Šta je novo?

Nedavni sadržaj od mvbg1

  1. mvbg1

    Železnice - teretni saobraćaj

    461-105 i 648-002 Dizel radi istovar a rumunka dovlači i izvlači vozove u Karlovačke Vinograde.
  2. mvbg1

    NIS - Naftna industrija Srbije

    Auu rođače... 🙄 Chat GPT analitičar.
  3. mvbg1

    BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

    Zar Zemun nije grad? 😉
  4. mvbg1

    Bulevar patrijarha Pavla

    Ne branim ih. Ali svakako je bezbednije nego predhodno stanje. Da je moglo i MORALO bolje to svakako. Komentar iznad fotografije je nespretno napisan i svako bi na osnovu njega pomislio da se možda govori o širenju kolovoznih traka "sirovim" asfaltom.
  5. mvbg1

    BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

    Resnik Zemun bi mogao i Flirt da radi.
  6. mvbg1

    Bulevar patrijarha Pavla

    I više je nego očigledno na fotografiji da je u pitanju ona a ne kolovoz.
  7. mvbg1

    NIS - Naftna industrija Srbije

    Zadnjih nedelju dana je osetno više vozova sa naftnim derivatima koji pristižu u Srbiju. Šid, Subotica, Vršac... U proseku 4-5 kompozicija sa oko 1000t goriva u svakoj.
  8. mvbg1

    Bulevar patrijarha Pavla

    To je strugani asfalt.
  9. mvbg1

    Bulevar patrijarha Pavla

    Šine će ići onako kako sad idu pored "Daščare". Jedina promena u odnosu na dosadašnje stanje je što će na novom kružnom toku ići podzemno. Barem sam ja to tako shvatio.
  10. mvbg1

    Železnice - putnički saobraćaj

    Mora da brzinomer na lokici malo "laže". 😉
  11. mvbg1

    Železnice - teretni saobraćaj

    Juče je oko podneva izašla iz MIN-a posle vanplanske opravke. Inače u planu su da se remontuju i 201 i 204.
  12. mvbg1

    Železnice - putnički saobraćaj

    Kinez je trebao biti minimum šestodelni.
  13. mvbg1

    Železnice - putnički saobraćaj

    Iz ovog primera se vidi koliki je promašaj kada je "Poljak" naručen sa samo jednim pantografom. Da je umesto ove "stotke" bila "nularica" na 646, ništa od te zavrzlame ne bi bilo.
  14. mvbg1

    Železnice - putnički saobraćaj

    Imaju u ponudi Euro DUfour za brzine 160(opciono 230km/h). Ali ne nađoh da li su imali bilo kakvu narudžbinu ovog modela bilo gde u svetu.
  15. mvbg1

    Železnice - infrastruktura

    Ovo je upravo razlog zašto nije rađeno tih famoznih i "zaboravljenih" 150m.
Vrh