Šta je novo?

Nedavni sadržaj od lukakaludjerovic

  1. L

    Air Serbia

    Proizvedeno ih je samo 7 i svi su za Singapore Airlines. U konfiguraciji su bez ekonomske klase, 67 sedista u biznis klasi i 94 u premium ekonomskoj, dakle samo 161 sedista u tako velikom avionu koji inace ima 315 sedista u dve klase. To je sve kako bi povecali dolet. Hipoteticki, I da postoji...
  2. L

    Air Serbia

    A332 nema dolet do Australije, tj. ima do Perta, ali ne i do istocne obale. Jedini ima dovoljan dolet je A350-1000. Nema logike uvoditi taj avion u flotu dok je tu A330. Tako da nema nista od Australije, osim ako ne ocekujes da lete sa jednim stopom za gorivo. Cak ni Turkish ne leti za...
  3. L

    Air Serbia

    Nije li bolje za Australiju? :)
  4. L

    Air Serbia

    Pa bogami i ne. Putnici u A332 ulaze kroz aviomostove koji na JFK nisu stakleni kao na BEG, pa ni ne mogu da vide sta je na repu aviona. Mogu sa terminala da uoce, ali je veliko pitanje koliko gledaju i koliko dobro vide na preko 50m udaljenosti. Ali ukoliko bi sve u avionu bilo na temu...
  5. L

    Air Serbia

    Isprva sam bio sumnjiv o ovom delu o semi bojenja na motorima, ali evo pogledao sam i zaista ta sema idealno odgovara A319, A320 i YU-ARA. Apsolutno je neprihvatljivo da je nisu prilagodili novom obliku motora na novim A332. Jeste sitan detalj, ali opet je sramota. Nece nijedan A332 biti u...
  6. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Tako je bilo do sada, ali sada se ne mogu kupiti karte za sledece leto. Moguce da ce tek ubaciti karte u prodaju, ali ipak vecina kompanija vec ima karte u prodaji za sledece leto, pogotovo LCC.
  7. L

    Air Serbia

    Sleteo je malopre na JFK. Jedino sto mi pada na pamet kao razlog da ne ide direktno za BEG je da ce se mozda promeniti posade na JFK. JU danas ima redovan let za JFK, pa mozda tim letom dolazi posada koja ce Pupina da doveze u Beograd. Ne znam, samo nagadjam.
  8. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Ne lete vise. Isterali su ih Air Serbia i Wizz sa trzista.
  9. L

    Air Serbia

    Sad sam napisao na drugom forumu, ne mora nuzno da znaci. Tjendjin se pomeri da polece u isto vreme cetvrtkom i vraca u Beograd subotom i taman se sve uklapa da se leti svih 11 rotacija sa dva aviona. Naravno, pitanje je sta ce biti sa Tjendjinom na leto, nemaju karte u prodaji za sada. Mozda ga...
  10. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Umetnuta ce imati CATII samo i to ce biti problem jer je u Beogradu magla cesta. Sadasnja ima CATIIIb na 12L i CATI na 30R. Umetnuta ce se koristiti samo dok se renovira 'prava', a nakon toga kao rulnica. Nece moci paralelno obe piste da se koriste, preblizu su jedna drugoj.
  11. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Da se vratimo temi: zbog cega je prag umetnute piste pomeren 700m u odnosu na sadasnju pistu? Umetnuta pista od praga do praga ima 2300m, dok sadasnja ima 3000m.
  12. L

    Air Serbia

    Air Serbia ponovo ima ogromnih problema sa flotom. Danas je ispala APA, APB ne leti vec dva meseca, dok APM ne leti vec 7 dana. Zbog toga je danas doslo do ogromnih poremecaja i kasnjenja: LHR, HAJ, FRA, NUE. Ponovo su uskocili u pomoc YR-URS i YR-DSE, ali i pored toga nije bilo dovoljno aviona...
  13. L

    Air Serbia

    Da i to je bila jedna od opcija, ali kako je Ryan bio prejeftin, gorivo bi me izaslo skuplje. Ovako je i brze i komfornije (sad ce neki skociti i reci ali to je Ryan sa sardina konfiguracijom, jeste ali je let 35 minuta samo).
  14. L

    Air Serbia

    Nemam ja nikakav lokalpatriotizam, totalno mi je svejedno sta pise na avionu, da li je u pitanju Air Serbia, Turkish, Wizz ili neko cetvrti. Cena i vreme poletanja/sletanja su mi uvek najbitnije stvari. Lepo stavim sve opcije na papir i odlucim koja mi najvise odgovara. Evo na primer, JU leti...
  15. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Ne moze, mora da se izadje napolje, popne do bus stanice skoro i zatim udje na ulaz na Terminalu 1. Nije vise put preko parkinga, vec izlazi direktno na ulaz za odlaske, tj. na nekih 50m od njega.
Vrh