Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Neophodno je kružni tok Lešnica prepraviti u petlju jer deluje kao zaseda posle 35 km od kružnog toka kod Štitara. Posle Lešnice na malom rastojanju su tri kružna toka kod kojih se vozači spremaju za isključenje i voze opreznije.
Na izlazu sa kružnog toka u Lipničkom Šoru postoji ulegnuće koje je sve veće. Očigledno da je na brzinu zatrpan neki kanal i podloga se slaže. Ko je nadležan za ovu saobraćajnicu?
Štitar je sa 2.000 stanovnika uspeo da se izbori za dva nadvožnjaka preko pruge da ne bi presecali mesto, a Badovinci imaju 5.000 stanovnika. Verovatno je razlika što su u jednom trenutku bili izbori, a sada ih nema.
Imam utisak da nisi vozio tim putem. Posle 130 kmh i kočenja pred kružnim tokom relativna brzina je jos uvek velika, što je vrlo opasno ako je neko vozilo već u kružnom toku. Zato je 100 kmh primerenija brzina
Upavo smo pominjali prekoracenje brzine kao uzrok izletanja i naletanja na ostrvo u kružnom toku. Imajte u vidu kružne tokove, da nema zaustavne trake i da ima više krivina zbog izbegavanja naselja. Dovoljna je mala nepažnja, pogled j mobilni telefon i vozilo skrene na bankinu. I 100 kmh je za...
Predlog administratoru: da briše sve postove koji se predviđaju za koliko minuta se stiže do nekog mesta. Nije poenta izgradnje puteva u brzini, već u sigurnosti. Na moto putu Šabac Loznica je već previše izletanja zbog brzine, samo se čeka teza nesreća.
Na magistralnom putu je drastično smanjen saobraćaj. Koriste ga uglavnom stanovnici mesta pošto nema previše izlaza na novi put. Novi moto put koriste i kamioni za razliku od autoputa Šabac Ruma gde se naplaćuje putarina. Na žalost putevi kroz Mačvu su uništeni u toku gradnje moto puta i treba...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.