Šta je novo?

Nedavni sadržaj od stočar

  1. S

    Tramvaji

    Neverovatno je da se o ukidanju pruge uopšte raspravlja u gradu koji 30 godina nije imao proširenje tramvajske mreže.
  2. S

    Metro

    Još jedan dokaz da nigde nema nesposobnosti, izdajnika i lopova kao kod nas. Bedni Ekvador sa duplo manjim BDPom po coveku od Srbije je u stanju da napravi metro na 2850m nadmorske visine, a mi 2 godine samo nasipamo Makiš.
  3. S

    Tramvaji

    Da ima trunke pameti, pravac terazije-slavija i terazije-tasmajdan bi odavno bili tramvaj+prešačka zona. Ipak, u slučaju neke promene gradkse vlasti, mislim da bi prioritet za proširenje tramvajske mreže morao da bude širi centar grada i periferija. Infrastruktura i povezanost u centru nije...
  4. S

    Ко им ово дозволи? (nelegalna, divlja gradnja)

    Po mom misljenju arhitektonski lepo, ali je trebala da ima bar 5 spratova manje
  5. S

    Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

    Celo je Brdo pretrpano kolima. A šteta, meni lično jedan od lepših delova grada. Samo kad 90 posto naselja ne bi bilo bez upotrebljivog trotoara.
  6. S

    "Revolucija" [ Poslovni objekat | 10 000 m²]

    Imaš odgovor na to pitanje samo par poruka iznad:
  7. S

    Razni projekti

    To je propisani minimum. U mnogim evropskim gradovima se odredjuje dozvoljeni maksimum parking mesta. Sve u cilju stimulisanja drugih vidova prevoza i smanjivanja broja automobila u gradovima.
  8. S

    Razni projekti

    4 podzemna nivoa sa 8 nadzemnih bi trebalo da bude ilegalno. U normalnom svetu grad propisuje maksimalan broj parking mesta po stambenoj jedinici, a kod nas se trecina ukupne kvadrature gradi samo za parkiranje..
  9. S

    Novi Sad - Projekti u izgradnji i opšta diskusija o planiranim projektima

    40 min po Google mapama. Ne mogu da zamislim bilo koga ko živi južnije od Banatića da ovde dolazi peške na posao. Bicikla jeste opcija za ostatak grada, ali vrlo klimavo jer fali infrastrukture svake vrste. Javni prevoz isto nije opcija. Tako da će ovi poslovni kompleksi verovatno privući samo...
  10. S

    Novi Sad - Projekti u izgradnji i opšta diskusija o planiranim projektima

    Kakvo je mišljenje među Novosađanima o izgradnji ovih poslovnih kompleksa na prostoru bivše industrijske zone? Meni deluje kao loša ideja za grad s obzirom da većina posetilaca novih poslovnih zgrada živi u gradu pa im je ova lokacija daleko. Mislim da su ove novogradnje vrlo loše za grad najpre...
  11. S

    BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

    Kakve veze ima KISS i ovaj gradsko-prigradski voz? Nije da sam nuzno protiv kupovine kineskih vozova, ali nemoj da poredimo babe i žabe.
  12. S

    Metro

    Metroom nema razloga da se bavimo dok se druge stvari po gradu ne reše. Institucije nisu sposobne rekonstrukciju ulice da izvedu kako treba, a mi ćemo da radimo neuporedivo složeniji projekat kao što je metro..
  13. S

    Linijski park od Beton hale do Pančevačkog mosta

    Ko smo to mi koji treba da osmislimo bolji projekat? Ovim kao i bilo kojim drugim javnim projektom se bavi za njega nadležna institucija. Naša je dužnost da kao građani na te iste institucije, koja bi trebalo da postupaju u našem interesu, vršimo pritisak da svoj posao obavljaju na najvišem...
  14. S

    Linijski park od Beton hale do Pančevačkog mosta

    Srđane, ovde ne prolazi narativ Beograda na vodi: bolje išta nego ništa. Trenutno stanje jeste loše. Ali ako ćemo nešto da menjamo onda to treba da se radi kako treba. A ne da napravimo bilo šta, samo eto da više ne bude blatište.
Vrh