Šta je novo?

Nedavni sadržaj od neshaoct

  1. N

    Izbori 2024

    Nije definisano drugačije: Nema namere da se potpuno ili delimično uništi jedna nacionalna, etnička, rasna ili religiozna grupa, ako 20k pripadnike te grupe pustiš (oni u kampu Unprofora), a ubiješ jedino vojno sposobne koje ti dođu pod kontrolu. Reč ''delimično'' se ne tumači po principu da u...
  2. N

    Izbori 2024

    Broj ubijenih nije bitan za kvalifikaciju dela kao genocid. Ubistvo nije jedina radnja kojom se može izvršiti genocid (davani su primeri gore). Da li je Hitler ubijao samo vojno sposobne muškarce Jevreje, ili je ubijao sve redom Jevreje (muško/žensko/staro/mlado/nije ili jeste vojno sposobno)...
  3. N

    Tempo Tower - [ Stambeno poslovni kompleks - 112.000 kvm ]

    Tempo Company DOO, Tošin Bunar 272B MB06193153 / PIB100421178 Povezana preduzeća: Kvartet Klub Plus DOO, Tošin Bunar 272G MB21114715 / PIB109030424 (ćerka) World Center DOO, Tošin Bunar 272B MB21119296 / PIB109054721 (sestra) Tempo Soft DOO, Tošin Bunar 272B MB21140538 / PIB109197206...
  4. N

    Air Serbia

    Ni prošle godine u ovakvom istom saopštenju nisu poredili sa Januarom 2019. godine: https://www.airserbia.com/en/media-news/Air-Serbia-carried-136-percent-more-passengers-in-January-2023-than-in-January-2022~3201 Ko stvarno hoće da sazna, posle 2 minuta guglanja lako nađe npr. ovo...
  5. N

    Vojska i Namenska industrija Srbije

    Istorija se ne ponavlja samo zato da bi se eto ponovila, već se ponavlja jedino ako se ispune iste okolnosti. Ako nema istih okolnosti neće se ni dogoditi (ponoviti) iste stvari. Plus, koliko sam video, u tih par postova drugih ljudi nije se govorilo o momentalnom oslobađanju cele teritorije...
  6. N

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Ovde problem nije što se za obilaznicu produžava pravo, a što se za ulazak u BG odvaja desno. Smatram da je to normalno (da glavni pravac produžava, a sporedni se odvaja). Tako je urađeno i na severnoj strani obilaznice, ima i uporednih istih rešenja po inostranstvu. Ovde pojedinim vozačima...
  7. N

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Pa, šleperi ionako drže svoju traku, ne treba nigde da se prestrojavaju ni po ovom rešenju ako nastavljaju obilaznicom. Razumem da pričaš da je pravac ka obilaznici i dalje trebao da bude pravo, ali da ka BG bude isključenje levo? Da ne bude kao sada isključenje za BG iz vozne trake pa desno...
  8. N

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Ok, kad sam se već isključio za BG, i kad sam već dobio smanjenje brzine kretanja na 60 km/h, a na samoj detelini na 50 km/h. Ne idem direktno sa autoputa na detelinu kako bi otišao na drugi autoput, već imam taj pravac između. Takvih isključenja imaš gde god hoćeš kod nas, npr. Orlovača...
  9. N

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Nisam još vozio autoputevima u ITA. Mislim da je to loše rešenje... jedino ako su ih projektovali sa velikim radijusom da možeš da ideš 100 dok se ukrštaš detelinom sa drugim autoputem.
  10. N

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Ne, prvo isto ovako imam desno isključenje za BG, a produžavam pravo ako hoću obilaznicom. Tek nakon što se isključim desno, imam sledeće isključenje (3/4 deteline) za BG.
  11. N

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Autoput i služi da negde stigneš brzo, a ne sporo.
  12. N

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    @Дошљак Ne znam gde su te druge na koje misliš, a da je njima urađeno ovo što pričaš... Još nisam naleteo na ukrštanje dva autoputa gde sam morao da lomim desno/levo na 50 km/h nakon što sam stotinama kilometara vozio 120-130 km/h ili više. Da bi tom detelinom (ukrštanje dva autoputa) moglo da...
  13. N

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Zato što niko ne usporava automobile sa 130/120/100 na detelinu koja ima limit 50 i po jednu traku. Ista je stvar i ako bi imala dve.
  14. N

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Ne treba ništa drugačije od ovoga što je sada urađeno. Treba nam još jedna traka po smeru na autoputu BG/NS-NS/BG u narednih 3-4-5 godina kako bi moglo da se vozi brže kada se šleperi još više (gušće) naređaju u desnoj traci, a kasnije će nam to isto trebati i BG/NI-NI/BG
Vrh