Šta je novo?

Nedavni sadržaj od kublaj

  1. K

    Trolejbusi

    Ta strategija je već "bajata". Imaju dva puta: 1. Da nastavimo da opisujemo sadašnje stanje i kuckamo po forumu. 2. Da se preduzme nešto konkretno (svaki predlog dobrodošao) i da se barem nešto uradi. Nema na koga da se oslonimo, nema kome možemo da se obratimo, nema od koga treba da očekujemo...
  2. K

    Trolejbusi

    Bez studije nemamo argumente, bez agrumenata ne možemo nastaviti dalje. Kada se uradi studija na istu možemo uložiti kritike ako bude bilo potrebe. Za finansije sam već naveo predlog - putem donacija pre svega ljudi sa foruma. Svima je jasno gde živimo, samo treba nastaviti dalje sa borbom za...
  3. K

    Trolejbusi

    Postoje i drugi saobraćajni fakulteti u regionu ako Beogradski ne bude hteo da izađe u susret, mada ne vidim razlog, nema tu mesta politici, samo dokazuju opravdanost ulaganja i bolje izlazne parametre sa trolejbuskim podsistemom. Ovde nije reč o odnosu "Gsp-Privatni prevoznici" nego o odnosu e...
  4. K

    Trolejbusi

    Druže, to je sve jasno, ali od sedenja i kukanja nema ništa. Vi kao udruženje stupite u kontakt sa Saobraćajnim fakultetom-Katedrom za Javni gradski prevoz putnika, videti koliko bi to koštalo (nadam se da će ponuditi "ekonomsku" cenu) a troškove podmiriti putem donacija-mi prvi sa foruma da se...
  5. K

    Trolejbusi

    100 električnih autobusa za Expo je samo izgovor i kupovina vremena da se amortizuje gašenje trolejbuskog podsistema. Rad ovih vozila na postojećim trolejbuskim linijama je debakl u najavi. Od trolejbusa nemamo ekološkiji, pouzdaniji i ekonomičniji sistem prevoza. Zahtev treba da bude samo...
  6. K

    Trolejbusi

    Držimo se teme trolejbusa. Potrebno je stići do raspisivanja tendera za nabavku 100 novih trolejbusa.
  7. K

    Trolejbusi

    Neka povede svako sam sebe prema svojoj savesti i zdravom razumu.
  8. K

    Trolejbusi

    Ne treba uopšte nastaviti razmišljanje na pogrešno postavljenim tokovima misli - zamena trola sa e busom-totalno pogrešno. Do ovoga se došlo jel je jasno odavno da treba nabaviti nove trole, eto prilike za jpp, na brzinu spremi samoinicijativni predlog o Jpp, usvoji isti na sednici 25.12.2024...
  9. K

    Trolejbusi

    Nacrt o Jpp nije merodavan, biće tu prostora za jedno 15-20 zglobni trola, kad se proračunaju faktori potrebnih kapaciteta po linijama u vršnim periodima.
  10. K

    Trolejbusi

    Neka odigra najpametnije moguće, raspiše tender za još 100 novih e buseva i 100 novih trolejbusa. To bi jedino imalo smisla da se vadi iz svega ovoga do sada.
  11. K

    Trolejbusi

    Što se tiče javnog prevoza spomennuće kupovinu novih tramvaja, novih autobusa, dolazak novih elektro autobusa, modernizaciju, obnavljanje, ulaganje kao nikada do sada. Iz ovoga običan korisnik prevoza može da izvuče samo pozitivne zaključke. Koga sad tu zanima zašto se trole izbacuju, odakle...
  12. K

    Trolejbusi

    Odluka je već doneta, saobraćajna studija opravdanosti nije rađena. To je samo jedan od argumenata, samo koga to zanima, bitno je da je kilometar 900 dinara za elektro bus.
  13. K

    Trolejbusi

    Ako je to navodno i tačno, a nije, onda taj sindikat prestaje da bude reprezentativan. Videćemo.
  14. K

    Trolejbusi

    Ako predsednik najvećeg sindikata u Gsp daje izjavu da su dobili garancije od gradske vlasti da neće biti otpuštanja, a ta ista vlast gasi pogon sa 300 vozača i predaje zemljište Streli Obrenovac, onda ovde neko debelo nije normalan. Mada je realnije da se svi prave ludi jel je tako najlakše...
  15. K

    Trolejbusi

    Neće odgovoriti na zahteve, a neće ni biti štrajka. Na protestu je bilo 100 radnika Gsp, ostalo studenti. Kompletno rukvodstvo i glavni sindikati su apsolutno odani gradskoj vlasti. Gsp se sistemacki uništava, bez ikakve reakcije 5400 zaposlenih. Ko nije za sebe nije ni za druge. Zahtev treba da...
Vrh