Šta je novo?

Nedavni sadržaj od SerbiX

  1. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Levo bi trebalo da izlazi na Jasički put, da se na taj način spoje istočna i zapadna petlja na autoputu, verovatno i da se bolje povežu objekti Bechtel-Enka koji će verovatno ostati gradu. Dok će desni smer ići prema nadvožnjaku koji vodi ka fabrici za prečišćavanje otpadnih voda i ka ostalim...
  2. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Sramota da jednu tako bitnu saobraćajnicu od nekoliko kilometara koja je veoma bitna za grad ne mogu da završe decenijama. Da su svake godine gradili po 100-tinak metara do sada bi bila završena. Inače pored 4 kružna toka, postoje i 5 raskrsnice sa semaforima kroz koje tranzitni saobraćaj prolazi.
  3. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Rekao bih da je betonski deo, mada nisam siguran. Iskopano je najmanje 30, 40cm u dubinu pre i posle naplatnih rampi. Npr. na nekih 7,8 metara od kućica sa jedne i druge strane (ulaz/izlaz) u dužini od bar jedno 20-tak i više metara. Taj deo je u potpunosti uklonjen na prilično velikoj površini...
  4. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Pre neki dan sam se uključio na autoput na naplatnoj stanici Ćićevac, totalno je sve raskopano na samom ulazu i izlazu, zna li neko o čemu se radi?
  5. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Da su pametni kao što nisu i da im taj most bude prioritet, a ne da se taj deo obilaznice završi, a da se na most čeka godinama kao što se sada čeka na povezivanje petlje Kruševac istok sa istočnom obilaznicom. Završen je autoput, a sa petlje se sada može samo u njive, umesto da je taj deo...
  6. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Kamionski saobraćaj ne prolazi Jug Bogdanovom, često je tamo saobraćajna policija koja piše kazne takvima. Kamioni koji voze za fabrike koje si naveo ne ulaze u grad preko jasičkog puta nego preko Ćićevca, pa onda lokalnim putem za KŠ. Čak i kamioni iz pravca Kraljeva moraju da idu tom rutom što...
  7. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Gde ti vidiš nedostatak empatije na ovoj temi? Šta bi po tvom mišljenju bilo potrebno da uradimo, a da nije urađeno, da bi video našu empatiju? Na 279 stranica koji se bave izgradnjom moravskog koridora, gde smo obrađivali stotine tema, mislim da je ovaj problem okupirao najviše vremena i...
  8. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Samo u nekoliko država u Evropi su putarine skuplje nego kod nas, ako ti nije skupo da za 200 i nešto kilometara u jednom pravcu i povratak košta koliko radnik zaradi za 8 sati rada onda se izgleda ne razumeš u pare. A pričati o vozu u državi u kojoj su glavne međunarodne rute zatvorene...
  9. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Putarina Vrnjačka Banja - Beograd 1.120 RSD, sa povratkom 2.240 RSD. Ja stvarno mislim da nije normalno da pored cene goriva imamo i jednu od najskupljih putarina u Evropi i da većina naših radnika treba da radi celi dan da bi platili putarinu od Vrnjačke Banje do Beograda i nazad. Jedan sat...
  10. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Ako misliš na projekte u Srbiji, koliko sam upoznat ništa brži i organizovaniji nisu ni drugi projekti. Brzina izgradnja autoputeva se kreće do maksimalnih 20km godišnje, a u većini slučajeva i mnogo manje. Mada kada bolje razmislim i tih 20 kilometara godišnje nije nigde ostvareno. Npr. ako...
  11. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Ako misliš da je brz projekat izgradnja 20 kilometara autoputa godišnje, onda smo stvarno izgubili osećaj za brzinu. Rokove su iznosili: predsednik države, tadašnji premijer, mnogi ministri, ambasador SAD, predstavnici Behtel-Enka... Sva sreća pa postoji Youtube na kojima se te izjave mogu...
  12. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Po ograničenju možda, ali pri maksimalno dozvoljenoj brzini. :) Mada, ako uračunamo da nije 130km/h maksimalno dozvoljena brzina na celokupnoj deonici, da se na desnoj traci kreću automobili, kamioni, autobusi... brzinom manjom od 130km/h zbog kojih često mora da se uspori pre preticanja i sl...
  13. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Ne znam zašto bi se trošile pare za devijaciju pruge i za ostala privremena rešenja? Ako su zbog radova ili oštećenja mogli godinama da zatvore deonice na međunarodnim prugama, ne vidim razlog da se i ova ne zatvori na nedelju, dve dana i da odmah i brzinski izgrade sve što treba.
  14. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Naravno da neće da se cima i da se isključuje, taj će verovatno nastaviti autoputem, mada kada se otvori Kruševac istok neće biti cimanje kroz gradsku gužvu. Nije stvar u tome da li će neko koristiti ili neće autoput, nego da je krak od Kruševca trebao izaći na koridor X malo južnije i time da...
  15. S

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Dragi prijatelji, omašili ste suštinu mog pisanja uporno objašnjavajući kako je autoput bolja varijanta, da je magistralini put lošiji i sl. Nisam neko ko je pametan ali nisam ni glup da to ne razumem. Suština je sledeća: - Velika većina vozila koja ide iz pravca Kraljeva ka Pojatu ne ide ka...
Vrh