Šta je novo?

Nedavni sadržaj od lukakaludjerovic

  1. L

    Air Serbia

    A330 nema smisla. Wizz jeste imao avion od 239 sedista, ali LCC moraju imati veci kapacitet radi nize cene po sedistu. Taj koncept ne prolazi kod legacy prevoznika na isti nacin jer oni imaju i biznis klasu i prevoze cargo. Kod legacy prevoznika avioni tih kapaciteta imaju veliku biznis klasu, a...
  2. L

    Air Serbia

    Ma koji crni Dubai? Pored flyDubai-a koji ima neuporedivo bolju uslugu i kabinu, sa sve pravom biznis klasom i 2 dnevna leta - tu JU nema nikakve sanse. Pritom FZ ima konekcije na Emirates na DXB, a JU ih nema. Ne bi bio prvi slucaj da JU ceka na destinaciji dugo zarad boljih konekcija. Evo na...
  3. L

    Air Serbia

    Pokusali su da lete za Marsej i linija je bila dizaster, a letela se sa E190 od 100 sedista. Nica je mnogo bolja opcija, turizam je jaci i tu uspevaju da lete i pored Wizz-a.
  4. L

    Air Serbia

    Prvo, odakle putnika za A330 za AUH? Treba popuniti i biznis klasu i cargo prostor. Nema tu potencijala, linija je za A319/A320. Drugo, ako JU poleti u 18:00 iz BEG sletece u AUH u 01:15 po lokalnom vremenu. To znaci da bi konekcije mogle da se hvataju od 02:15, a to su evropske linije sto...
  5. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Ovo je neka gruba skica kako bi to moglo da izgleda. Dakle C15, C16 i C17 su novi aviomostovi, a C18 je pozicija kojoj se pristupa stepenicama iz terminala i stazom (slicno kao sto je ranije bio C7). Pretpostavljam i da bi ispod ovih aviomostova mogli da se nadju novi bus gejtovi, na primer...
  6. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Beograd mora povecati broj remote standova. Potrebno je barem 20 pozicija (10 za JU ATR-ove, 5 za Wizz, preostalo za ostale LCC, cartere i cargo avione). Za sada imaju E1-E4 i B1-B10 i ako bi se vatrogasna stanica izmestila tu se moze dodati jos B11-B16. Taman broj pozicija.
  7. L

    Air Serbia

    Moze ranac ispod sedista. Jedino ponekad traze da se kabinski koferi predaju na ulazu u avion jer ATR ima prilicno malo prostora iznad sedista.
  8. L

    Air Serbia

    Smes da poneses kabinski kofer i ranac. U light tarifi je to dozvoljeno. Zvanicno je u pitanju 1x8kg za kabinski kofer i 1x4kg za ranac, ali u realnosti niko ne meri tezinu i dimenzije ukoliko drasticno ne odskace. Ja redovno nosim prtljag kao na slici, i apsolutno mi nikada niko rec nije...
  9. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    To sto si gledao je firma AD Aerodrom Nikola Tesla Beograd, oni su zaduzeni za posmatranje koncesije. Aerodrom vodi firma Belgrade Airport, na APR-u imas izvestaj. Imali su operativan profit od 4.706.908.000 dinara (40,13 miliona evra), dok je neto profit bio 1.157.406.000 dinara (9,87 miliona...
  10. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    To zavisi od kompanije kojom letis. Gejtovi su generalno raspodeljeni po kompanijama, naravno postoje izuzeci kada su ti gejtovi zauzeti. Neka gruba podela je da JU i njeni code-share partneri, naravno i sirokotrupci, idu na C gejtove i A1-A5, dok ostali idu na A6-A10. Izuzetaka ima, ali ovo je...
  11. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Pre smanjenja su bila 4 A321ceo, sto je zatim smanjeno na 3 A320ceo. Sada u bazi imamo 2 A320ceo i 2 A321neo, dok cemo krajem leta i na zimu imati sva 4 A321neo.
  12. L

    Air Serbia

    Za sada A330-900 nije potreban, ali kroz nekih 10 godina ce postojeci A330 morati da se menjaju. Tesla sada ima 16,5 godina, prva ce morati napolje kroz nekih 7-8 godina, ostali bi trebalo da mogu da izguraju jos desetak godina. Tada se kao jedina iole realna opcija namece A330-900 koji je...
  13. L

    Air Serbia

    Sada u 00:02 nisu pustene jos uvek, tako ce verovatno biti ujutru.
  14. L

    Air Serbia

    Trebalo je, ali je odlozeno za sledecu zimu.
  15. L

    Air Serbia

    Pupin nije na remontu i sredjivanju kabine. Obican servis je u pitanju. Trebalo je da se vrati pre 20 dana skoro...
Vrh