Šta je novo?

Nedavni sadržaj od mvbg1

  1. mvbg1

    Železnice - infrastruktura

    Motka za uzemljenje kontaktne mreže ima jednu od glavnih uloga u bezbednosti osoblja koje radi na održavanju KM. Njena primarna funkcija je da obezbedi sigurno uzemljenje kontaktne mreže pre nego što se na njoj obavljaju radovi.Ukratko njena uloga je zaštita od električnog udara. Iako se...
  2. mvbg1

    Železnice - infrastruktura

    Obična motka za uzemljenje kontaktne mreže. Ljudi iz KM-a je postavili. Nikakva "famozna" naprava koja je zaustavila vozove nije u pitanju.
  3. mvbg1

    Železnice - infrastruktura

    Tačnije do Klenja sadašnjom i onda novom trasom do Malog Požarevca.
  4. mvbg1

    Železnice - putnički saobraćaj

    Agencijski voz Optima.
  5. mvbg1

    Železnice - infrastruktura

    Pa to nije prihvatljivo "curenje".
  6. mvbg1

    Tramvaji

    Mislim da je ranije bilo potrebno samo da osoba ima položen PSP i da je tako sticao uslov da krene na obuku za vozača tramvaja.
  7. mvbg1

    Železnice - infrastruktura

    Ali stvarno,kakvih dodirnih tačaka imaju infra,sv i kargo osim što su državna čeda?
  8. mvbg1

    Železnice - putnički saobraćaj

    Debili retardirani.
  9. mvbg1

    Železnice - teretni saobraćaj

    Vuku vozove do Zvornika i nazad.
  10. mvbg1

    Železnice - putnički saobraćaj

    Iskreno, nemam pojma. Mada logika kaže da bi mogli posle homologacije da se puste u saobraćaj. Vrv. će ih pustiti kada bude otvorena pruga do Subotice.
  11. mvbg1

    Železnice - putnički saobraćaj

    Homologacija se mora odraditi,kako kod nas tako i u Mađarskoj.
  12. mvbg1

    Železnice - putnički saobraćaj

    Još malo fotki "kineza" pri povratku sa Velima u Srbiju. PS. Tehnički samo se jedan vraća dok se drugi po prvi put upućuje ka Srbiji. 🙂 Izvor Fb.
  13. mvbg1

    Železnice - teretni saobraćaj

    Samo vi pitajte šta vas interesuje. 🙂Zato i služi ovaj forum. Da svako od nas približi neko zanimanje drugima koji tu tematiku slabo ili nikako ne poznaju.
  14. mvbg1

    Železnice - teretni saobraćaj

    Takoe. To se zove "nezakvačena potiskivalica" i koristi se u slučajevima kada voz treba potiskivati do nekog mesta na otvorenoj pruzi gde se nalazi prevoj. Ali to je slučaj kada se to radi na kraćoj deonici. U Sloveniji takav vid potiskivanja se radi od Divače do TK stanice Rodik. Cca 7km.
Vrh