Šta je novo?

Nedavni sadržaj od leibnitz

  1. L

    "Kvart64" [Stambeno Poslovni Kompleks | 60.598,60 m2 ]

    Zašto onda ide korekcija cene kad je odstupanje manje od 1% na tu kvadraturu? Da li Gredin predugovor ne predviđa nikakvu toleranciju za odstupanje?
  2. L

    Airport Garden

    Hvala na informaciji. Zna li se hoće li biti moguće naknadno ugraditi konarnike? Ko je uopšte isporučilac stolarije?
  3. L

    Airport Garden

    Jesu li predviđeni komarnici na prozorima?
  4. L

    Airport Garden

    Postoje li u ovom projektu podrumske ostave? Ne sećam se da ih je prodaja pomenula kada sam ih davno kontaktirao, međutim nisam eksplicitno pitao.
  5. L

    Airport Garden

    Danas je stavljena klauzula pravosnažnosti na rešenje o odobrenju izvođenja radova, valjda će i radovi krenuti uskoro...
  6. L

    "Kvart64" [Stambeno Poslovni Kompleks | 60.598,60 m2 ]

    Da li postoje podrumske ostave u ovom projektu? Ima li i jedna druga novogradnja u bloku 64 predviđene podrumske ostave?
  7. L

    Airport Garden

    Tako je, malo se ovde u diskusiji mešaju 2 različite stvari. Prvo imamo radove na glavnom infrastrukturnom vodu za celo buduće naselje, to je ono za šta zahteve podnose gradske službe i to je ono što se čekalo mesecima i na kraju je dobijeno iz šestog puta. Druga stvar je zahtev investitora AG...
  8. L

    "Kvart64" [Stambeno Poslovni Kompleks | 60.598,60 m2 ]

    Tim projektanata je sličan, a ista osoba potpisuje oba PDR-a kao odgovorni arhitekta urbanista. Ima i drugih nekonzistencija na crtežima, na primer, planirani drvoredi u legendi su prikazani isprekidanom linijom, dok su na crtežu iscrtani punom linijom.
  9. L

    "Kvart64" [Stambeno Poslovni Kompleks | 60.598,60 m2 ]

    Zanimljivo da u PDR-u za drugu fazu IMT-a ulica Nova 2 izgleda drugačije, to jest istog je profila, ali zelena ostrva nemaju drvorede predviđene u PDR-u za prvu fazu:
  10. L

    "Kvart64" [Stambeno Poslovni Kompleks | 60.598,60 m2 ]

    Teško je reći ko je zadužen za to, jer ulicu Nova 2 obuhvata PDR za fazu I a ne PDR za fazu II (Green Line). Trenutno stanje na terenu je takvo da je ta ulica na izlazu na Tošin bunar zatvorena rampom. Ko je rampu postavio (ja pretpostavljam vlasnici/korisnici hale iza Savade 3) i da li je to...
  11. L

    "Kvart64" [Stambeno Poslovni Kompleks | 60.598,60 m2 ]

    Od zvanične dokumentacije, postoji planski dokument grada, PDR za prvu fazu područja nekadašnjeg IMT-a se odnosi na ovaj deo (Kvart 64 se nalazi u celini 7.C8): E sad, planski dokumenti su jedno, a realnost na terenu je drugo. Kao što je NikolaN rekao, povela se diskusija na Airport Garden...
  12. L

    Airport Garden

    Danas je investitoru BG Invest odobren zahtev za izdavanje lokacijskih uslova za parcelu 2906/32, što je ovaj preostali deo pored Airport Gardena i Terminal 10/Mazde. U pitanju je 3Po+P+9+Ps stambeno-poslovni objekat sa 138 stanova i 22 poslovna prostora. Zgrada će imati 3 ulaza, prvi...
  13. L

    Airport Garden

    Ostaje da se nadamo da se lokacijski uslovi koje je AG investitor tražio 23.05. za parcele oko objekta (uključujući i parcele sa strane ulice prema Airport City-ju, odnosno budućem izlazu iz kompleksa) odnose na saobraćajnice prema PDR-u...
  14. L

    Airport Garden

    Nema primopredaje bez tehničkog prijema, a tehničkog prijema nema bez pristupne saobraćajnice. Dakle primopredaja će biti tek nakon raskopavanja.
  15. L

    Airport Garden

    Isitini za volju, taj višestruko odbijani zahtev nije podnosio investitor, već gradske službe.
Vrh