Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Kesha

  1. K

    Istorija JGP-a

    Nažalost, sećam se dobro da nisu izgledale ništa mnogo bolje nego danas i pre 20, pa i više godina. Uvek zamazivane i krpljene bez pravog remonta i adekvatne popravke oplate.
  2. K

    Trolejbusi

    Ti Neoplani imaju i dizel motor u repu od 170ks, a za slučaj gubitka struje ili prekida na mreži. Naravno, tu je za ispomoć samo u krajnjoj nuždi, a ne sa svakodnevno korišćenje. Posle Moskve ništa me ne čudi. Iako je priča kod njih specifična, činjenica je da električari napreduju, a i možda i...
  3. K

    Trolejbusi

    Aha, bes zbog pljačke, ok, pa kakve ja veze imam sa tim i jedno 99% zaposlenih u GSP-u. Muvačine je uvek bilo i biće, jer ovde je društvo kao takvo koruptivno, i još od vremena Turaka naučeno da zaje*******e državu i sistem, a svi tobož veliki borci za pravdu i pravnu državu. Koliko ljudi kupuje...
  4. K

    Privatni prevoznici

    Pa evo reče @Busloverbk da je bilo i lepo rashlađenih Citara. Mada, vidim da ih ima već sad sa sitnim i malo krupnijim pokidanim i oštećenim detaljima, uključujući i pokidane gume ispod vrata. Sve u svemu jako dobri autobusi, al moguće da kvalitet nije baš tako sjajan kako bi se reklo na prvi...
  5. K

    Privatni prevoznici

    Za klimu se slažem. Juče u 52 Conecto, pre neki dan Citaro na 88, klime služe za ukras. Možda iz vozači nisu namestili kako treba, jel bilo je i dobro rashlađenih Conecta, dok Citaro još nisam pogodio da bude tako.
  6. K

    Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

    O ukusima što se kaže ne treba raspravljati, al da mi je front Yutong-a lep i nije baš. Ok, nije mi sad ni ružan ne znam kako, al mi nije ni dopadljiv. Bitno je da spadaju u red kvalitetnih vozila, pa kam lepe sreće da se nabave i za GSP jednog dana.
  7. K

    Trolejbusi

    A znao sam da će biti tih niskih napada, a sam sam kriv što gubim vreme, i to dosta vremena u pisanju iz najbolje namere, ne bi li neke stvari učinio jasnijim, pošto nije baš da svako može tek tako da shvati ulogu i funkcionisanje GSP-a, čije se ustrojstvo menjalo, kao i celokupna organizacija...
  8. K

    Стајалишта

    To stajalište uporno odoleva svakom vremenu😁 Često sam na Novom Beogradu u blizini Opštine, al pored tog stajališta nisam skoro prošao.
  9. K

    Trolejbusi

    Nije uopšte stvar u mom ličnom stavu. Čini mi se da nisi najbolje shvatio ono o čemu pišem. Moj stav je odavno ovde poznat. Glupo da se ponavljam svako malo. Jesam za očuvanje trolejbuskog podsistema, odnosno za nabavku novih trola, al uopšte i nisam pisao o tome, nego o realnosti stvari vezanih...
  10. K

    Trolejbusi

    Potpuno realni predlozi da fakulteti izađu na crtu Gradu, pa se lepo dokače na stručnom nivou. To i jeste posao struke, da se bavi podsistemima javnog prevoza, i da se prosto nametnu Gradu. Toga očigledno kod nas odavno nema. Ovo što se generalno dešava u javnom prevozu grada Beograda, nije...
  11. K

    Privatni prevoznici

    Da, napred normalno, al zadnju stenu su baš upropastili, mada kako su farbali buseve u Nišu, nikakvo čudo.
  12. K

    Trolejbusi

    Al otkud to da uzima pogon kao takav. Čak i da dobiju trolejbuske linije u nekom trenutku, a mi uzmemo neke druge nove sa električnim autobusima, to uopšte ne znači da će oni da preuzmu SP Dorćol. Ne mogu da tvrdim tako nešto na osnovu ničega trenutno. To sve što se ovde piše jesu samo teorije...
  13. K

    Trolejbusi

    A ko će to od zaposlenih u firmi da radi? Kažem ja da nedostaje tu elementarne realnosti. Dal stvarno misliš da prosečnog zaposlenog u firmi briga dal ćemo raditi sa trolejbusima ili sa električnim autobusima. Misliš svi se toliko bave tom tematikom kao mi ovde na forumu. Pa to nije slučaj ni sa...
  14. K

    Trolejbusi

    Što, pa ništa se još nije desilo. Ako nam posao ostane u istom obimu nije nikakva kapitulacija. Na kraju, možda ispadne i nešto dobro iz svega toga. Mislim, pored trolejbuskih linija biće očigledno uvedeno još ovih EKO linija. Ne kažem da je to sad nešto neverovatno sjajno, al i postojeće nisu...
  15. K

    Bezbednost u javnom prevozu

    Pa kad je i N serija radila tolike godine, ne svi doduše, guraće i BMC. A inače je svakako dosta lošiji od Solarisa, samo nije baš ni toliki raspad.
Vrh