Šta je novo?

Nedavni sadržaj od puskele

  1. P

    Železnice - infrastruktura

    Od sinoć je krenuo teretni saobraćaj na delu novoizrgrađene pruge Novi Sad - St. Pazova. Sada ćemo videti kvalitet radova. Teretni saobraćaj se vrši od 23.30 do 5h.
  2. P

    Železnice - infrastruktura

    Treba razjasninti, kao i do sada svi vozovi će ići istom brzinom, rang voza ne diktira brzinu, već zaustavljanje. Viši rang staje, npr. Inđija, Pazova, Zemun, Beograd. I na vozno vreme mu se dodaju četiri zaustavljanja i po tri pokretanja, da kažemo da je sve po minut, znači sedam minuta na...
  3. P

    Železnice - infrastruktura

    Pozdrav, Desni klik na sliku, pa potom ,,open in new window", prikazaće se veća slika, kao i mogućnost uvećanja.
  4. P

    Železnice - infrastruktura

    Kad vidim ove naše stručnjake kako daju izjavu sa prekrštenim rukama na grudima odmah znam da od struke imaju samo knjižicu.
  5. P

    Železnice - infrastruktura

    Železnička stanica Beška je na pravom mestu, između oba mesta, bliže malo Beški. Ovoliko ulaganje ne može da prati trenutnu situaciju, nego buduću. Kada se pravila stanica Novi Sad, oko nje su pasla goveda i šetale svinje. Kraj "bulevara Oslobođenja" je bio kod kokre, 400m ispod stanice i nije...
  6. P

    Železnice - infrastruktura

    Ko zna, razumeće.
  7. P

    Železnice - infrastruktura

    Lokomotive su stvarno lepe. Ali sad kada naš kočijaš zasedne i za svoje radno vreme skruni kutiju cigareta u kabin(ima izuzetaka). Isto je tako u štadlerima. Prvo nisu pušili a potom su skontali kada se otvori prozor senzor neće da reaguje, pa mašinovođa puši. Nije svestan da se dim cigarete...
  8. P

    Železnice - infrastruktura

    Idemo logikom. Da se pruga spaja na izlazu iz Inđije ili negde na otvorenoj pruzi kako tvrdite, da li se isplati praviti nadvožnjak i toliki nasip za prugu koja je dvokolosečna u dužini od 200m. Umesto toga remontovali bi samo postojeći kolosek ka Golubincima i gotovo. A to što tvrdite da tamo...
  9. P

    Železnice - infrastruktura

    Plan je nejasno nacrtan. Ako tako tumačiš plan ispada da ide 3 koloseka do Zagreba. Ako tumačiš plan na način na koji je zamišljen, videćeš da Golubinci, Zagreb stoji u nastavku, dakle Golubinci nisu u planu uopšte. Na planu se vidi da se ta dva koloseka iz Inđije spajaju u jedan tako što desni...
  10. P

    Železnice - infrastruktura

    Evo za analizu i ostale stanice.
  11. P

    Železnice - infrastruktura

    Ne znam da li pogrešno tumačim šemu koloseka, ali da obrazložim svoj zaključak. Nadvožnjak se pravi da se ne bi dvokolosečna pruga od Pazove do Inđije sekla sa levim kolosekom od Inđije do Golubinaca u istoj ravni, nego je urađena denivelacija, kako ste naveli. Da li se taj kolosek(levi) spaja...
  12. P

    Železnice - infrastruktura

    Ispod nadvožnjaka koji se vidi pružaće se levi kolosek (gledano od Inđije) prema Golubincima, tako da će po izgradnji od Inđije do Golubinaca biti dva koloseka, a ne jedan kao do sad. Zašto pruga ovako krivuda, ne znam i nemam logike za to.
  13. P

    Železnice - infrastruktura

    Ranije najavljena vest, sada istu potvđujem. Definitivno zatvor pruge Novi Sad - Inđija (Stara Pazova) od 1. februara. Svi štadleri se vraćaju za Beograd, ruski DMV (dizel motorni voz) vozi Novi Sad - Subotica. Očigledno zbog nemogućnosti pregleda sem u depou Zemun, mislim na štadlere. Teretni...
  14. P

    Železnice - infrastruktura

    Na železnici postoji signalizacija koja je sufisticirana ma koliko ona izgledala jadno. Sve je povezano. Kritična mesta kao što su skretnice( gde se najviše vanrednih događaja dešava) su u zavisnosti sa glavnim signalima. Drugim rečima, ako skretnica nije postavljena ispravno, zeleno svetlo na...
Vrh