Šta je novo?

Nedavni sadržaj od lukakaludjerovic

  1. L

    Air Serbia

    Moze ranac ispod sedista. Jedino ponekad traze da se kabinski koferi predaju na ulazu u avion jer ATR ima prilicno malo prostora iznad sedista.
  2. L

    Air Serbia

    Smes da poneses kabinski kofer i ranac. U light tarifi je to dozvoljeno. Zvanicno je u pitanju 1x8kg za kabinski kofer i 1x4kg za ranac, ali u realnosti niko ne meri tezinu i dimenzije ukoliko drasticno ne odskace. Ja redovno nosim prtljag kao na slici, i apsolutno mi nikada niko rec nije...
  3. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    To sto si gledao je firma AD Aerodrom Nikola Tesla Beograd, oni su zaduzeni za posmatranje koncesije. Aerodrom vodi firma Belgrade Airport, na APR-u imas izvestaj. Imali su operativan profit od 4.706.908.000 dinara (40,13 miliona evra), dok je neto profit bio 1.157.406.000 dinara (9,87 miliona...
  4. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    To zavisi od kompanije kojom letis. Gejtovi su generalno raspodeljeni po kompanijama, naravno postoje izuzeci kada su ti gejtovi zauzeti. Neka gruba podela je da JU i njeni code-share partneri, naravno i sirokotrupci, idu na C gejtove i A1-A5, dok ostali idu na A6-A10. Izuzetaka ima, ali ovo je...
  5. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Pre smanjenja su bila 4 A321ceo, sto je zatim smanjeno na 3 A320ceo. Sada u bazi imamo 2 A320ceo i 2 A321neo, dok cemo krajem leta i na zimu imati sva 4 A321neo.
  6. L

    Air Serbia

    Za sada A330-900 nije potreban, ali kroz nekih 10 godina ce postojeci A330 morati da se menjaju. Tesla sada ima 16,5 godina, prva ce morati napolje kroz nekih 7-8 godina, ostali bi trebalo da mogu da izguraju jos desetak godina. Tada se kao jedina iole realna opcija namece A330-900 koji je...
  7. L

    Air Serbia

    Sada u 00:02 nisu pustene jos uvek, tako ce verovatno biti ujutru.
  8. L

    Air Serbia

    Trebalo je, ali je odlozeno za sledecu zimu.
  9. L

    Air Serbia

    Pupin nije na remontu i sredjivanju kabine. Obican servis je u pitanju. Trebalo je da se vrati pre 20 dana skoro...
  10. L

    Air Serbia

    Wizz ne leti iz Beograda za Minhen nego za Memingen koji je 114km daleko od centra Minhena. KLM? Kakve veze oni imaju sa Minhenom? Oni lete samo za Amsterdam. Jedino Lufthansa leti Beograd-Minhen.
  11. L

    Air Serbia

    Air Serbia nikada nije ni letela za Minhen. Leteo je nekada JAT.
  12. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Pa nek kukaju. Cargo svakako vec sada moze na odlascima da uzima putnike, nista ne bi posebno promenilo da mogu da udju i dole. Na masi aerodroma u Evropi Uber postoji paralelno sa zvanicnim taksijima. Zanimljivo, ali u Amsterdamu na Schipholu sam nedavno doziveo pojavu divljih taksista...
  13. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Na dolascima bi morao biti dozvoljen pristup kolima uz ograniceno vreme pristupa, isto kao i na Kiss&Fly delu. Morale bi da postoje fizicki razdvojeni delovi, prvi do zgrade su samo autobusi, drugi idu taksisti, i kraju idu automobili i turisticki autobusi. Naravno, za ovo je pre svega...
  14. L

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Ako mislis na check-in, Wizz ih radi na salterima 500 na Terminalu 1.
  15. L

    Autobusi

    CNG (Compressed Natural Gas) ili metan, nije isto sto i TNG/LPG (Tecni Naftni Gas/Liquid Petrol Gas, u narodu poznato kao plin ili autogas). CNG je u gasnom agregatnom stanju i u rezervoaru, dok je LPG u tecnom stanju. Autogas (TNG, LPG, plin, kako volite) danas moze da se kupi na svakoj iole...
Vrh