Šta je novo?

Nedavni sadržaj od končar

  1. končar

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    Evo jedna anketa za članove koji podržavaju nasilnu naplatu karata za ovaj cirkus koji nazivamo javnjm prevozom. Kada se poslednji put zapravo pojavio prvi jutarnji polazak na liniji 28?
  2. končar

    Železnice - infrastruktura

    Uostalom, pitanje je i odnosa prema javnom novcu. Ne verujem da smo mi jedini našli idealan biznis model koji nijedna evropska zemlja nije primenila. Nešto što se u drugim zemljama remontuje i vraća u saobraćaj mi dajemo u staro gvožđe i time ostajemo u istom nedostatku voznih sredstava u kojem...
  3. končar

    Železnice - infrastruktura

    Ja isto imam par drugara koji su prošle godine oklevajući otišli „sedećim” vozom u Crnu Goru jer nije bilo mesta u spavaćim kolima, a posle mi začuđeno pričali kako je baš udobno i prostrano (naviknuti na Flirt), i to sve sa ovakvim jezivim stanjem Z1 vagona. Ovo je na nivou anegdote i ne mora...
  4. končar

    Železnice - infrastruktura

    Remont vagona je 2017. plaćen 70ak hiljada evra po komadu, a novi Flirtovi su, čini mi se, oko 6 miliona po komadu. Nemoj pogrešno da me shvatiš, Flirt sa ovakvom opremom je odličan voz za kraće linije sa puno putnika i dosta stajanja, mnogo bolji od bilo čega što smo ikada (makar za mog...
  5. končar

    Železnice - infrastruktura

    Poenta je iskoristiti sva moguća vozna sredstva koja imamo. Primera radi, poslednji voz za Vršac je u 19.40, a poslednji bus u 22. Dakle, tu bi se moglo razmišljati o dodatnom polasku. Ili, neki Flirt iz unutrašnjosti iskoristiti da se pojača BG voz. Znam za problem sa vratima, ali BG voz na 15...
  6. končar

    Železnice - infrastruktura

    Početkom jeseni sam dosta koristio vršački voz, u kom se vrlo često stajalo, a par puta sam i odustao od putovanja jer fizički ne bih uspeo da uđem sa biciklom. Ne sećam se, nažalost, koji su polasci bili u pitanju. Ako se te dizelke nisu raspale, to bi po meni bilo dobro. Takođe i u Novi...
  7. končar

    Železnice - infrastruktura

    „Srbijavoz” tvrdi da poseduje 60 vagona sa sedištima, 25 elektro lokomotiva i 12 dizel lokomotiva, a sa druge strane kuknjava da fale vozna sredstva. Sve to ti stoji u depou, a nekad u voz ne može ni da se uđe od gužve.
  8. končar

    Železnice - infrastruktura

    Samo kad bi se udostojili da operu Z1, bilo bi sasvim pristojno. Crnogorski Gošini vagoni su udobniji od svega što vozi na našim prugama, imaju klimu i čisti su.
  9. končar

    Železnice - infrastruktura

    Daće IC rang vozu čija je prva klasa duplo neudobnija od druge klase regionalnog voza sa juga Italije. Kad su već uveli tu kategoriju trebalo je da je rezervišu za najkomfornije vozove (KISS i npr. sređeni Z1), ovako samo na kvarno dižu cene karte.
  10. končar

    Železnice - infrastruktura

    Не знам, ја бих рекао да је један правилник као подзаконски акт прилично банална препрека која се да отклонити за пет минута, тим пре што је приликом реконструкције било дозвољено урадити то што ови људи предлажу. Волео бих да ми неко стручнији објасни у чему је разлика да ли је воз који је...
  11. končar

    Železnice - infrastruktura

    Који закон/подзаконски акт регулише ову тему?
  12. končar

    Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

    Није питање културе и пристојности, већ поштовања закона. Онај који ставља знак једнакости између пристрасних, недовољно образованих новинара и орвеловске машинерије зла која је по сваком закону ове државе одавно морала да изгуби лиценцу или нема појма о чему прича или је злонамеран.
  13. končar

    Metro

    Искрено, кога брига да ли ће се смањити гужве? Ако сви имамо могућност да путујемо брзо и достојанствено, баш ме брига што гомила људи не жели да искористи ту могућност, бећ бира да проводи неколико сати дневно губећи живце и милећи у лименој кутији. И ипак би радикално побољшање јавног превоза...
  14. končar

    Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

    Око тога се, наравно, слажемо, али површност је бољка читавог нашег друштва, па и шире. Ипак они, као и све медијске куће у Србији имају шачицу новинара који истовремено покривају теме од Косова преко Јовањице до Прокопа. Није лако да једна особа истовремено има дубља знања о железничком...
Vrh