Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Na Niš Ekspresovom zglobnom BMC-u je preključe otkazao kompresor vazduha i ostao je bus bez vazduha na Vencu. Odšlepan tokom noći na reklamaciju u MPN na auto putu. Tako da su slova skroz zanemariva spram ostalih kvarova.
Ne znam gde stanuješ ali mislim da trenutno nije loše da apliciraš u GSP-u s obzirom da nude faktički besplatno "D" kategoriju i sam CPC, pod uslovom da odradiš dve godine. Dve godine rada i nisu nešto dug period, brzo će ti proleteti, još ako ti se posreći da dobiješ pogon i liniju/smenu blizu...
Jedna brzinska iz garaže Master busa u Rumi.
Zglobni MAN na A24 šasiji iz Postbusa, dva Iveco midibusa i Setra "trojka" troosovinka sa beše 76 mesta.
MAN na žalost ima problem sa strujom, ne pune alternatori baterije i moraju da skidaju motor i menjač tokom letnjeg raspusta da bi došli do...
Trenutno je električni Otokar P26613 na servisu hladnjaka i klima kod Duleta u Umci. Četvrti do sada Otokar kog su poslali na prepravku instalacije klime - moraju da se menjaju sve cevi od klime, pošto fabričke ne odgovaraju i brzo otkazuje sistem (mali prečnik te stvara veliki pritisak). Sličan...
Zapravo na papiru je gomila, ali pokvarenih. I Solaris i dosta zelenih ne rade.
4134 je stigao od zelenih uz Skaniju. Uz njega rade Berkhof 9132, 8118, 8082, 8097, mali Otokar Navigo i beli Volvo (beše 4130).
Nove tehnologije, čim uključe grejanje autonomija vozila drastično opadne (isto i kod elektro automobila se dešava). Ništa bez dodatnih grejača (bio ds greje vodu ili suvi) na dizel...
Solo Konekto 70296 sa 707, vozač stranac i MB MP4 šleper iz Samoša. Bus ozbiljno deformisan sa leve strane. Jeziv sudar kod Male pruge i na raskrsnici sa Starim Novosadskim putem (na semaforu je ostao upaljen treptač a prometna u velika raskrsnica), gde 707 preseca ceo profil Novosadskog puta.
Isplative su najviše za Srboauto, osiguravajuća društva i MB servis Emil Frey s obzirom na stanje trasa, konstantno preopterećenje vozila i učestalih sudara koja bi imala (i ovako ih lupaju često na manje zahtevnim linijama).
Procenitelj je dao relativno dobru vrednost na osnovu procene i umanjenja stope usled eksploatacije u odnosu na katalošku vrednost vozila. Ne verujem da je iko lud da kupi bus od par miliona dinara i proda ga na kilo za 18 dinara/kg.
Njima je najveći problem što će brzo propasti od stajanja...
Imali su oni svi dosta sitnih mana što se tiče IK koje su mogli nekad nekako da reše (između ostalog i suženu izduvnu granu iza turbine, visok stepenik itd) ali su kod dosta vozača i ljudi bili daleko draži od današnjih BMC, Kobri ili Akija. Čim nisu videli počitičari interes da se ugrade i sa...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.