Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Sustina je bila ako puste 3 nove linije preko pupinovog mosta pretpostavljam da ce 85 da skrate do Backe jer bi bilo previse autobusa koji bi vrteli prazni. Cak 3 linije do borce?! Posto 707 kruzi po altini i galenici a 81 ima nedovrsenu trasu, dosao sam na ideju da se reorganizuje tako da se...
U tom slucaju verovatno se 85 skracuje do Backe jer nema logike 3 linije da idu od Zemuna do Borce (85,105L i 112).
Mozda je i bolje tako a 85 preusmeriti do Zemun polja trasom 707 koja bi se ukinula ili preusmerila na autoput do bg na vodi ili prokopa a 81 kao zamena do Zelenog venca.
Predlagao sam davno liniju zeleni venac-rudo-pink-Miljakovac 1 od kako je 94 preusmeren preko drajzerove. Broj linije bi bio 54 sto je najlogicnije a sadasnja linija 54 da se preimenuje u 541. Druga varijanta je da linija 53 ide od zelenog venca preko banjice i rakovice do vidikovca jer se...
Prvo mi je palo napamet da iz Zemuna Backe polaze 109 110 i 111 ali prve dve su ugovorene linije i za sve tri bi obrt bio oko 120 min sto iziskuje dosta autobusa. Ukoliko se izgradi nadvoznjak iznad puta posle pupinovog mosta, najbolje resenje bi bilo produzenje 104 kao najkraca veza.
Kako je linija 85 predugačka i putnike ima mahom na zemunskoj i novobeogradskoj strani pa zbog takta često ide na odredjenom delu prepuna a u nekom delu poluprazna, predlažem skraćenje trase do Zemun Bačka terminusa. Time bi se oslobodila vozila za novu liniju do Borče npr 103 pa bi se na obe...
Sad da je pameti ako ima mogucnosti da se iz pravca muhara ka gradu naprave dve trake tako da nema zagusenja na semaforu. ko ide pravo za centar da ima svoju traku a druga bi bila za levo ka karamatinoj i ujedno i za pravo. Pokusao sam nesto na slici da nacrtam. Rusenjem razdelnog ostrva na kome...
Sve više se upropašćava ova linija. Nekada je bila dobra veza Miljakovca 1 i gazele (sava centra) a sada katastrofa. Opet Miljakovac 1 trpi. Zar nije bilo lakše da su 504 preusmerili sa rakovičkog mosta preko Borske i Vareške i dalje pored železničke stanice rakovica ka Resniku. Isti princip je...
Iz razloga što bi lin.85 na kraćoj trasi češće saobraćala i bila gradska linija. Ne bi vozila veći deo dana promaju posebno od Bačke do Borče, a lin 103 bi bila prigradska sa adekvatnim intervalom i obuhvatila bi veći deo Borče, Ovču itd. Samim tim bi se povećala iskorišćenost linije. Bačka bi...
Šta mislite o predlogu da se linija 105L preimenuje u 103 i produži do Bačke. Tako bi saobraćala od Zemuna(Bačka) preko Borče do Ovče, dok bi se lin.85 skratila do Bačke (ili Zemun Gornji Grad).
Druga opcija produženje lin.96 do Bačke (Zemun Bačka-Borča 3-Pančevački most). Takodje i u ovom...
Bolje da su 96 preusmerili na Vukov spomenik i tako povezali sa zvezdarskim linijama jer iz ovog pravca nema nijedne linije preko pančevca...čak možda i do Crvenog Krsta ...Ionako kruženje do Pančevačkog mosta ima istu udaljenost kao i do Vuka a možda bi čak i manja turaža bila.
Totalna glupost sa dupliranjem linija i kapaciteta na relaciji Slavija-Banjica sa linijama 9A i 9A1. Ne vidim poentu istih linija sa razlikom od par stanica. A pritom i dodatno zbunjivanje sa oznakama A, A1...zar nije lakše bilo sva vozila staviti na dužu trasu Banjica-Blok 20 tj na liniju 9A?
Ako si čitao pažljivo, to su opcije..neće sve završavati na zelenjaku. Ili 51 u izmenjenoj verziji ili 58 i 59 ako se skloni 56 jer obe nemaju takt ko sama 56. faktički samo jedna linija bi bila pridodata u odnosu na postojeće stanje. Ako sa druge strane okreće i pravi pauzu 10 linija, što ne...
Slažem se sa predlogom da 53 saobraća od Zelenog Venca redovnom trasom do Meka na Vidikovcu a potom da se spusti Pilota M.Petrovića i pored žel.stanice Rakovica, Vareškom i Borskom do Miljakovca 1.
Time bi se znatno olakšao pristup žel.stanici koja bi se više koristila uz bolji takt u odnosu na...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.