Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Lord

  1. Lord

    Beogradski Sajam

  2. Lord

    Železnice - infrastruktura

    Uvesti u zakon da projekti za javne objekte moraju da budu javno dostupni.
  3. Lord

    Parkiranje - zone, garaže,...

    Koja je razlika izmedju Bele i Zute (2.0) zone?
  4. Lord

    Stari savski most - Most Miladina Zarica

    Umesto trenutnog rešenja, bilo bi daleko bolje da su formirana dva parka — jedan levo i jedan desno nizvodno od mosta: levi bi imao memorijalnu funkciju, a desni bi predstavljao proširenje postojećeg parka kod Ekonomskog fakulteta sve do obale. Zeleni most bi tada služio kao...
  5. Lord

    Železnice - infrastruktura

    Bilo bi mnogo lose da je za nadvoznjak za 300 godina i dalje u upotrebi, to bi znacilo da je predimenzionisan kada je rec o trajnosti (citraj preskup). Optimalan zivotni vek mosta je izmedju 50 i 100 godina u zavisnosti od raspona.
  6. Lord

    Železnice - infrastruktura

    Ja bih rekao da je FTN u sukobu interesa ako su radili na vestacenju. Drugo, ne verujem da FTN ima veliku licencu za izvodjenje koja se zahteva.
  7. Lord

    Železnice - infrastruktura

    Često se dešava da projekti sadrže ovakve greške – od korišćenja ošišane latinice, zamene slova Z i Y, pa do pisanja "dj" umesto "đ" ili "ђ".U U pitanju je PGD – projekat za građevinsku dozvolu. Nije mi bila namera kada sam postovao da to posebno ističem, jer smatram da nije vredno trošenja...
  8. Lord

    Železnice - infrastruktura

    ДВОКОЛОСЕЧНА ПРУГА ОД СТАНИЦЕ ЗЕМУНСКО ПОЉЕ ДО НАЦИОНАЛНОГ СТАДИОНА ПРОЈЕКАТ МОСТА НА КМ 0+863
  9. Lord

    Železnice - infrastruktura

    S obzirom na debeo spisak drzavnih projekata na kojima je JSM (CESTRA d.o.o.) bila tehnicka kontrola, ne bi bilo dobro da je naljute pa da svasta javno iznese, tako da je pustanje osobe koja je potpisala tehnicku kontrolu projekata za gradjevinbsku dozvolu rekonstruckije nastresnice u NS...
  10. Lord

    Železnice - infrastruktura

    Samo inženjeri ostaju zatvoreni, zato što postoji ozbiljna opasnost da utiču na svedoke i ponove krivično delo. Političari i direktori, uprkos svemu, slobodno se brane sa slobode, jer navodno nema opasnosti da će uticati na svedoke. Menadžeri, takođe, ostaju na slobodi uz obrazloženje da nema...
  11. Lord

    Železnice - infrastruktura

    Izvođači su primili tolike pare a nisu uspeli da realizuju čak ni osnovne zahteve koji su bili predviđeni losim i nikavim projektom kao sto je skidanje slojeva. Ovo je za zatvor ne samo sto su time nesvesno pomogli rusenje nastrensice nego zbog korupcije.
  12. Lord

    Železnice - infrastruktura

    Tekst vrlo jasno nagoveštava da nisu svi potencijalno odgovorni za pad nadstrešnice u Novom Sadu obuhvaćeni postojećom optužnicom. Među potencijalno odgovornima nalaze se zaposleni u Ministarstvu građevinarstva, pre svega ministarka Aleksandra Sofronijević i nadležni za inspekcijski nadzor Ivan...
  13. Lord

    Zemljotresi - koliko su nam zgrade ranjive?

    Kada se kaže da je zemljotres bio magnitude (ili jacine) 6, ne mora se nužno naglasiti da je po Rihterovoj skali – to se podrazumeva, jer se magnituda standardno izražava u skladu s Rihterovom skalom. S druge strane, kada se govori o intenzitetu zemljotresa, tada se koristi Merkalijeva skala.
  14. Lord

    Železnice - infrastruktura

    Još jedan dokaz da je Starting bio nametnut od strane vlasti. Instrukcija MGSI-a Kinezima praktično ih primorava da potpišu ugovor za dodatne radove sa trenutnim podizvođačima (Starting) – bez tendera, bez ikakvog postupka.
Vrh