Šta je novo?

Nedavni sadržaj od leethium

  1. L

    Javni prevoz u Srbiji

    Кад си споменуо разноврсност парка - Аленик као неформални наследник СТУП-а је очигледно наследио и купусијаду од флоте - ВанХоол, Ман, Неоплан, Темзе, Сетре, Мерцедес, ВДЛ један такође... свега и свачега ту има. Видећемо код кога ће завршити СТУП-ова возила, има их поприлично која су преостала...
  2. L

    Javni prevoz u Srbiji

    Колико знам Пантранспорт је преузео ред вожње за приградске линије од СТУП-а, за међуградске је преузео само део реда док би од 01.10. по новом реду требали да буду додати поласци. Ка Месићу (заправо ка Куштиљу и Војводинцима који су на крају општине) возе они мали Ивеко Феникси, двапут дневно...
  3. L

    Javni prevoz u Srbiji

    Нема потребе за градским превозом у Вршцу, мислим да је и студија изводљивости дошла до тог закључка, мада су биле планиране неке линије. Приградске линије су припале Пантранспорту, возе се Кобре и они Фениксбусеви на линији Вршац - Месић рецимо. Раднички превоз обавља Аленик за потребе...
  4. L

    Železnice - putnički saobraćaj

    Da se i ja priključim dobrodošlicama i da pozdravim gospodina @Ivan Bulajic. Ja ću postaviti jedno vrlo kratko pitanje: pošto ste spominjali da Hrvati nisu zainteresovani za uspostavu železničke veze sa nama, kakva je situacija sa Rumunima? Njihovi mediji malo-malo pa pitaju za vozove...
  5. L

    Železnice - putnički saobraćaj

    Problem je što, za razliku od Bulajića kome se kvalifikacije ne mogu osporiti ni u kom slučaju, novi direktor nema apsolutno nikakvo radno iskustvo i najobičniji je partijski nameštenik. Sa nekadašnjeg izvršnog direktora Societe Generale banke u Srbiji si spao na 34-godišnjeg studenta Union...
  6. L

    Železnice - putnički saobraćaj

    Žgadija i najmanju naznaku pameti i iskustva gleda kao smrtni greh, nisam iznenađen nimalo. Sad lepo neki partijski nameštenik da za par godina surva SV u bunar.
  7. L

    Železnice - infrastruktura

    Ono što sam do sad primetio - nemamo nikakvih pomaka kad je u pitanju međunarodni saobraćaj (sem ovih "studija" o BGD-BUD vozu). Sem Roszke i Bara nema ničeg više. - brzina na deonici Vršac-Pančevo Varoš je smanjena sa 100km/h na 80km/h, vreme vožnje produženo za nekih 10-15 minuta
  8. L

    Tramvaji

    Trubilo se zadnjih par dana svuda o tom protestu kod Vlade sa posebnim akcentom da će protest trajati do daljneg odnosno da je planirana dugotrajna blokada raskrsnice, nema sile da se mogu vaditi na "neobaveštenost".
  9. L

    Tramvaji

    Mislim da zaista nije potrebno da trošim reči na objašnjavanje koliko je loše kada se struka povlači pred politikantima, makar ne na ovom forumu. To što struka postoji a ne pita se ništa mi nije nikakva uteha, štaviše utoliko je i tragičnije što neko pristaje da se njegovo znanje i iskustvo...
  10. L

    Tramvaji

    Komunjare su pomrle, sta ćemo sa dibidus strukom koja ne zna ni koliko širok tramvaj sme da prođe kroz raskrsnicu sa Resavskom?
  11. L

    Železnice - putnički saobraćaj

    Prvo, ja ne kažem da treba pustiti zgradu bez provere, naprotiv, problem je što veštačenje statike nije ni počelo a trebalo je biti gotovo do sad, i da se znaju rezultati. Drugo, koliko znam postoje stepenice van zgrade, na onoj strani ka šalter sali MAS-a, pa se tu mogu posaditi neki montažni...
  12. L

    Železnice - putnički saobraćaj

    Neka i ostane, kad nisu u stanju ni da puste inženjere sa FTN-a da utvrde statiku stanične zgrade. 6 meseci mi nemamo pojma šta sa tom zgradom, je li stabilna ili nije.
  13. L

    Lasta

    Oprobani recept, dobiće oni lepu kompenzaciju za to. Tako su direktori koji su uništili STUP danas direktori u Pantransportu i u Aleniku koji su, gle čuda, preuzeli glavne linije. Ovaj iz Pantransporta je čak i potpredsednik grupacije prevoznika u PKS. Samo u Srbiji dobiješ nagradu za...
  14. L

    Lasta

    Pa kad prvosrbijanski blatoidi o ovome ne pišu ni reč, mora neko... Elem, potpuno očekivan rasplet situacije, lepo ćemo uskoro imati obrenovački kartel monopolista koji će držati u šaci celokupan autobuski saobraćaj u državi.
  15. L

    Železnice - putnički saobraćaj

    Rumuni su isto iskazali interesovanje za linije ali kažu da našima smeta cena koju bi plaćali za dolazak njihovih garnitura do naših pograničnih mesta (Kikinde i Vršca), tako da se njihovi vozovi još uvek završavaju Moravici i Žimboliji. Mi 771-ca nemamo dovoljno ni za unutrašnji saobraćaj...
Vrh