Šta je novo?

Nedavni sadržaj od SerbiX

  1. S

    Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

    U principu da. Za nijansu može biti veća količina na autoputu, ali to su vrlo male razlike i samo u slučaju maksimalne ili velike opterećenosti. Prednost autoputa u odnosu na moto put je u drugim aspektima, npr. u brzini putovanja, stepenu sigurnosti, komotnijoj i manje zamarajućoj vožnji...
  2. S

    Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

    To bi bilo logičnije, mada meni su ti nazivi sa stranama sveta previše konfuzni naročito kada se pogrešno dodele, tj. kao npr. kod nas Kruševac zapad, a u stvari niti se nalazi zapadno niti vodi u zapadni deo grada. Često idem za Niš ali se i dalje nisam u potpunosti navikao i naučio gde je...
  3. S

    Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

    Trebalo bi, bilo bi mnogo jasnije i logičnije. Mada, ja kada sam ovde na forumu pisao da Kruševac zapad treba da se nazove Kruševac centar, nekoliko njih me je iskritikovalo da to nema logike i da takvih naziva (centar) nigde nema.
  4. S

    Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

    Zar se na severu države ne pravi autoput Beograd-Zrenjanin-Novi Sad, brza saobraćajnica Sombor-Vrbas-Kikinda, brza saobraćajnica Novi Sad-Ruma, autoput Kuzmin-Sremska Rača? Zar nije izgrađena brza pruga Beograd-Subotica, autoput Ruma-Šabac?
  5. S

    Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

    I sam često radim na terenu tako da dobro znam šta znače vremenski uslovi, nepoštovanje načina korišćenja materijala van uslova koje je propisao proizvođač, angažovanje loših i neodgovornih firmi koje nedovoljno ne kontrolišem, ubrzavanje od strane klijenta i sl. Svi nedostaci i propusti nastali...
  6. S

    Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

    Da, jesam bio sarkastičan, malo sam hteo da se našalim. Mada, mislim da cena znači i kvalitet, bar bi tako trebalo da bude. Nedavno sam jurio neke behaton kocke za dvorište i cena je baš diktirala kvalitet. Npr. debljina kocki, način proizvodnje, agregat koji se koristi, vrsta i debljina tampona...
  7. S

    Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

    Autoput je građen domaćinski, pazilo se na to da ne košta puno i da se što više uštedi, tako da nije problem što je posle duže eksploatacije došlo do "manjih" propusta. Da smo izrradnju autoputa plaćali po punoj ceni, tj. da je koštao kao drugi autoputevi u regionu onda bi se to moglo nazvati...
  8. S

    Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

    Možda će nekom biti zanimljiva ova informacija. Juče smo bili na nekoj proslavi u Sokobanji. Ka Sokobanji je krenulo 6 vozila iz Kruševca, jedno iz Trstenika i dva iz Kraljeva. Svi vozači, sem vozača iz Trstenika su od Kruševca odabrali rutu preko Đunisa, umesto rute autoputem preko Pojata. Na...
  9. S

    Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

    Nema logike da se petlje nazivaju po nazivima katastarskih opština jer bi u tom slučaju npr. Kruševac istok trebala da se zove petlja Bivolje ili gde već pripada. :) Pretežno se nazivaju po toponima koji su poznatiji većini i koji asociraju na nešto. Zamisli da se petlja Koševi zove petlja...
  10. S

    Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

    Levo bi trebalo da izlazi na Jasički put, da se na taj način spoje istočna i zapadna petlja na autoputu, verovatno i da se bolje povežu objekti Bechtel-Enka koji će verovatno ostati gradu. Dok će desni smer ići prema nadvožnjaku koji vodi ka fabrici za prečišćavanje otpadnih voda i ka ostalim...
  11. S

    Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

    Sramota da jednu tako bitnu saobraćajnicu od nekoliko kilometara koja je veoma bitna za grad ne mogu da završe decenijama. Da su svake godine gradili po 100-tinak metara do sada bi bila završena. Inače pored 4 kružna toka, postoje i 5 raskrsnice sa semaforima kroz koje tranzitni saobraćaj prolazi.
  12. S

    Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

    Rekao bih da je betonski deo, mada nisam siguran. Iskopano je najmanje 30, 40cm u dubinu pre i posle naplatnih rampi. Npr. na nekih 7,8 metara od kućica sa jedne i druge strane (ulaz/izlaz) u dužini od bar jedno 20-tak i više metara. Taj deo je u potpunosti uklonjen na prilično velikoj površini...
  13. S

    Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

    Pre neki dan sam se uključio na autoput na naplatnoj stanici Ćićevac, totalno je sve raskopano na samom ulazu i izlazu, zna li neko o čemu se radi?
  14. S

    Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

    Da su pametni kao što nisu i da im taj most bude prioritet, a ne da se taj deo obilaznice završi, a da se na most čeka godinama kao što se sada čeka na povezivanje petlje Kruševac istok sa istočnom obilaznicom. Završen je autoput, a sa petlje se sada može samo u njive, umesto da je taj deo...
  15. S

    Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

    Kamionski saobraćaj ne prolazi Jug Bogdanovom, često je tamo saobraćajna policija koja piše kazne takvima. Kamioni koji voze za fabrike koje si naveo ne ulaze u grad preko jasičkog puta nego preko Ćićevca, pa onda lokalnim putem za KŠ. Čak i kamioni iz pravca Kraljeva moraju da idu tom rutom što...
Vrh