Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

због свеопште кур**боље која влада у државним органима и јавним предузећима
 
Fascinanto je koliko su neke zemlje napredovale, a mi nazadovali od raspada Istočnog bloka i Jugoslavije.
file.php
 
CIP je decenijama pravio besmislene projekte. Problem je nastao što su se sad skupile neke pare i neko zaista pokušava da pravi nešto po tim projektima i... rezultate vidite.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=722994#p722994:18wrm4cb je napisao(la):
NS arhitekt » 01 Apr 2020, 16:08[/url]":18wrm4cb]
Dakle, zakon je jasan i ja želim da postavim pitanje kako je moguće da se u najvećem pojedinačnom projektu u zemlji ne poštuje zaokn o planiranju i izgradnji?

Mozda su provukli kao sanacija ili rekontrukcija postojeceg objekta. Onda nisi u eksplicitnoj obavezi da objekat bude dostupan osobama sa smanjenom pokretljivoscu.

Uzgled kod projektovanja potpuno novih objekata, pa i stambenih preko 10 stanova po ulazu, obavezno je da objekat pude pristupacan osobama sa smanjenom pokretljivoscu. Koliko objekata to ispunjava, a imaju upotrebnu dozvolu? Puno. Ja bi otpustio kompletnu gradjevinsku inspekciju u svim opstinama i uradio lustraciju, pa formirao novu inspekciju od novih ljudi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723001#p723001:1o987g83 je napisao(la):
And7rey » Sre Apr 01, 2020 7:07 pm[/url]":1o987g83]Fascinanto je koliko su neke zemlje napredovale, a mi nazadovali od raspada Istočnog bloka i Jugoslavije.
file.php

Eto nekada je glavni politički partner Kine u Evropi bila Albanija. Kinezi su ih naoruzavali, Evnera Hodžu dočekivali milioni Kineza uz svu ikonografiju dva bratska naroda.
A danas smo došli do toga da je Albanija članica NATO, a Srbija se čelično bratimi sa Kinom, tj. bratimi nas neko u naše ime.
 
Ali, sad, kakve to veze ima sa železnicom? Vide li ti kako izgledaju železničke stanice u Kini?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=724302#p724302:ghiz8glm je napisao(la):
Banatlija » 05 Apr 2020 12:55 pm[/url]":ghiz8glm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723001#p723001:ghiz8glm je napisao(la):
And7rey » Sre Apr 01, 2020 7:07 pm[/url]":ghiz8glm]Fascinanto je koliko su neke zemlje napredovale, a mi nazadovali od raspada Istočnog bloka i Jugoslavije.
file.php

Eto nekada je glavni politički partner Kine u Evropi bila Albanija. Kinezi su ih naoruzavali, Evnera Hodžu dočekivali milioni Kineza uz svu ikonografiju dva bratska naroda.
A danas smo došli do toga da je Albanija članica NATO, a Srbija se čelično bratimi sa Kinom, tj. bratimi nas neko u naše ime.

Pa šta je tu loše, članstvo u NATO je samo robovanje i obaveza da se kupuje američko oružje dok
Partnerstvo sa Kinom je mnogo šireg spektra i zasniva se na win-win partnerstvu.

PS: skini već jednom tu autonomašku zastavu sa avatara, jako je iritantna za sve nas koji se smatramo srbima.
 
"Partnerstvo sa Kinom je mnogo šireg spektra i zasniva se na win-win partnerstvu"
Da li ti ozbiljno veruješ u to što pišeš?
 
Pa ako pogledamo kapitalne projekte sa kinom koje imamo do sad tipa autoputevi i brzu prugu, mnogo bolje i kvalitetnije prolazimo sa kinezima nego sa raznim ERBD kreditima iz EU koji su se pokazali katastrofalni po nas i po kašnjenju i kvalitetu radova.

Evidentno je da postoji interes Kine da se prevozi njihova roba tim putevima i prugama ali u nedostatku pristupnih fondova EU, nama takvi aranžmani omogućavaju da razvijamo infrastrukturu sto inače ne bi mogli sami da izvedemo.
Tako da, da, ovo je win win kombinacija jer pored kineske robe koja će se prevoziti našom infrastrukturom i ti ćeš putovati brzom prugom i novim autoputevima koji će ti kinezi izgraditi tako da i ti imaš neku korist od ovog.

A danas u vreme krize vidi se ko nam je prijatelj, avioni sa lekovima i stručnjacima dolaze iz Kine i Rusije a ne iz NATO-a i evropske unije koja je totalno zakazala.
 
Au, nemoj biti toliko podložan propagandi. EU nam je dosad dala ubedljivo najviše od početka krize.
 
To je win-win kombinacija u kojoj će Kinezi odavde da iznesu stotine miliona evra kamata, pored infrastukture
ostaviće nam kredite da ih im vraćamo do kraja vremena. Još sve živo dovlače iz Kine, njihovi radnici neći ni našu vodu da piju,
sreća jedino što smo uspeli pileće nožice da im prodamo kao i koru bukovog drveta.

Kineska roba već putuje kontinentom na sve strane i vozovima i brodovima. Tu ''brza pruga'' Beograd-Subotica neće ništa promeniti.
 
Da, ali dobićemo neke pruge i puteve mnogo pre nego što bismo ih dobili. A nije baš ni da to ne valja.
Nisu stvari tako crno-bele.
 
Projekte kod nas finansiraju kineske banke, izvode kineske firme, sa kineskim radnicima.

Sa druge strane smo utrapili Železaru i RTB Bor, za koji, bar tako vidim na mrežama, kažu da katastrofalno zagađuje okolinu.

