Šta je novo?

Nedavni sadržaj od SerbiX

  1. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Da su pametni kao što nisu i da im taj most bude prioritet, a ne da se taj deo obilaznice završi, a da se na most čeka godinama kao što se sada čeka na povezivanje petlje Kruševac istok sa istočnom obilaznicom. Završen je autoput, a sa petlje se sada može samo u njive, umesto da je taj deo...
  2. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Kamionski saobraćaj ne prolazi Jug Bogdanovom, često je tamo saobraćajna policija koja piše kazne takvima. Kamioni koji voze za fabrike koje si naveo ne ulaze u grad preko jasičkog puta nego preko Ćićevca, pa onda lokalnim putem za KŠ. Čak i kamioni iz pravca Kraljeva moraju da idu tom rutom što...
  3. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Gde ti vidiš nedostatak empatije na ovoj temi? Šta bi po tvom mišljenju bilo potrebno da uradimo, a da nije urađeno, da bi video našu empatiju? Na 279 stranica koji se bave izgradnjom moravskog koridora, gde smo obrađivali stotine tema, mislim da je ovaj problem okupirao najviše vremena i...
  4. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Samo u nekoliko država u Evropi su putarine skuplje nego kod nas, ako ti nije skupo da za 200 i nešto kilometara u jednom pravcu i povratak košta koliko radnik zaradi za 8 sati rada onda se izgleda ne razumeš u pare. A pričati o vozu u državi u kojoj su glavne međunarodne rute zatvorene...
  5. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Putarina Vrnjačka Banja - Beograd 1.120 RSD, sa povratkom 2.240 RSD. Ja stvarno mislim da nije normalno da pored cene goriva imamo i jednu od najskupljih putarina u Evropi i da većina naših radnika treba da radi celi dan da bi platili putarinu od Vrnjačke Banje do Beograda i nazad. Jedan sat...
  6. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Ako misliš na projekte u Srbiji, koliko sam upoznat ništa brži i organizovaniji nisu ni drugi projekti. Brzina izgradnja autoputeva se kreće do maksimalnih 20km godišnje, a u većini slučajeva i mnogo manje. Mada kada bolje razmislim i tih 20 kilometara godišnje nije nigde ostvareno. Npr. ako...
  7. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Ako misliš da je brz projekat izgradnja 20 kilometara autoputa godišnje, onda smo stvarno izgubili osećaj za brzinu. Rokove su iznosili: predsednik države, tadašnji premijer, mnogi ministri, ambasador SAD, predstavnici Behtel-Enka... Sva sreća pa postoji Youtube na kojima se te izjave mogu...
  8. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Po ograničenju možda, ali pri maksimalno dozvoljenoj brzini. :) Mada, ako uračunamo da nije 130km/h maksimalno dozvoljena brzina na celokupnoj deonici, da se na desnoj traci kreću automobili, kamioni, autobusi... brzinom manjom od 130km/h zbog kojih često mora da se uspori pre preticanja i sl...
  9. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Ne znam zašto bi se trošile pare za devijaciju pruge i za ostala privremena rešenja? Ako su zbog radova ili oštećenja mogli godinama da zatvore deonice na međunarodnim prugama, ne vidim razlog da se i ova ne zatvori na nedelju, dve dana i da odmah i brzinski izgrade sve što treba.
  10. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Naravno da neće da se cima i da se isključuje, taj će verovatno nastaviti autoputem, mada kada se otvori Kruševac istok neće biti cimanje kroz gradsku gužvu. Nije stvar u tome da li će neko koristiti ili neće autoput, nego da je krak od Kruševca trebao izaći na koridor X malo južnije i time da...
  11. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Dragi prijatelji, omašili ste suštinu mog pisanja uporno objašnjavajući kako je autoput bolja varijanta, da je magistralini put lošiji i sl. Nisam neko ko je pametan ali nisam ni glup da to ne razumem. Suština je sledeća: - Velika većina vozila koja ide iz pravca Kraljeva ka Pojatu ne ide ka...
  12. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Aco, nisu samo bezbednost i komfor stvari koje poseduje autoput. Ne računajući to da autoput nije sinonim za bezbednost, a da drugi putevi nisu bezbedni. Ne otvaraju se fabrike, logistički centri, industrijske zone pored autoputeva zbog bezbednosti i komfora. Jednog nemca koji ima fabriku u...
  13. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Slažem se da se ne bira uvek najbliža trasa za autoput, ali ako se napravi trasa koju većina neće da koristi to baš i nije dobro rešenje. Što se tiče tvoje tvrdnje da veći broj vozila ide ka i iz pravca BG - KŠ to stoji, ali to je iz razloga koji sam naveo. Možeš li da mi odgovoriš na jedno...
  14. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Danas mi je svraćao prijatelj koji vozi taxi i tom prilikom uhvatismo se teme tableta i sistema koji imaju u taxi vozilu. Jedna od funkcija sistema je da već imaju predefinisane rute sa cenom, npr. Kruševac-Vrnjačka Banja, Kruševac-Beograd, Kruševac-Niš... Kada reče Kruševac-Niš, ja se odmah...
  15. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Kao što Beli zo reče, nije sve to tako jednostavno ima puno faktora. Nekada su nam ti faktori poznati i zbog toga nam rešenja izgledaju logička, a nekada nam mnoge stvari izgledaju da su odrađene bez ikakve logike, nesagledavanjem stanja na terenu i nestručno. U ovom drugom slučaju postoje dve...
Vrh