Šta je novo?

Nedavni sadržaj od miki-nbgd

  1. M

    Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

    Naravno da stub nije potonuo nego je ležišna greda projektovana da bude konstantne visine i da prati poprečni pad kolovoza koji je promenjiv. Kako se menja poprečni pad kolovoza tako se menja i poprečni pad ležišne grede. Na taj način se unificiraju sve ležišne grede. Ista oplata, ista armature...
  2. M

    Komanda Vazduhoplovstva u Zemunu - obnova

    Cena za projekat uopšte nije velika. Generalno, projektovanje kod nas je izuzetno podcenja kategorija i cena projekta se kreće do 3% investicije. A kvalitetan projekat može u končnom zbiru da uštedi mnogo novca investitoru. Međutim, ljudi smatraju da projektanti treba da rade za kikiriki, da...
  3. M

    Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

    Ko nije bio u Beogradu zadnjih desetak godina, mislim da bi morao dobro da se zagleda da bi prepoznao o kom se gradu radi.
  4. M

    IN MEMORIAM

    Neke postove je najbolje ignorisati iz barem dva razloga. 1. Svako ima pravo na svoje mišljenje, bilo ono i opskurno, mada, prilično je ironično da je najvećim pljuvačim komunizma srcu tako prirastao verbalni delikt. 2. Sanitarnih razloga, neke stvari se jednostavno manje „osećaju“ kad se ne...
  5. M

    Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

    ima desetak mostova na podedeonici 3 (prvih 14km), jedan oko 500m, jedan oko 350m, tri oko 300m. Ostali su do 100m. Recimo oko 1000 montažnih nosača. Kinezi imaju 20ak oplata za livenje nosača. Svaki nosač treba da bude u oplati par dana dok beton ne očvrsne dovoljno da moze da se izvadi i na...
  6. M

    IN MEMORIAM

    Msilim da si stvari previse bukvalno i površno shvatio to oko jezika. Njemu je majka Hrvatica i sasvim logično je da te srpsko/hrvatske stvari on doživljava na jedan potpuno drugačiji-opušteniji način, nešto slično kao Novak. A pošto su i Novak i Djole odrasli u multietničkim i kosmopolitskim...
  7. M

    IN MEMORIAM

    A ja sam ga cenio i kao čoveka. Bio je glas svih nas koji su bili ne protiv svog naroda, nego ludila i primitivizma pojedinaca koje pod plaštom borbe za nacionalne interese bacaju ljagu na ceo narod dok sebi besomučno pune džepove. Zbog toga se od njega u Zagrebu normalni ljudi opraštaju...
  8. M

    Stari železnički most

    Kratka priča o burnoj istoriji ovog mosta iz knjige Čelični mostovi profesora Buđevca i Bratislava Stipanića
  9. M

    Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

    Dalamtinac, pokušaću ja da ti ukratko objasnim. Naravno da se se svaki most projektuje da bude otporan na zemljotrese. Od seizmološkog zavoda se dobija karta sa seimičkim zonama i ubrzanjima tla za različite povratne periode (vremenski period za koji se očekuje da će se katastofalni zemljotres...
  10. M

    Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

    Ako ne bude nekih neprijatnih iznenađenja, krajem meseca bi moglo da počne bušenje šipova za mostove na podeonici do Pakovraće.
  11. M

    Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

    Napisao sam pre mesec dana gde je zapelo. Ne postoji projekat ukratko. Pre godinu i nešto je urađen idejni projekat, prošao Republičku revizionu komisuju, ali umesto da se radi PGD (projekat za građevinsku dozvolu) pa kasnije PZI, Kinezi su odlučili da malo varijantišu sa trasom kako bi dobili...
  12. M

    Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

    Može da se spusti niveleta puta naravno ako nema nekih drugih ograničenja, tipa dubina postojećih temelja, uklapanje sa ostatkom trase, problemi sa odvodnjavanjem...U ovom slučaju, ako se već ne radi nov most što bi svakako bilo najbolje, bolje je rešenje da se zameni gornji stroj novim nego da...
  13. M

    Косанчићев венац - ревитализација

    Za početak ne bi bilo loše da se ukinu rezervisana parking mesta na ulici u A zoni. Jer ako stanari ne trebaju da parkiraju ispred ulaza u kome žive onda definitivno ne vidim po čemu bi zaposleni mogli ispred svojih firmi, raznoraznih državnih agencija, stranaka. Samo ukidanjem tih mesta u zoni...
  14. M

    "Kula Beograd" - Beograd na vodi [Hotel i stambeni objekat | 65 000 m²]

    Par noćnih sa reke. Šetelište izgleda prilično lepo noću.
  15. M

    Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

    Ako misliš na nadputnjak u petlji Sušica neće biti montažni nosaći. Po projektu treba da bude puna ploča, olakšana kartonskim cevima. Treba da se rade ojačanja srednjih stubova, obalnih stubova, temelja...dosta posla. Inače gornji stroj postojećeg nadputnjaka je srušen zbog male visine (4,35m)...
Vrh