Šta je novo?

Nedavni sadržaj od lukakaludjerovic

  1. L

    Air Serbia

    Air Serbia povecava Istanbul sa 7 letova nedeljno na 10. Nova 3 leta su nocna, dakle ciljaju na transferne putnike kako sa JU, tako i sa TK. -2-4-6- (utorak, cetvrtak, subota) JU806 BEG 00:40 - 03:20 IST JU807 IST 05:00 - 05:40 BEG Osim JU na ovoj liniji leti i Turkish 3 puta dnevno i Pegasus...
  2. L

    Air Serbia

    Lisabon je neophodan. Razumem da iskace iz talasa, ali to nije razlog da ne lete tu liniju.
  3. L

    Air Serbia

    Moze struja za punjace, only for 9.99£. :)
  4. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Nista nisi propustio sa LCC, bolje da ostane jos dugo na tome da nisi leteo sa njima. :):)
  5. L

    Air Serbia

    Mnoge velike kompanije nemaju wifi na kratkim letovima unutar Evrope. Ove sto ga imaju, naplacuju ga papreno.
  6. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Mislim da se svi slazemo da je Turkish verovatno najbolja kompanija u Evropi. Najudobniji avioni i najbolja usluga. :)
  7. L

    Air Serbia

    Nema na svim avionima. Na nekim uskotrupcima nemaju IFE na svakom sedistu. Takodje, nemaju 'normalnu' business klasu u svim uskotrupcima.
  8. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Generalno receno, ukoliko kompanije budu konfigurisale A321XLR u istim konfiguracijama kao sirokotrupci, nece biti veliki problem putovati. Ti avioni ce morati da imaju normalnu business klasu, ne ovu evropsku. Ne vidim kakve veze ima sirina trupa sa suvocom vazduha.
  9. L

    Air Serbia

    To se nikad ne zna tacno, ali evo nekih cena: A320 dry lease -> 160.000$ mesecno A320 wet lease -> 2.500$ po satu B733 dry lease -> 95.000$ mesecno B733 wet lease -> 2100$ po satu ______________________________________ Tesko da cemo videti bilo kakav IFE u JU uskotrupcima. Kompanije u evropi to...
  10. L

    Air Serbia

    Ne menja konfiguraciju aviona, vec samo presvlake na sedistima.
  11. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Zavisi mnogo i od kompanije. Konkretno Turkish ima jako udobne i komforne avione, te nije problem leteti 5 sati njihovim uskotrupcima. Sa druge strane, Etihad, po mom misljenju, ima dosta neudobne avione. Jadni oni koji Wizz-ovim A321XLR budu putovali...
  12. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Leteo sam vise puta do Emirata uskotrupcem. Apsolutno znam koliko je neudobno i ne podrzavam toliko dugacke letove uskotrupcima. Nazalost, kompanijama je danas najbitniji novac, udobnost putnika im nije bitna.
  13. L

    Air Serbia

    Pa nemaju izrazenu sezonalnost na redovnim linijama. Frekvencije jesu malo vece nego zimi, ali opet nisu drasticno vece. Charteri su druga prica. Njih ima samo leti i za njih razumem uzimanje aviona u wet-lease. Ali nema toliko chartera da im treba 4 aviona za to. Bar mi se cini da ih nema...
  14. L

    Air Serbia

    Ipak je 4 aviona u wet-lease puno za kompaniju velicine JU. Nemaju oni toliko izrazenu sezonalnost linija, pa da im leti treba 4 aviona vise.
  15. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Naravno, ovo je sve fiktivno sto sam napisao. Dolet A321XLR je 8700km u konfiguraciji sa dve klase ili 9300km u konfiguraciji sa jos manje putnika.
Vrh