Dobili smo političku podršku za Kosovo i opet infratrukturu koja nam ostaje.
 
Ako nije dobro sto saradjujemo sa kinezima, navedite onda sa kim treba da imamo ekonomske veze i od koga treba da uzimamo kredita.
 
vucko":3ep8di32 je napisao(la):
Evo kineskog win-wina i na Jamajci gde su sagradili autoput, kupili rafineriju i glavni rudnik. Zvuči li poznato?

https://www.cbc.ca/news/world/china-pow ... -1.5374967
Ne znam jesi li sarkastičan ali ovo jeste win-win bez obzira na ton u kome je članak napisan.
Sagrađen je moderan autoput.
Sagrađena je dečija bolnica posle 47 godina.
Otvorena je fabrika za proizvodnju aluminijuma koja je bila zatvorena od 2009-2016.

Nijedan od ovih projekata Kina nije bušila ni na jedan način, pa da se sada pojavljuju kao spasioci.

Krediti koji su dobijeni su sa niskim kamatama i bez političkih uslovljavanja.
Ostaje taj uslov kineskih radnika, ali to je pokazatelj kako Kina brine o svojim radnicima i svojim firmama.

Uslovi su daleko najbolji na tržištu i prihvaćeni bez nosača aviona blizu obale ili tajnih službi spremnih na svrgavanje vlasti ako se ne ide u korist zajmodavca.
 
Sa onima treba saradjivati sa kojima imamo najjače ekonomske veze, kojima ide najveći deo našeg izvoza, i koji su nam zadnjih 20 godina najviše novca donirali u razne dobrotvorne svrhe, projekte itd. ako ostavimo sa strane da je većina tog novca pokradena od strane naše vlasti.

Što se tiče win-win kombinacije sa Kinom. Dosta je naivno misliti da je ovo win-win situacija. Ovo je više win za Kinu nego za nas. Sta njih boli dupe što su nam dali neki, za njihovu ekonomiju mali kredit, ako mogu da grade svoju imperiju i novi Svileni Put do Evrope, što im jeste glavni cilj.
U Africi dele kredite kao nenormalni, znaju da ni jedna zemlja ne može da vrati novac. Onda tim zemljama oduzmu poljoprivredno zemljište, to im dodje kao hipoteka. I tamo uzgajaju sve što treba za njihov narod, pošto u Kini nema mesta, ni kvalitetnog poljoprivrednog zemljišta, dok ljudi u tim istim afričkim zemljama umiru od gladi.
Plašim se da nama sledi scenario kao u Africi. Šta mislite zašto Kina investira upravo u Srbiju i u Madjarsku, nije valjda da mi imamo najbolje poljoprivredno zemljište u regionu...
Onima koji se ne bave politikom na globalnom nivou ovo što ja govorim možda ne znači ništa, ali mi smo samo kap u vodi, samo jedna od mnogo siromašnih zemalja koje Kina ovakvim atraktivnim dilovima osvaja za sebe.
 
Opet, niko nije branio tim koji su nam najviše pomogli u poslednjih 20 godina da nam daju kredite za železnicu.
Postoje 2 opcije, ili da bude sve kao do sada gde nam je železnica opustela i šine van upotrebe, ili pristati na jeftine kineske kredite i njihove kompanije u izvođenju radova.

Što se Kine i Afrike tiče, Afrika je bila daleko više gladna 80ih godina kada Kine nije bilo ni u tragovima na međunarodnom planu.
 
Uh uh...ozbiljno se krece u off topic ali mislim da Srbija sada bez sale, treba da ostane na EU putu (samo formalno dok moze) posto u EU nikada nece ni uci. Mi treba da saradjujemo sa svima od kojih cemo za pocetak nesto nauciti i to kasnije primeniti na nasoj teritoriji.

Sa jedne strane dobro je ici ka EU zbog insistiranja na vladavini prava i smanjenju korupcije, sto na ovoj drugoj strani nije bas takav slucaj.

Srbiju vidim kao zemlju koja ce usko da saradjuje sa EU, ali i sa Rusijom i Kinom, posle ovoga sa Kinom apsolutno. Od EU treba da kupimo ono najbolje, od Kine i Rusije isto tako.

Kasnije tu saradnju trebali bi da prosirimo i sa Indijom i Juznom Amerikom. Ne bi bili ni prvi ni poslednji koji bi imali neutralni status izvan EU i NATO-a. Trebamo da budemo pametni.
 
Treba ih stisnuti da ubrzaju radove na stanici i deonici koja je u izgradnji a njihove interne probleme i "nesporazume" dveju firmi neka ostave za sastanke u okviru partije u kini.
 
U vezi sa Železničkom stanicom Novi Beograd. Pre nekoliko meseci je bila Zorana sa nekom ekipom u obilasku radova na pruzi, baš na NBG, i ako se dobro sećam rekli su tada nešto u fazonu - evo, pored se gradi autobuska stanica, a mi se nadamo da ćemo u okviru investicionog ciklusa Srbija 2025. na ovom mestu izgraditi i novu železničku stanicu.

Tako da izgleda da genijalci zaista sada rade po starom nekom projektu za saniranje stanice, uz nadu da će da kane neka lova, pa da zaokruže ceo kompleks po Lojaničinom projektu.

bgdDOD-kroz-yelenilo-AUTOBUSKA-STANICA-%20(2).jpg
 
Od Lojanice :D bio je u "Novostima" pre nekoliko meseci. Tačno se vidi da je ulaz u ŽS "uglavljen" između NCR-a i eventualne Merin kule. No, sumnjam da će u skorije vreme biti nešto od toga.
 
Vrh