Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Razlog postoji - bezbednost. Kad se izadje iz tunela Lipak (blize mostu broj 9) sada u traci za preticanje, postoji parce od 20-30 metara koje je Katastrofalno, pri vecim brzinama veoma los osecaj, a ima jos par mesta koja do sada nisu predstavljla problem jer se vozilo u koloni oko 80 km/h...
Naravno, mada za vreme radova u tunelima se spusta i na 60 km/h, ali nisam mislio na Novi deo tek pusten, pricamo o smeru Ostruznica - Orlovaca.
I ujedno jos jedno pitanje za sve koji mozda imaju neki info, da li je u planu zatvaranje starog dela obilaznice izmedju Ostruznice i Orlovace da se...
Ako je horizontalna signalizacija prilagodjena, hoces da kazes da je sad ogranicenje 60 km/h?!
Tuneli jesu prilagodjeni, ali mi se cini da su u toj brzini pustanja ipak zaboravili da postave adekvatne znakove ogranicenja brzine.
Po meni zbog dosta loseg stanja pojedinih delova mislim da nije...
Koliko god da zele svi iz Rakovice, Resnika, P. Brda i okoline da zgaze koji Km Obilaznice u pravcu ka Bg mislum da im se ova varianta nikako nece isplatiti jer zasto bi se kod 1000 ruza ukljucio za sve 1-2 km, kad moze nastaviti starim putem koji ce biti znatno rastereceniji i lepo u Bub.P. se...
Ako nisu nista menjali, trebao bi da se iskljucis za Nis pa kod Resnika na kruznom da se vratiš nazad...
Naravno zavisi od dosta faktora ali ja bih isao preko Zeleznika i Obrenovackog
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.