Šta je novo?

Nedavni sadržaj od N-ST

  1. N

    Autobusi

    Srbija, poligon za testiranje prototipova i uvaljivanje škart robe za pola miliona nečega, po komadu...
  2. N

    Autobusi

    Novi Intouro by Strela... "kvačilo ima smetnju" :oops: 111 hiljada prešao... teško ide u R... da li je do vozača ili do kvaliteta, ne znam. Kao što ne znam kako ga ne mrzi da na autoputu ne koristi tempomat :censored: p.s. ne, ne vozi stranac nego Lasta
  3. N

    Metro

    Bratislava (SK), Bern (CH), Dablin (IRL), baltičke države... sve glavni gradovi bez metroa. Svakako nisam mislio da se tunel završi na sred slavije nego ispod Kneza Miloša, pred Savski Trg. Kao što sam mislio na Požešku od Hipodroma do okretnice, sve izmerio sa Google mapama, samo 4.5km...
  4. N

    Metro

    Barselona i Beograd nikako nisu za poređenje. BCN ima površinu od 100km2 i gustinu naseljenosti od 17.000 stanovnika/km2, dok BG ima površinu od 390 km2 i gustinu naseljenosti od 3000 stanovnika/km2. Zapravo, po ovim kriterijiumima se Beograd može donekle porediti jedino sa Budimpeštom, Sofijom...
  5. N

    Lasta

    I ovi Lastini su uvoz iz Češke. Greota za sedišta i raspored ali im je to najbolja kupovina posle SOR-ova...već imaju 70-80 hiljada km, kao da su juče izašli iz fabrike
  6. N

    Tramvaji

    "Pritom, svi nedostaci prijavljuju se usmeno, zabranjeno je da se o tome sastavljaju pisani izveštaji i kroz mejlove da se šalje, već se to saopštava inženjeru iz Turske, tj. prevodiocu koji je sa njima, pa onda oni upisuju u svoj dnevnik, ali zaposleni u GSP-u nemaju nikakav zvanični pisani...
  7. N

    Tramvaji

    Sami su krivi ovi iz GSP što ne pokažu cojones. Zato su se turci osilili... plus znaju da smo ih uzeli po direktivi i zato im se može da ne dozvoljavaju pristup tramvajima niti da bilo šta govore. Kapiram da se domunđavaju na turskom, ja bi stavio nekog da snima njihov međusobni razgovor pa da...
  8. N

    Tramvaji

    Trebalo je da se stopira isporuka posle tog prvog kome su crkla postolja, dok se ne utvrdi uzrok a nije kasno ni sad da obustave dok se svi ti problemi ne reše. Jer nisu problemi estetske prirode. Ta vozila su očigledno neupotrebljiva. Dok ne sastave na ulici bar mesec dana celu smenu, nema...
  9. N

    Trolejbusi

    Pa ako Solaris ne može da napravi zglobni trolejbus za manje od 700k eura po komadu (koliko su nudili na ovom tenderu za Budimpeštu) onda i treba sve da se zatvori pa da se vozimo kineskim krševima dok neko ne kaže dosta
  10. N

    Tramvaji

    Do pre neki dan je bilo 4-5 novih tramvaja u depou, otkud ih odjednom toliko? Opet se pitam, da li ima neko normalan u tom preduzeću? Jel piše negde da moraju da se preuzmu ti neispravni krševi? Nek ih lepo vrate sa kapije depoa dok ne otklone kvarove na postojećim pa nek turci gledaju šta će...
  11. N

    Trolejbusi

    Nije nemoguće, isti je vlasnik SBB/Yettel i Škoda Transportation a to je češki PPF group. Pola udela imaju i u turskoj Temsi.
  12. N

    Autobusi

    Ja ne znam ko je tu lud, to nije pitanje korupcije. Ne mogu da verujem da ni u jednoj transportnoj kompaniji nema čoveka koji će da kaže "hej ovo nije ok". Pa zna se šta je novo vozilo i šta je garancija, pa na kičmu bi im seo, dobro bi zapamtili kad su poslali novi bus u Srbiju. Pa kako god...
  13. N

    Autobusi

    Kome trebaju šrafovi sa rukodržača u novim Otokar CNG solo autobusima GSP-a?? Da li je realno da su šipke odvaljene odnosno da nema šrafova?? Pa jel to fabrika ili radionica, jel kontroliše neko, jel neko nekad uputio bilo kakvu primedbu bili kojoj turskoj "fabrici" autobusa?? Ovo je postalo strašno
  14. N

    Ноћни превоз / Noćni prevoz

    560N Slavija - Čukarica - Rušanj - Barajevo, a skratiti 56N Trg Republike - Vidikovac - Petlovo brdo Ili ostaviti 56N kako jeste a produžiti 511N Slavija - Čukarica - Sremčica - Barajevo Linija za Ripanj, može da produži u Vrčin umesto u Barajevo ili u Ralju/Sopot
  15. N

    Bezbednost u javnom prevozu

    Nije tačno, evo ga snimak.
Vrh