Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Kesha

  1. K

    Zapaljeni/izgoreli autobusi GSP-a i privatnih prevoznika od početka 2008

    Pa da, to i kažem. Takav tip autobusa se ne aka kao čisto gradski autobus. Veći deo radnog veka provode na otvorenim i auto putevima. Pa s toga i prelaze i po dva miliona kilometara, a da ostanu u vrlo pristojnom stanju. Ne mora tu starosna granica biti toliko stroga, al bi valjala i neka malo...
  2. K

    Zapaljeni/izgoreli autobusi GSP-a i privatnih prevoznika od početka 2008

    Slažem se da imamo vrlo stara vozila GT klase, kao i dabldekere na lokalnom i međugradskom prevozu, al ne mora tu baš biti granica 10 godina. Nažalost, i za inostranstvo idu vrlo često i matori, i ne naročito dobro održavani autobusi. Na šta je ličio i Skyliner Kragujexpresa, a išao sa njim do...
  3. K

    Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

    E to je kad pojedinci toliko veličaju Katice. Prvi malo vreliji dan ove godine, bilo je još toplih doduše, i odmah karambol. Dešava se sa svim tramvajima doduše, al Katice su pravo mučilište za vozače po vrućini. Baš ih gledam danas u par navrata. Nema vazduha u kabini pored onih malenih kliznih...
  4. K

    Trolejbusi

    Nabila se izgleda na nešto žestoko, tipa bandera ili tako nešto. Vidi se kako je ušlo u karoseriju i gore u lim krova.
  5. K

    Udruženje Ljubitelja Javnog Prevoza ( ULJJP ) 1.3.2012

    Ne znam koje je godište. Od 2008 godine su išli sa D20 motorom od 270ks. Bila je serija za Lastu iz 2007 sa D2866LUH24 motorom kao kod SG313 sa 310ks.
  6. K

    Udruženje Ljubitelja Javnog Prevoza ( ULJJP ) 1.3.2012

    Što Rabe? Kakve veze ima Raba sa IK206? Samo su osovine njihove. Motor je MAN-ov D20.
  7. K

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Postoji verovatno i više od 40 godina. Išla je do Zaklopače, odakle je produžena do Vrčina pre desetak godina možda.
  8. K

    Tramvaji

    Pa to je što sam i ja rekao. Krajem juna moguće, pre ne verujem.
  9. K

    Tramvaji

    Ne verujem da su vozače slali u Tursku. Proći će obuku. Sumnjam da je Bozankaya toliko drugačija od CAF-a, što se tiče komandi i samog upravljanja. Ima tu sigurno dosta papirologije, obuke osoblja, instruktora rada vozača tramvaja na prvom mestu. A na kraju će verovatno biti organizovana neka...
  10. K

    Tramvaji

    Pa ako drugi primerak stiže pred kraj juna, možemo ih očekivati u saobraćaju na samom kraju juna meseca, ili početkom jula. Ovaj novajlija sam vrlo verovatno neće izlaziti.
  11. K

    Autobusi

    Koliko se sećam oni su imali najpovoljniju ponudu, a to nosi najviše pondera.
  12. K

    Tramvaji

    Vrlo moguće da si @Vinča307 u pravu. Moguće da Končar nije po sveukupnom kvalitetu bolji od CAF-a, a džaba i CAF-u kvalitetni delovi, i uopšte dobra završna obrada kad je sa tehničkog aspekta zasigurno iza Končara.
  13. K

    Autobusi

    Ko zna šta su imali one 2012 godine u ponudi. Nisu baš oni preterano prisutni u Evropi. Malo je nedostajalo da budu pobednici tendera, al ipak smo imali sreće što ga je dobio Solaris na kraju.
  14. K

    Tramvaji

    Ima i toga, al je meni isto glupost, da ne budem pogrešno shvaćen, insistirati na čak dve rampe za osobe sa posebnim potrebama. Nema potrebe da postoje i na drugim i na trećim vratima, jer se i ovako ne koriste često. Nije ni Solaris baš najsrećnije rešen od trećih vrata prema okretnici. Nije...
  15. K

    Autobusi

    To je Ashok Leyland za njihovo matično tržište. Za evropsko bi drugo dobili.
Vrh