Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Pa kada se juri ludački a tak deo AP ima krivina i nije predvidjen za jurnjavu.
Ono sto mene brine @boocky je to isključenje kod Lu iz pravca Bg . Mora baš da smanji brzina krivina je zeznuta tu .
Veruj mi nisam video . Niti sam bilo šta primetio a primetio bih posto sam zagledao tunel kako je odradjeno sve itd …
To mora da se reši nekako . Idu jesenji dani tamo je maglovito.
Uh kakav trip sam doživeo noćas , elem vraćam se iz Bg prolazim kroz tunel Laz i na samom izlazu gledam ka izlazu a ono kao da je zazidan. Gusta magla sa druge strane stvorila taj utisak . Mislim da treba voditi računa . Ne smem ni da pomislim da je neko sporije vozilo bez neadekvatnog...
@dumax sistemi rade ali ne automatski
Tačno ,potrebno je testirati automatiku kad se osposobi za rad ,sada ljudi rade umesto automatika . Nije se moglo sačekati još da se to sve ispita itd itd znamo zbog čega …
Ova gospodja je pravnik i uverena u ispravnost i sigurnost ( kako sam razumeo probnog period od 90 dana)
Ono sto mene buni je kada se uvede automatski sistem za pracenje imaćemo probni režim opet .
Ok slušamo stranu priče vladajuće struje,zaključak :
-Trasa otvorena u rezimu probnog rada zaobilaženjem procedure ,zakonski zaobilazenjem..
- Sigurnost garantovana i bez automatskog praćenja zato što će umesto senzora pratiti ljudske oči .
-Preduzete mere opreza sledeće , ispred samih tunela...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.