Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Lord

  1. Lord

    Železnice - infrastruktura

    Bilo bi mnogo lose da je za nadvoznjak za 300 godina i dalje u upotrebi, to bi znacilo da je predimenzionisan kada je rec o trajnosti (citraj preskup). Optimalan zivotni vek mosta je izmedju 50 i 100 godina u zavisnosti od raspona.
  2. Lord

    Železnice - infrastruktura

    Ja bih rekao da je FTN u sukobu interesa ako su radili na vestacenju. Drugo, ne verujem da FTN ima veliku licencu za izvodjenje koja se zahteva.
  3. Lord

    Železnice - infrastruktura

    Često se dešava da projekti sadrže ovakve greške – od korišćenja ošišane latinice, zamene slova Z i Y, pa do pisanja "dj" umesto "đ" ili "ђ".U U pitanju je PGD – projekat za građevinsku dozvolu. Nije mi bila namera kada sam postovao da to posebno ističem, jer smatram da nije vredno trošenja...
  4. Lord

    Železnice - infrastruktura

    ДВОКОЛОСЕЧНА ПРУГА ОД СТАНИЦЕ ЗЕМУНСКО ПОЉЕ ДО НАЦИОНАЛНОГ СТАДИОНА ПРОЈЕКАТ МОСТА НА КМ 0+863
  5. Lord

    Železnice - infrastruktura

    S obzirom na debeo spisak drzavnih projekata na kojima je JSM (CESTRA d.o.o.) bila tehnicka kontrola, ne bi bilo dobro da je naljute pa da svasta javno iznese, tako da je pustanje osobe koja je potpisala tehnicku kontrolu projekata za gradjevinbsku dozvolu rekonstruckije nastresnice u NS...
  6. Lord

    Železnice - infrastruktura

    Samo inženjeri ostaju zatvoreni, zato što postoji ozbiljna opasnost da utiču na svedoke i ponove krivično delo. Političari i direktori, uprkos svemu, slobodno se brane sa slobode, jer navodno nema opasnosti da će uticati na svedoke. Menadžeri, takođe, ostaju na slobodi uz obrazloženje da nema...
  7. Lord

    Železnice - infrastruktura

    Izvođači su primili tolike pare a nisu uspeli da realizuju čak ni osnovne zahteve koji su bili predviđeni losim i nikavim projektom kao sto je skidanje slojeva. Ovo je za zatvor ne samo sto su time nesvesno pomogli rusenje nastrensice nego zbog korupcije.
  8. Lord

    Železnice - infrastruktura

    Tekst vrlo jasno nagoveštava da nisu svi potencijalno odgovorni za pad nadstrešnice u Novom Sadu obuhvaćeni postojećom optužnicom. Među potencijalno odgovornima nalaze se zaposleni u Ministarstvu građevinarstva, pre svega ministarka Aleksandra Sofronijević i nadležni za inspekcijski nadzor Ivan...
  9. Lord

    Zemljotresi - koliko su nam zgrade ranjive?

    Kada se kaže da je zemljotres bio magnitude (ili jacine) 6, ne mora se nužno naglasiti da je po Rihterovoj skali – to se podrazumeva, jer se magnituda standardno izražava u skladu s Rihterovom skalom. S druge strane, kada se govori o intenzitetu zemljotresa, tada se koristi Merkalijeva skala.
  10. Lord

    Železnice - infrastruktura

    Još jedan dokaz da je Starting bio nametnut od strane vlasti. Instrukcija MGSI-a Kinezima praktično ih primorava da potpišu ugovor za dodatne radove sa trenutnim podizvođačima (Starting) – bez tendera, bez ikakvog postupka.
  11. Lord

    Železnice - infrastruktura

    Pa na linku pise da je VJT odbacilo prijavu 30.12.2024. sto znaci da je prijava podneta pre toga. A opet ne verujem da je podneta pre njenog hapsenja...
  12. Lord

    Železnice - infrastruktura

    Jedna zanimljiva činjenica – prijavu protiv falsifikatora iz Zeleznica Srbije još prošle godine podnela je Anita Dimovski. Međutim, tužilaštvo ju je odbacilo, da bi je kasnije prepisalo i pokrenulo sopstvenu optužnicu po službenoj dužnosti...
  13. Lord

    Železnice - infrastruktura

    Iz ugovora Kinezi (Strana A) & Starting https://forbes.n1info.rs/biznis/otkrivamo-objavljen-ugovor-kineza-i-startinga-o-renoviranju-stanice-u-novom-sadu-milioni-evra-za-radove/
  14. Lord

    Železnice - infrastruktura

    Da, tačno je to što pišeš i moguće je da je u tom trenutku došlo do ubrzanog propadanja, ali ne treba mešati uzrok i posledicu. Uzrok pucanja žice za prednaprezanje je korozija, što znači da je voda prodirala mnogo pre nego što je došlo do prvog pucanja žice i vecih prslina u betonu, i to ne...
Vrh