Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Putnik95

  1. P

    Železnice - infrastruktura

    Vršačka stanica zaista izgleda zapušteno za gradić te veličine,međutim i dalje su i zgrada i peroni osvetljeni kao Las Vegas,što je pojam za našu crepajačku ruševinu. Ajde da ne poredim Crepaju sa Vršcem,ipak Vršac ima osam puta stanovnika više,ali sramota je da mnogo manja sela kao što su...
  2. P

    Železnice - infrastruktura

    Uvek putujem vozom u pravcu Vršca,jer je povratna karta jeftinija nego autobuska u jednom pravcu,a i vozovi su prilično česti. Što se tiče stanica,jedino su Nikolinci i Vlajkovac u ruiniranom stanju,a ostale mogu reći da su pristojne,s obzirom da duž te pruge i nisu neka velika mesta. To što...
  3. P

    Železnice - infrastruktura

    Ova linija od Negotina može polaziti i iz stanice Prahovo Pristanište,nekada je odatle i saobraćala direktna linija do Beograda,samo je problem koju vrstu vozova staviti? Garniture Kalmar Verkstad koje trenutno saobraćaju Prahovo Pristanište-Zaječar nemaju dovoljan kapacitet putnika za dugo...
  4. P

    Železnice - infrastruktura

    Bilo bi lepo kada bi Pančevo opet dobilo direktan voz do Valjeva,ali to mi u ovoj konstelaciji deluje kao naučna fantastika,jer Srbija Voz još uvek ne nalazi za shodno ni da uvede direktnu liniju do Zemuna i Batajnice,koja je saobraćala 20 godina. Kada se otvori novosadska pruga,deo Štadlera će...
  5. P

    Železnice - infrastruktura

    Pa zar onaj voz sa makete koji planiraju da kupe nije CRH ?
  6. P

    Železnice - infrastruktura

    Kada ovi novi vozovi stignu,da li će oni biti ekspres linija Beograd Centar-Novi Sad,ili će stajati i na Novom Beogradu,Batajnici,Novoj Pazovi,Staroj Pazovi,Inđiji? Na manjim stanicama čisto sumnjam da će se zaustavljati,za njih će valjda pustiti Štadlere u REGIO tarifi,koji su saobraćali i...
  7. P

    Železnice - infrastruktura

    Znači da će pruga za 200km na sat biti samo od Zemuna do Petrovaradina?
  8. P

    Železnice - infrastruktura

    Lepa mašina,ali čini se prilično bučna. Štadler je skoro nečujan,ali on ne spada u brze vozove,krajnji limit mu je 160km na sat po najboljoj mogućoj pruzi. Svi klasični vozovi za velike brzine su bučni,Šinkansen takođe,ali njegove pruge su sve okružene zvučnim barijerama. Da li je na ovoj brzoj...
  9. P

    PSP Farman West 65 - [ Multifunkcionalni kompleks - 152.437 kvm ]

    Realno,panorami Beograda je nedostajala visokogradnja. Bilo bi dobro ako bi se tokom ove decenije na Novom Beogradu sagradilo više kula kao što su West 65,ali i veće visine,između 200 i 300 metara,na Novom Beogradu ima sasvim dovoljno praznog prostora,a nebi ni naružile ambijentalnu celinu...
  10. P

    Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

    Jedino ako ovih dana posle 2 godine od "otvaranja radova" konačno počne da se radi trasa van tunela,i to sa nekoliko hiljada radnika i mašina. Ali to ni teorijski nije moguće sve dok ne bude završena eksproprijacija i izdata građevinska dozvola. Čak i tada teško da bi mogli da završe celu...
  11. P

    Rehabilitacija magistralnih puteva

    Ovih dana sam planirao da putujem putem Kula-Vrbas,da li neko zna da li su završeni radovi na rehabilitaciji ? Koliko sam uspeo da saznam,rok za završetak radova je bio kraj novembra 2020. poslednji put sam tuda prošao negde početkom novembra,i od Vrbasa do izlaza iz Kule je bilo pakleno. Nigde...
  12. P

    Železnice - infrastruktura

    Mene najviše zanima koja će biti cena putovanja na relaciji Beograd-Novi Sad,kada ovi vozovi uđu u upotrebu? Pretpostavljam da će to biti najskuplja IC tarifa,samo se nadam da neće biti skuplja od autobusa na istoj relaciji.
  13. P

    Metro

    Metro sa kontaktnim vodom je svakako bezbedniji od treće šine,jer se uvek nađu manijaci koji pretrčavaju kolosek van pothodnika.
  14. P

    Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

    Ako se sada buši 7,5 metara dnevno,da li to znači da su dopremili famozne Krtice? Do sada je norma bila oko 1-2 metra dnevno.
  15. P

    Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

    Da su svi tuneli već završeni,samo za mašinsko opremanje treba nekoliko meseci,videli smo koliko dugo je trajalo opremanje tunela Brančić koji je mnogo kraći od tunela Munjino Brdo i Laz. A to što trasa još nije ni započeta,samo je očigledan dokaz da ovo neće biti gotovo ni do Nikoljdana 2023. a...
Vrh