Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Ne znam gde stanuješ ali mislim da trenutno nije loše da apliciraš u GSP-u s obzirom da nude faktički besplatno "D" kategoriju i sam CPC, pod uslovom da odradiš dve godine. Dve godine rada i nisu nešto dug period, brzo će ti proleteti, još ako ti se posreći da dobiješ pogon i liniju/smenu blizu...
Jedna brzinska iz garaže Master busa u Rumi.
Zglobni MAN na A24 šasiji iz Postbusa, dva Iveco midibusa i Setra "trojka" troosovinka sa beše 76 mesta.
MAN na žalost ima problem sa strujom, ne pune alternatori baterije i moraju da skidaju motor i menjač tokom letnjeg raspusta da bi došli do...
Trenutno je električni Otokar P26613 na servisu hladnjaka i klima kod Duleta u Umci. Četvrti do sada Otokar kog su poslali na prepravku instalacije klime - moraju da se menjaju sve cevi od klime, pošto fabričke ne odgovaraju i brzo otkazuje sistem (mali prečnik te stvara veliki pritisak). Sličan...
Zapravo na papiru je gomila, ali pokvarenih. I Solaris i dosta zelenih ne rade.
4134 je stigao od zelenih uz Skaniju. Uz njega rade Berkhof 9132, 8118, 8082, 8097, mali Otokar Navigo i beli Volvo (beše 4130).
Nove tehnologije, čim uključe grejanje autonomija vozila drastično opadne (isto i kod elektro automobila se dešava). Ništa bez dodatnih grejača (bio ds greje vodu ili suvi) na dizel...
Solo Konekto 70296 sa 707, vozač stranac i MB MP4 šleper iz Samoša. Bus ozbiljno deformisan sa leve strane. Jeziv sudar kod Male pruge i na raskrsnici sa Starim Novosadskim putem (na semaforu je ostao upaljen treptač a prometna u velika raskrsnica), gde 707 preseca ceo profil Novosadskog puta.
Isplative su najviše za Srboauto, osiguravajuća društva i MB servis Emil Frey s obzirom na stanje trasa, konstantno preopterećenje vozila i učestalih sudara koja bi imala (i ovako ih lupaju često na manje zahtevnim linijama).
Procenitelj je dao relativno dobru vrednost na osnovu procene i umanjenja stope usled eksploatacije u odnosu na katalošku vrednost vozila. Ne verujem da je iko lud da kupi bus od par miliona dinara i proda ga na kilo za 18 dinara/kg.
Njima je najveći problem što će brzo propasti od stajanja...
Imali su oni svi dosta sitnih mana što se tiče IK koje su mogli nekad nekako da reše (između ostalog i suženu izduvnu granu iza turbine, visok stepenik itd) ali su kod dosta vozača i ljudi bili daleko draži od današnjih BMC, Kobri ili Akija. Čim nisu videli počitičari interes da se ugrade i sa...
Imali su Ik-201 dosta problema sa hladnjakom i interkulerom, uvlačili su prašinu i smanjivali opstrujavanje vazduha i dolazilo je leti do pregrevanja. Maltene da nije smelo da prođe par dana a da se ne odmasti i ne ispere rashladni sistem. Zato su sa serijom iz 2006. za GSP u IK probali da...
Navodno koliko sam razumeo odustalo se zbog kompresora klime koji nije mogao da se smesti u IK-201 i Euro normi (nisu mogli da nađu rešenje i ubace ležeći motor sa sve izduvom napred, već samo vertikalni motori), a i buke koju je stvarao MAN. Ali zato nije bilo trase da nije mogao da prođe zbog...
Nešto iz moje arhive.
Nekadašnji Košavin Liaz sa CAT-ovim motorom na liniji 25. Bili su baš zapušteni, pogotovo pred kraj karijere.
Nešto iz perioda dok je Lasta žarila po Beogradu sa Ik-201. Fotke sam sačuvao, odavno sam preuzeo sa neta sa nekog sajta.
Nekadašnji Ikarbus 5831, s kojim sam se...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.