Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Tunel od Višnjičke ulice do Velikog Sela Interceptor je izgrađen pre dolaska ove vlasti i zapušten je, napunjen muljem. Nema ni slova o kolektoru kojim bi otpadna voda išla od Ušća do Višnjić je. Zadnja procena je bila oko 400 miliona evra.
Radovi posle svečanog otvaranja završene pruge? Kome se žurilo? Zar tako nije i Železnička stanica u Novom Sad svečano završena i otvorena kao "najsigurnija u Evropi "
Zaboravljate električne bicikle. Živim na Dorćolu i dobro znam koliko ima bicikla, samo nigde nemaju stazu. U rekonstruisanom takozvanom "Zelenom bulevaru" od Kalemegdana do Vuka je prednost data parkiranju automobila. Genijalni gradonačelnik je izjavio, kada naprave garaže umesto parkinga...
Neophodno je kružni tok Lešnica prepraviti u petlju jer deluje kao zaseda posle 35 km od kružnog toka kod Štitara. Posle Lešnice na malom rastojanju su tri kružna toka kod kojih se vozači spremaju za isključenje i voze opreznije.
Na izlazu sa kružnog toka u Lipničkom Šoru postoji ulegnuće koje je sve veće. Očigledno da je na brzinu zatrpan neki kanal i podloga se slaže. Ko je nadležan za ovu saobraćajnicu?
Štitar je sa 2.000 stanovnika uspeo da se izbori za dva nadvožnjaka preko pruge da ne bi presecali mesto, a Badovinci imaju 5.000 stanovnika. Verovatno je razlika što su u jednom trenutku bili izbori, a sada ih nema.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.