Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Odakle takva konstatacija, na pamet zaključuješ ili si imao uvid u orginalni projekat da znaš kakvo opterećenje je uzeto u obzir pri projektovanju konstrukcije?
Meni konstrukcija, na izgled, deluje daleko masivnije od svih stambeno-poslovnih zgrada čak i daleko veće kvadrature koje sam video.
Gde bi onda stali peroni i stanična zgrada, pod zemlju ili raditi prvo petlju na placu da spojimo sve te prilaze, ne znam šta je grđe?
Čemu još hilajde kvadrata asfalta i betona kad se prostor može pametnije iskorisiti (ne kažem da i hoće)?
@Piccolo
Slažem se za zgradu da je mogla biti uz...
Da li ima negde napisano (u studiji ili projektu) da je to klizište toliki problem da je nemoguće provući tunel?
Izjavu dokazanog lažova G.V. ne uzimam za ozbiljno.
U principu si napisao sve šta je trebalo.
Prečistač vode se radi na jednom ili nekoliko mesta za celi grad. Zahteva veliki prostor i obično se izvodi izvan naseljenog mesta, jer u blizini nije baš prijatan miris. Ima dosta tekstova na internetu o planiranom rešenju za Bg, i Beobuild je pisao...
Ne razumem kakve veze ima BW sa pročistačem vode i zašto bi se gradili paralelno? Ili želiš da se zabrani sva gradnja u Bg dok se ne izgradi pročistač?
Nemoj biti naivan, pa vidiš da se sa trasom metroa ide protiv dobrog dela javnosti i struke pa nikom ništa.
To je politički PR, kao slušamo malog čoveka, a zapravo se izmešta iz ko zna kog razloga, škola, saobraćaj, geologija....
Ove zgrade kao i Kula, nemaju veze sa prosečnim standardom života. Šta ne znači da standard nije porastao nego da ti je analogija potpuno kriva.
Možeš naći skupe resorte sa stanovima od 150+ kvadrata u najbednijim i najrazvjenimim državama.
Za usporedbu životnog standarda prema površini stana...
@užice
Estetika mosta uopšte nije problem, naprotiv.
Funkcionalnost 1+1 traka za drumski i šinski saobraćaj je problem, nedostatak krštenih pešačkih i biciklističkih koridora preko Save je problem.
Slažem se sa predlogom da se odabere tehnologija izvođenja koja će omogućiti neko minimalno vreme između rušenja i izgradnje novog. Iako prema renderu mi ne deluje da je moguća metoda spajanja mosta iz delova. Bilo bi dobro da neko ko ima iskustva s mostovima napiše reč dve.
Ne znam šta misle...
Mislim da ovo baš leži Beogradu, tom poludivljem konglomeratu arhitektonskih stilova. Kako bi žene rekle za odeću, Beograd ovo može da iznese.
Drugi bi rekli izneo je Beograd i veća s...a :D
Nema veze to sa standardima, kod nas se sad koristi EVROKOD za projektovanje kao i u najvećem delu evrope.
Cevi mogu da idu, a i ne moraju, ovisi o tipu konstrukcije, sastavu tla, podzemnim vodama...Inače da zanemarimo sve druge faktore, kad je iskop širok nema nikakvog smisla stavljati cevi...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.