Šta je novo?

Nedavni sadržaj od stf

  1. stf

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Наравно да је услов са колским улазима дебилан, нарочито што су сви колски прилази нелегални, јер, да би било ко имао излаз из дворишта на државни пут, неопходна му је дозвола Путева Србије. Дакле, ниједан колски улаз правно не постоји, али без обзира у својим условима Путеви траже да се поштује...
  2. stf

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Стајалишта која су успостављена пре више деценија наравно остају иако Путеви Србије могу правно лагано да их све поукидају јер не испуњавају безбедоносне прописе у 90% случајева. Наравно, стајалиште се може успоставити и данас ако се пројектује према условима Путева Србије, међутим, њихови...
  3. stf

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Добио сам инфо да је линија 300 на дугом ходу јер Путеви Србије не дозвољавају успостављање стајалишта на државним путевима 1А и 1Б реда те би та линија била делимично бесмислена без стајалишта кроз старо Лештане и код 1000 ружа ...
  4. stf

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Па то је бесмислено, увести линију са два градска терминуса. Ваљда је понета приче да се мрежа убрза склањањем неке од линија са Смедеревског пута а не да се од неефикасне линије направи још гора.
  5. stf

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    У том случају би нестала веза 306 са чвориштем у Винчи које је најбитније чвориште на целој општини.
  6. stf

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    307 по мени, зато што једина има везу на хабу Винча млин.
  7. stf

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Зато што је обећано једно а Секретаријат урадио нешто сасвим друго. Све новоувођене линије чији је оператер био ГСП или Ласта уведене су са очајним тактом и малим бројем возила и самим тим у старту обесмишљене јер нико жив не рачуна на линију која има интервал преко 2 сата. Једноставно не можеш...
  8. stf

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Неће дати промену градских терминуса на захтев превозника ма ко тај превозник био, то се ради политичким везама које има општина. Превознику свакако не одговара да залази дубље у град, мало километара - много времена - заробљени бусеви по градским гужвама не зарађују. Пре ће им дати више...
  9. stf

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Аха, мислиш на градски терминус, ја сам те разумео да се од окретнице у Винчи продужи, зато сам питао где. Не би дали промену градског терминуса, нема то везе ни са превозником. Баш превозника брига где му је терминус.
  10. stf

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    У сваком случају, такав је план, линија 301 али на релацији Брестовик - Гроцка - Заклопача - Шумице (ауто-путем). Та опција је тренутно актуелна и око ње се преговара. Наравно, након тога 351 се избацује из Брестовика. Свакако укидање стајалишта кроз Калуђерицу и ММЛ за линију 302 је...
  11. stf

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Сва грочанска насеља расла су се и формирала у дубину, а не уз Смедеревски пут. Непосредна зона Смедеревског пута је заправо најмање изграђена, те је тај притисак на јавни превоз заправо мали. Флуктуација путника је релативно слаба а линије губе време заустављајући се на стајалиштима беспотребно...
  12. stf

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Сложићеш се да није исто када се локалним становништвом оптерећује линија чије путовање до ободних терминуса траје 50 минута (302 до Гроцке) или 65 минута (до Бегаљице) са линијом чије путовање до ободног терминсуа траје 35 минута (307). Зато и говорим о томе да надуже линије не треба додатно...
  13. stf

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Па добро, буне се и људи из ваших крајева да им Грочани оптерећују 351. Грочани се буне да им Калуђерчани оптерећују 302. И тако даље. То сам навео из разлога да је можда мудрије појачати 352 на сат времена целог дана него уводити локалне линије које наводе људе на младеновачке и сопотске...
  14. stf

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Свиђа ми се та линија 360, решава доста проблема. Ја сам нешто мозгао раније трасу Илинци - Бегљаица - Гроцка - Заклопача (преко Граба). уз скраћење 467 до Гроцке. Иначе, ваља напоменути да су се на неком од састанака у Секретаријату бунили из Младеновца и Сопота да им људи из Гроцке...
Vrh