткост да се аутобуска станица за градске и приградске аутобусе налази са супротне стране у односу на главно насеље ("међумесни" не постоје, томе служи железница). Тако је у Амстердаму (централна), Амстелу, Утрехту, Хелдермалсену, Ајндховену. Разлика је целовит систем са великим бројем пролаза испод пруге, тако да то и не значи много. Са северне стране аутобуси могу Цвијићевом, под условом да се на другачији начин реши питање паркирања. Са јужне стране је лакше направити везе са Бежанијом, Сурчинским путем, Добановцима, Батајничким друмом и Борчом, који би потенцијално гравитирали овој станици.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498697#p498697:3eo9fclf je napisao(la):
WLABmz » Wed Dec 06, 2017 10:02 pm[/url]":3eo9fclf]Ako sad ne prolaze linije, ko kaže da neće prolaziti sutra?

Da se to ne pretvori u 'malo sutra'?

Sa severne strane je racionalno da postoji terminus (ne samo usputno stajaliste) linija 45, 78, mozda nesto promenjene 612, i takodje neke nove linije za Banat (Padinska skela).
 
Upozoravam vas da je neki genije smislio da ne mozes da udjes na stanicu ako nisi platio kartu, i da to nazalost podrzavaju i neki clanovi foruma.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498768#p498768:xixb0rsk je napisao(la):
Aleksandar1 » 07 Dec 2017 07:19 am[/url]":xixb0rsk]Upozoravam vas da je neki genije smislio da ne mozes da udjes na stanicu ako nisi platio kartu, i da to nazalost podrzavaju i neki clanovi foruma.
Pa u čemu je tu problem?
 
Pa u čemu je tu problem?

Pa..ne moze da provali di su ,, mala vrata,, :lol:

Koliko je meni poznato samo stanica Vuk ih nema ili ih još nisam uočio :roll:
sve ostale (uz malo bolju percepciju ) ih imaju .....tako da se ,,ladno,, ulazi i bez bus-plus šmirglanja karte
bez brige... verujem da ce ih imati i žel. stan. Zemun
:sesir:
 
Pa taj ng voz je jedino sto vrijedi da se plati karta
 
То се решава тако што се капије за очитавање карата поставе на перону поред сваких степеница.
 
Biće samo kapija za očitavanje busplusa na peronu za BG:voz, a ostalima i pothodniku je slobodan pristup. To da će se očitavati karte Srbija Voza je samo fantaziranje po forumu.
 
Na Prokopu postoje pothodnici, pa ljudi pretrčavaju preko šina iako nemaju neku korist od toga.
Za 89 dinara će da preleću perone ako treba.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498886#p498886:1dtmks60 je napisao(la):
gishko » Čet Dec 07, 2017 4:35 pm[/url]":1dtmks60]Na Prokopu postoje pothodnici, pa ljudi pretrčavaju preko šina iako nemaju neku korist od toga.
Za 89 dinara će da preleću perone ako treba.

Ograda između koloseka rešava stvar. I par policajac koji naplaćuju kazne.
 
Radi li se ista na stanici ili su radovi stali nakon otvaranja?
 
To tako ide u srb sad se samo radi zapocnes i napise itd ..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498356#p498356:32q73pko je napisao(la):
RioBL » 05 Дец 2017 05:55 pm[/url]":32q73pko]Ne bih rekao da je ulicna infrastruktura u okolini stanice tako losa da bi zahtjevala izgradnju novih saobracajnica.

Jedino sto je zasad potrebno je preusmjeriti ovih nekoliko autobuskih linija koje prolaze Krajiskom i Hercegovackom i napraviti im okretiste ili bar stajanje uz stanicne kolosjeke. To je samo stvar volje a cini m ise da je nema.

Druže, uz dužno poštovanje, da li si ikad prolazio "uličnom infrastrukturom" u okolini stanice?

Npr. živim relativno blizu, gotovo svakodnevno prolazim ovom stranom pored Zmaja, ali kroz "tamni vilajet" sa druge strane pruge sam prošao poslednji put pre, možda, 7 godina. I nemam želju opet.

Inače, koleginica sa fakulteta je stanovala u Žel. koloniji odmah do pruge i sećam se da su tu bile kuće koje su me u prvi mah podsetile na udžerice iz filmova tipa "Kad budem mrtav i beo" ili "Sećaš li se Doli Bel". Sad videh na Bing Maps da su kao nešto sređivali, ali jalovo.

Na žalost, Železnice su mogle da prodaju voćnjak na Vračaru ( da da, Železnice poseduju voćnjak, a Šutanovac pašnjak ) pa da naprave pristojne zgrade tim ljudima a da ž.st. Zemun orijentišu prema, zamislite ironije, Zemunu. Ali naravno, zašto bi se to radilo.
 
Vrh