Šta je novo?

Nedavni sadržaj od SerbiX

  1. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Ne bih se baš složio sa tobom da se ovako radi, počev od brzine gradnje, načina projektovanja, pa do sagledavanje potreba lokalnog stanovništa, poljoprivrednika i privrede. Da se ovako radi petlja Pojate bi odavno bila u funkciji. Slažem se da se daju velike pare za projekat, ali da se pravi...
  2. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Na žalost, u pravu si. Ne da će pre da otvore deo do Vrnjačke Banje, već će sigurno u potpunosti završiti moravski koridor pre izgradnje dela istočne obilaznice oko Kruševca. Za istočnu obilaznicu još nije završena eksproprijacija i ako sve bude kako treba i ako nagaze sa radovima izgradnja će...
  3. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    U pravu si, samo mislim da je i iz Vojvodine (iz pravca Rume i Novog Sada) isti slučaj jer i oni moraju da prođu preko petlje Surčin kao i vozila koja idu iz pravca NBG.
  4. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Kakve veze ima crkva sa nacijom i državom i zbog čega bi živeli u nekoj Turskoj ili Austrougarskoj da nije crkve? Česi, Šveđani, Norvežani... nisu vernici pa nisu zbog toga izgubili državu.
  5. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Marko, jedno je kada se izgubi tranzit zbog izgradnje autoputa, a sasvim drugo je kada se ugasi naplatna stanica u mestu koje je prethodnih 50 godina tu imalo priključenje na autoput. Ne znam zašto misliš da će oni bolje proći od Mračajevaca?
  6. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Čini mi se da i ti nisi upoznat o čemu se tačno radi. Po tvojoj logici treba ugasiti postojeću industrijsku zonu iz Pojata i osnovati novu na drugi kraj Ćićevca. Čisto sumnjam da će neko ko već posluje u industrijskoj zoni Pojate, da napusti svoj objekat ili objekte, a da kupi drugo zemljište u...
  7. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Upravo o tome se i radi, imali su priključenje na autoput koje im je ukinuto. Šta im vredi što su pored autoputa ako im je sada potrebno da pređu 16km u oba pravca da bi se uključili i isklučili sa tog istog autoputa.
  8. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Šta ti misliš zašto su se industrijska zona i sve te firme u njoj osnovale u blizini naplatne rampe i priključenja na autoput? Da im ta blizina nije bitna ne bi kupovali zemljište na tom mestu i plaćali ga basnoslovno više od npr. zemljišta koje su mogli da kupe u okolini Stalaća, Varvarina...
  9. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Pretpostavljam da misliš na Aralis. Znam da je do pre nekoliko meseci radila. A što se tiče male NIS-ove, u pravu si, ona odavno ne radi i mislim da nije bilo u planu da se ikada renovira i da se ponovo pusti u rad.
  10. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Da, u pravu si, to će biti veliki problem. A sve je to moglo da se unapred predvidi i da sa reši sa manje para i štete da se spoj autoputeva izgradio na nekom drugom mestu. Takvo rešenje bi doprinelo da taj kraj procveta izgradnjom novih parkinga, odmarališta, industrijskih objekata, logističkih...
  11. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Aha, o toj pumpi se radi. Isključivanjem sa autoputa te pumpe i ostalih objekata koji se tu nalaze bi bio poslednji potez za kompletno uništavanje i gašenje tog kraja. Posle se čudimo zašto se Srbija prazni i zašto je pola Srbije otišlo ili planira da ode za Beograd.
  12. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Po nekoj mojoj logici sam autoput oko Paraćina je obilaznica. Nisam do sada video da se prave obilaznice oko gradova za lokalni saobraćaj. Što se tiče cene koštanja izgradnje naplatne rampe u Pojatu, verujem da je ona niža od cene koju će država dati stranim firmama kao subvencije za...
  13. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Zapelo se zato što je ta industrijska zona žila kucavica za Ćićevac, Pojate i ceo taj kraj. Zapošljava veliki broj ljudi koji neće imati alternativu kada se ona ugasi. Ćićevac je već mnogo izgubio otvaranjem moravskog koridora jer su mnogi u njemu direktno zavisili od saobraćaja koji je prolazio...
  14. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Da je bilo imalo pameti i volje ova lokacija je mogla da bude jedna od najboljih privrednih i logističkih zona u prečniku od najmanje 100km. Pojate je jedan od retkih ako ne i jedinih slučajeva u Srbiji gde je izgradnom autoputa jedna industrijska zona izgubila na značaju, da ne kažem da je...
  15. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Zbog lošeg projektovanja i nesagledavanja stanja na terenu, kada se izračuna novo projektovanje, eksproprijacija pumpe, motela na parkiralištu i ostalih objekata, rušenje starog parkinga i izgradnja novog... spoj moravskog koridora i koridora X će koštati više nego da su spajanje izvršili na...
Vrh