Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Nije da ih branim jer je stvarno idiotsko rešenje, ali ni ovde ne mora da se silazi u podzemni.
Desno ka Prizrenskoj na pešački sa semaforom, pa onda levo do pešačkog na početku Balkanske gde je ležeći i tu ste kod česme...malo je duže, možda 50 metara, ali ne mora kroz podzemni...
Očigledno nemaju pojma koliko je, u špicu, potrebno linijama 27e i 35 da dođu od Milentija Popovića pa do kružnog toka kod Ušća. Mislim da će putovanje linijama koje premeste na ovu okretnicu u opterećenim delovima dana trajati znatno duže nego sada...
U petak je na raskrsnici Milentija Popovića...
Od ovog bulevara nema ništa, jer niko i ne diže galamu. Valjda će njegovi svakodnevni korisnici to konačno shvatiti.
Na poziv za dogovor oko akcije šta da se radi javilo se nas par, ako ne grešim
Za malo više od dve godine sagrađen je most na Đurđevića Tari, pre skoro jednog veka. Ovaj naš preko Topčiderke obnovljen još nije...a kada će, ne zna se...
Današnje stanje
Možda je već neko pitao...
Zbog čega neki vozovi iz Užica i za Užice ne staju u Rakovici i zbog čega voz za Bar ne staje na Novom Beogradu?
Bez obzira na kategoriju voza, te tri stanice bi morale da budu obavezne za sve vozove koji prolaze kroz njih...jer bi mnogo olakšale kretanje putnicima po...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.