Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Mićo

  1. M

    Fotografije vozila Javnog Prevoza u Beogradu

    Imali su oni svi dosta sitnih mana što se tiče IK koje su mogli nekad nekako da reše (između ostalog i suženu izduvnu granu iza turbine, visok stepenik itd) ali su kod dosta vozača i ljudi bili daleko draži od današnjih BMC, Kobri ili Akija. Čim nisu videli počitičari interes da se ugrade i sa...
  2. M

    Fotografije vozila Javnog Prevoza u Beogradu

    Imali su Ik-201 dosta problema sa hladnjakom i interkulerom, uvlačili su prašinu i smanjivali opstrujavanje vazduha i dolazilo je leti do pregrevanja. Maltene da nije smelo da prođe par dana a da se ne odmasti i ne ispere rashladni sistem. Zato su sa serijom iz 2006. za GSP u IK probali da...
  3. M

    Fotografije vozila Javnog Prevoza u Beogradu

    Navodno koliko sam razumeo odustalo se zbog kompresora klime koji nije mogao da se smesti u IK-201 i Euro normi (nisu mogli da nađu rešenje i ubace ležeći motor sa sve izduvom napred, već samo vertikalni motori), a i buke koju je stvarao MAN. Ali zato nije bilo trase da nije mogao da prođe zbog...
  4. M

    Fotografije vozila Javnog Prevoza u Beogradu

    Nešto iz moje arhive. Nekadašnji Košavin Liaz sa CAT-ovim motorom na liniji 25. Bili su baš zapušteni, pogotovo pred kraj karijere. Nešto iz perioda dok je Lasta žarila po Beogradu sa Ik-201. Fotke sam sačuvao, odavno sam preuzeo sa neta sa nekog sajta. Nekadašnji Ikarbus 5831, s kojim sam se...
  5. M

    Javni prevoz u Srbiji

    Nisam siguran, nisam ga odavno sreo. Fotka je napravljena 13. jula 2022. godine, kada sam ga sreo ga poslednji put u Laćarku. Rashodovan je Arivin 218N, još u Nišu.
  6. M

    Minibus

    Da, s ciljem da smanje nultu km. Dozvoliće vozačima da im busevi noće kod mesta stanovanja i da voze linije koje su u njihovoj blizini stanovanja. Malo komplikovanije za one koji su pratioci dece sa posebnim potrebama (umesto npr. da krene sa NBG, mora da ide do busa u npr. Surčin).
  7. M

    Javni prevoz u Srbiji

    Znaš kako, u Rumi su prešli masovno na troosovince od 15m. Setra služi kao đački bus, dovozi i razvozi smene u školama. Može u troosovinca isto popriličan broj putnika da stane, a može i da odradi međumesnu liniju bez problema kada je potreba (npr. Ruma - Beograd) ili do naselja u susednoj...
  8. M

    Javni prevoz u Srbiji

    Žuti četvotovratni MAN iz Postbusa (na istoj šasiji kao i Ik-218M) je rezerva za belu Setru 321. Ako mi natrči u garaži ufotkaću ga. Setra 321 nije niskopodan, ima čak i bunkere ispod. Malo je izgubio vazduh na ventilu pozadi pa deluje da je pala harmonika.
  9. M

    Javni prevoz u Srbiji

    Jedan raritet - Setra 321UL iz Master bus Ruma. Menjan joj je rezervoar i akumulatori tog dana. Inače redovno vozi školarce po Rumi i okolnim naseljima. Dobro se drži.
  10. M

    Fotografije vozila Javnog Prevoza u Beogradu

    Brljave im masovno davači pritiska vazduha u vratima i zbog toga otvara vrata (inače nikakva funkcija osim da prijavi nedostatak vazduha u vratima). Raskače se i rade normalno.
  11. M

    Privatni prevoznici

    Magnetna brava je ugrađena na vratanca kabine, postoji taster na tabli (gornji desni, svetli crveno). Nema potrebe da se zalupe pri zatvaranju, samo se približi na par cm. Ne znam šta čekaju sa diferencijalom na 70113 da se dogodi (ima i par starijih), raspada se, nabio je blizu 900.000 oštre...
  12. M

    Lasta

    8118 je prepabečn u Staru Pazovu, kotrlja se (jezivo izgleda).
  13. M

    Autobusi

    Uz navedeno je i nezahvalan za popravke, nepristupačno gotovo sve na Otokaru za zamenu. Ali ima creva od grejanja velikog prečnika, te pristojno greje. Npr. sa istim motorom i sklopovima Isuzu Cityport ima daleko bolje rešen prostor u zoni motora. Ali zato grejanje misaona imenica na...
  14. M

    Privatni prevoznici

    Danas su preuzeti Strelini zglobovi za 101, trebalo bi u petak ili prvog da izađu. Video sam 70550, 70551 i 70553. Išli su od uvoznika iz Knješevaca do NBG garaže na lepljenje nalepnica, potom do tahograf servisa na izradu sertifikata u Obrenovcu, zatim na točenje na NIS i posle put Koteža na...
  15. M

    Bezbednost u javnom prevozu

    C&LC Group vozi liniju 94, a oni imaju strance iz više zemalja (Indija, Nepal i Šri Lanka). Prosto - strani državljanin. A kako je nepoznat ID broj vozila, još je teže ući u trag. Inače, ako niste znali - inspektori za krvne i seksualne delikte na teritoriji Beograda (kancelarija im je u 29...
Vrh