Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Kesha

  1. K

    Trolejbusi

    Pa kad je sva razvaljena, i sigurno solidno trula. Poklopci se ne šrafe uzgred budi rečeno.
  2. K

    Autobusi

    Ne mora biti zbog turskih vrata, problem su senzori, možda i ožičenje. Na kraju krajeva i BODO je iz Turske, a njihova vrata i sistemi su vrhunski. Dok je fizički fabrika još tu, ima nade. Skoro je bilo i nekih vesti vezanih za Ikarbus. Možda i proradi jednog dana ponovo sa novim vlasnikom.
  3. K

    Lasta

    Ne znam samo šta bi radili sa njima, ako je uslov tendera do 10 godina starosti. Na kraju, ne znam kako ide to sa vlasništvom nad autobusima, dal su Solarisi baš GSP-ovi, ili pripadaju Gradu. Nejasno mi je to zbog trolejbusa, jer navodno ove novije iz 2010 nisu morale da nose tablice, jer su u...
  4. K

    Lasta

    Ti baš imaš zanimljive ideje. Samo GSP-u još i to treba. Da dajemo svoje vozno osoblje na uslugu Lasti. Da ne pričam koje je to cimanje za ljude. Em su ih istumbali zadnje vreme, em još treba nekog tipa iz Zemuna da šalju da vozi za Malu Ivanču na primer. U Lasti su dosta vozača lokalci opština...
  5. K

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Zbog autoputa pre svega. Ako taljigaju do Vrčina šesdesetak kilometara na čas, za Mladenovac je to stvarno bolno sporo, jer pored autoputa imaju i brzu deonicu od Malog Požarevca do uključenja na Kragujevački put. Nije ta linija za zglob. Em bi još više ljudi stajalo, em bi se put produžio...
  6. K

    Gradski prevoz u svetu

    To pobija ubeđenje mnogih ljudi kako Kinezi i Turci napadaju samo zemlje van EU. Ubijaju ih cenom, mislim evropljane, kao i za kola. BYD je posebno ozbiljan igrač, a i trole postale bolesno skupe, znam da su autonomne, al skoro milion evra za zglobni Solaris. Ne znam uslove ugovora i šta sve...
  7. K

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Imaju baterije za kretanje van mreže određeni broj kilometara spram kapaciteta baterije. Najčešće je to između 10 i 20 kilometara. Autonomni trolejbusi narodski rečeno.
  8. K

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Nikakve prepreke nema za trolejbus na 31 i na linijama prema Miljakovcu i Petlovom brdu. Deo oko autokomande i Franša se lako premosti baterijskim trolama.
  9. K

    Autobusi

    Ne znam koliko bi to bilo izvodljivo. Glavna zgrada ima kružno postavljene kanale. Dal je tu moguće proširenje pitanje je veliko. U lamelama ima mesta za 274 solo vozila. Verovatno da je moguća reorganizacija da bude sve to za zglob, al manji broj naravno. Elem, Karaburma je pravljena za solo...
  10. K

    Privatni prevoznici

    Video sam na vestima da. Dešava se. Kad čovek čita komentare reklo bi se da treba da organizujemo ličn vozača tog autobusa. Ne znam ko je kriv, al da ljudi odmah, te cigare, te telefon, a da ni ne znaju šta se desilo. Generalno ljudi olako sude, momentalno bi vešali da mogu, ne kažem da je to...
  11. K

    Trolejbusi

    Opet, ne plansko zapostavljanje, već više nemar u kombinaciji sa činjenicom da glavešine u samom Gradu malo pažnje generalno poklanjaju elektro podsistemima u Beogradu. Nabavka delova je komplikovana, pogotovu kod BKM trola. A kabine i sami vozači trebaju da održavaju i paze kao sopstveni radni...
  12. K

    Autobusi

    Pa da je normalno da i njima ide zglob stalno, kao i na 27E, 37, 74, 75 itd. O linijama koje drže privatnici ne vredi ni trošiti reči. Mi smo naviknuti na velike gužve, mislim nisu one tako male ni po inostranstvu, al generalno mislimo da ne treba slati zglob na linije koje nisu mnogo...
  13. K

    Trolejbusi

    Nov si na forumu. Pisao sam ja dosta na tu temu. Mnogo se svaljuje na održavanje. Ti na noćnom pregledu, pa i dnevnom kao mehaničar, a i elektromehaničar, sigurno nemaš vremena da zagledaš šrafove koji vire iz šipki. Veći problem je što ne zategnu lepo panele ili poklopce kad završe sa radom...
  14. K

    Trolejbusi

    Samo što nema nikakvog namernog neodržavanja mreže i vozila. GSP ništa specijalno ne zapostavlja trole, jer to isto može bilo ko da kaže i za tramvaje, a nisu u planu za ukidanje. Kidanje mreže može biti i čista posledica nemara vozača, tačno i neispravnosti trolnih glava, kao i loše...
  15. K

    Стајалишта

    Pa realno nema ni potrebe pošto je prevoz besplatan. Zone čega sad😁
Vrh