Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Dok se u svetu trude da maksimalno optimizuju trase, jer se uštede multiplikuju milionima puta tokom korišćenja, kod nas se koriste ko zna koji kriterijumi. Baš bih voleo da čujem čime su se vodili kod projektovanja.
Niko ne spori da je bolje nego što je bilo, ali da je moglo i mnogo bolje...
Da, samo što nikome iz Šapca nije brže da ide na tu petlju kada ide za BG, ona više znači kad se ide za LO.
Kad već nisu odradili isključenje gde je sad naplatna rampa.
Opet ja o lošoj vezi novog puta sa autoputem Miloš Veliki. Sad sam se vraćao noću deonicom Ub-Šabac i ponovo je u još gorem stanju nego prethodnog puta kad sam tuda išao. A pre par godina sam u toj divljini i naleteo na srnu koja je pretrčavala put.
Definitivno sledeći put idem na Obrenovac...
Sad sam baš imao jednu situaciju sa "Austrijancem" kod Vinaverovog trga. On je hteo pravo u Kajmakčalansku, a ja sam na kraju Pop Lukine skretao levo. Još on besni i pokazuje mi na znak. :ROFLMAO:
A pogotovo kada kružni tok nije lepo centriran, pa se sa jedne strane maltene pravo ulazi, tada uleću u kružni tok bez kočenja.
Ili ona famozna raskrsnica na kraju severozapadne transverzale, kada se skreće ka mlekari. Koliko sam puta video gde ljudi koji se kreću od mlekare prema gradu prolete...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.