Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Mićo

  1. M

    Autobusi

    Ne znam gde stanuješ ali mislim da trenutno nije loše da apliciraš u GSP-u s obzirom da nude faktički besplatno "D" kategoriju i sam CPC, pod uslovom da odradiš dve godine. Dve godine rada i nisu nešto dug period, brzo će ti proleteti, još ako ti se posreći da dobiješ pogon i liniju/smenu blizu...
  2. M

    Javni prevoz u Srbiji

    Jedna brzinska iz garaže Master busa u Rumi. Zglobni MAN na A24 šasiji iz Postbusa, dva Iveco midibusa i Setra "trojka" troosovinka sa beše 76 mesta. MAN na žalost ima problem sa strujom, ne pune alternatori baterije i moraju da skidaju motor i menjač tokom letnjeg raspusta da bi došli do...
  3. M

    Privatni prevoznici

    Trenutno je električni Otokar P26613 na servisu hladnjaka i klima kod Duleta u Umci. Četvrti do sada Otokar kog su poslali na prepravku instalacije klime - moraju da se menjaju sve cevi od klime, pošto fabričke ne odgovaraju i brzo otkazuje sistem (mali prečnik te stvara veliki pritisak). Sličan...
  4. M

    Lasta

    Zapravo na papiru je gomila, ali pokvarenih. I Solaris i dosta zelenih ne rade. 4134 je stigao od zelenih uz Skaniju. Uz njega rade Berkhof 9132, 8118, 8082, 8097, mali Otokar Navigo i beli Volvo (beše 4130).
  5. M

    Lasta

    Nije, još uvek rade sa par autobusa. Dobili su crvenu Skaniju beše 7712 i jednog zelenog Volvoa.
  6. M

    Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

    Uklapali su ih kako bi vozači u planirano vreme i terminusu predali buseve kolegama iz treće smene...
  7. M

    Javni prevoz u Srbiji

    Nove tehnologije, čim uključe grejanje autonomija vozila drastično opadne (isto i kod elektro automobila se dešava). Ništa bez dodatnih grejača (bio ds greje vodu ili suvi) na dizel...
  8. M

    Bezbednost u javnom prevozu

    Solo Konekto 70296 sa 707, vozač stranac i MB MP4 šleper iz Samoša. Bus ozbiljno deformisan sa leve strane. Jeziv sudar kod Male pruge i na raskrsnici sa Starim Novosadskim putem (na semaforu je ostao upaljen treptač a prometna u velika raskrsnica), gde 707 preseca ceo profil Novosadskog puta.
  9. M

    Privatni prevoznici

    Isplative su najviše za Srboauto, osiguravajuća društva i MB servis Emil Frey s obzirom na stanje trasa, konstantno preopterećenje vozila i učestalih sudara koja bi imala (i ovako ih lupaju često na manje zahtevnim linijama).
  10. M

    Privatni prevoznici

    Štrokavi Conecto 70332 na prinudnom slobodnom danu. Ušuškan iza Lidla kod Galenike.
  11. M

    Javni prevoz u Srbiji

    Procenitelj je dao relativno dobru vrednost na osnovu procene i umanjenja stope usled eksploatacije u odnosu na katalošku vrednost vozila. Ne verujem da je iko lud da kupi bus od par miliona dinara i proda ga na kilo za 18 dinara/kg. Njima je najveći problem što će brzo propasti od stajanja...
  12. M

    Fotografije vozila Javnog Prevoza u Beogradu

    Imali su oni svi dosta sitnih mana što se tiče IK koje su mogli nekad nekako da reše (između ostalog i suženu izduvnu granu iza turbine, visok stepenik itd) ali su kod dosta vozača i ljudi bili daleko draži od današnjih BMC, Kobri ili Akija. Čim nisu videli počitičari interes da se ugrade i sa...
  13. M

    Fotografije vozila Javnog Prevoza u Beogradu

    Imali su Ik-201 dosta problema sa hladnjakom i interkulerom, uvlačili su prašinu i smanjivali opstrujavanje vazduha i dolazilo je leti do pregrevanja. Maltene da nije smelo da prođe par dana a da se ne odmasti i ne ispere rashladni sistem. Zato su sa serijom iz 2006. za GSP u IK probali da...
  14. M

    Fotografije vozila Javnog Prevoza u Beogradu

    Navodno koliko sam razumeo odustalo se zbog kompresora klime koji nije mogao da se smesti u IK-201 i Euro normi (nisu mogli da nađu rešenje i ubace ležeći motor sa sve izduvom napred, već samo vertikalni motori), a i buke koju je stvarao MAN. Ali zato nije bilo trase da nije mogao da prođe zbog...
  15. M

    Fotografije vozila Javnog Prevoza u Beogradu

    Nešto iz moje arhive. Nekadašnji Košavin Liaz sa CAT-ovim motorom na liniji 25. Bili su baš zapušteni, pogotovo pred kraj karijere. Nešto iz perioda dok je Lasta žarila po Beogradu sa Ik-201. Fotke sam sačuvao, odavno sam preuzeo sa neta sa nekog sajta. Nekadašnji Ikarbus 5831, s kojim sam se...
Vrh