Šta je novo?

Nedavni sadržaj od NoLimit

  1. N

    Železnice - infrastruktura

    Стара Пазова је срамота од станице. Голубови свугде бомбардују, степенице су пуне остатака, сваки пролазак је ризик. Тоалети урађени тако да имају прозор до улице, санитарна галантерија никад довршена, хигијена никаква. Десни перон преузак, и да се то још зачини, свугде стубови по средини. А...
  2. N

    Železnice - infrastruktura

    Dobra vest je što će i sa postojećom trasom pruge voz biti konkurentan kolima na relaciji Beograd - Kragujevac odnosno voziće oko sat i po, a bez nekih značajnih ulaganja u isključivo tu trasu. A to se još kasnije može optimizovati i smanjivati. Hajde da prvo vratimo Kragujevčane u voz, a nove...
  3. N

    BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

    Iz uslova za projekat možemo naslutiti da će unutrašnji biti BG voz a spoljni ostala železnica. Prvo zbog terminiranja BG voza u Bataji koje mora biti na središnjim kolosecima, drugo zbog terminiranja BG voza u Zemunu koje je pogodnije sa srednjih koloseka, a treće iz uslova da spoljni koloseci...
  4. N

    Železnice - svaštara

    Иде и БГ возом редовно.
  5. N

    Železnice - putnički saobraćaj

    A i mnogi koji odu kolima do Budimpešte, često parkiraju vozilo negde, pa se onda kreću kroz grad javnim prevozom. Ti će odmah preći na voz.
  6. N

    Železnice - infrastruktura

    Što se tiče niške pruge i zamerki, ko god ih ima, sada je idealan trenutak da ih iznese u obliku primedbi na plan. Isto je idealan trenutak i da se uzbune građani sela koja će izgubiti stajalište. Primedbe se mogu predati do 9. aprila. Pošto je više ljudi ovde spomenulo neke stvari koje im se ne...
  7. N

    Železnice - infrastruktura

    Ovde konkretno mislim na ovih 30 pari koje je spomenuo Pendolino koji su većinom daljinski. Ne sporim problem ukidanja stajališta i izuzetno sam zabrinut zbog toga.
  8. N

    Železnice - infrastruktura

    Već sada imamo više od toga na BG-NS odnosno 31 par a nije ni popunjen regio takt, niti imamo dodatne polaske u špicevima, niti noćne vozove, niti je krenula Subotica, niti imamo međunarodni saobraćaj. Ići će to ka 40 pari već u RV 25/26, ovo je samo najkrnji početni oblik. Tako da kada se...
  9. N

    Železnice - infrastruktura

    Ili prosto nisu znali. Normalan čovek nema kad da prati javne uvide, niti se razume u detalje i načine participacije u donošenju odluka. Ovo je prvenstveno neuspeh sistema u kojem su čelnici lokalnih samouprava samo klimoglavci i nije im ni na kraj pameti da se suprotstave odlukama "sa vrha"...
  10. N

    Železnice - infrastruktura

    Evo i dokumentacije za javni uvid - https://www.mgsi.gov.rs/lat/dokumenti/javni-uvid-u-nacrt-izmena-i-dopuna-prostornog-plana-podrucja-posebne-namene-4 Najzanimljiviji deo:
  11. N

    Železnice - infrastruktura

    Ovo može da se protumači kao da se vozovi kvare i blokiraju prugu samo na prijemno-otpremnim kolosecima. Ako nastavimo tu logiku, onda treba da se pitamo a šta ako voz stane i blokira prugu u samom tunelu? Ili na samom vijaduktu? Ili bilo gde? Razumem šta si hteo reći, ali ovde to nije slučaj...
  12. N

    Železnice - infrastruktura

    Rešava sve zato što je dozvoljena izgradnja stajališta ako je brzina do 160km/h. Stanicu za saobraćajne potrebe već imamo napravljenu. Ne pišem ovo da bih pokretao dalju diskusiju već čisto da istaknem da ovo nije valjani argument.
  13. N

    Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

    Jedna od velikih prednosti struje u ovom kontekstu je i to što je ona univerzalna valuta energije. Ne diskriminiše da li je nastala od uglja, nafte, gasa, reke, sunca ili atoma. Ako imaš uređaje na struju, šta god da se desi geopolitički, ekonomski ili ekološki, uvek možeš da se prebaciš na...
  14. N

    Železnice - infrastruktura

    Zašto baš 120 km/h? Ako se već gađamo brzinama, onda je smisleno tražiti da se na tih nekoliko kilometara (recimo 5km) brzina spusti na 160 km/h jer to još uvek potpada pod standarde "obične" pruge i moglo bi se napraviti stajalište. Takva redukcija u brzini bi usporila Sokola za nekih minut...
  15. N

    Železnice - infrastruktura

    Kada se priča o klasifikaciji određene pruge kao pruge za velike brzine, tada se uslov od 200 km/h odnosi na tehničku brzinu. Velika je razlika u komercijalnoj brzini i maksimalnoj tehničkoj brzini, to nisu iste stvari. Na primer pruga Beograd - Subotica je projektovana sa ciljanom komercijalnom...
Vrh