Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Istine radi, metarski tramvajski kolosek je u Beogradu usvojen u vreme Obrenovića, a posle rata su pokušali da tramvaje zamene trolama (po ideji između dva rata), upravo zbog problema metarskog koloseka, uskih ulica i brdovitog terena.
Zgradom od 15-tak spratova bi se izmenio postojeći koncept ovog dela blokova, što bi narušilo kvalitet života u tom kraju.
To što postoji slobodna površina ne znači automatski da bi nešto "lepo leglo"... lepo bi leglo samo investitoru koji bi imao više kvadrata za prodaju, nakon useljenja...
Upravo to - stubovi. Da su stubovi "zdravi" mogao bi se sačuvati most za samo jednu vrstu saobraćaja (tramvaj, bicilistički, pešački...) i uz njega postaviti novi stubovi sa novim rasponima....
Ali stubovi već nekoliko puta rekonstruisani i ojačavani i sada su konačno dotrajali.
O tome da nije...
Na povšinama ugrubo istih dimenzija kao neostvareni Akva park se nalazi:
- 5 "potkovičastih lamela" sa po 3 zgrade (svaka sa po dva ulaza) u blokovima 45 i 70, četvorospratnice i dvospratnice, sa sve po dve garaže, parkinzima ispred zgrada, pešačkim stazama, sporstkim terenima i parkovskim...
Kad sam pročitao "8 spratova" posmislih "ok, 44-ti je 6 spratova, blok 70A je 8 spratova", a onda videh ovog maksimalističkog monstruma iz klipa....
Ali u klipu se vidi da žele da grade maltene uz samo pondožje nasipa - ali to je u koliziji sa drugim megalomanskim projektom - toplovodom od...
Ne ruši se nasip od obaloutvrde (čak je i dodatno ojačan talpama, da se spreči klizištezbog povećanog opterećenja tla na formiranom gradilištu) nego se ruši nasip od pristupne rampe mostu jer se na istom mestu gradi novi pristup, verovatno pod drugačijim uglom i širi zbog većeg broja traka.
Može to u Beogradu na vodi... ali na nedavno rekonstruisanom šetalištu kroz blokove 45, 44, 70 - sistem već ne radi, ceo grad je kao spaljen, koliko im tek nije stalo do Beogradske tvrđave - da nisu padine u pitanju verovatno bi probali da i tu uđu kolima i parkiraju.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.