Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Kesha

  1. K

    Privatni prevoznici

    Sve je moguće. Za jedno 25 godina malo šta će ostati od čiste mehanike, al možda bude direktor elektrike.
  2. K

    Privatni prevoznici

    Kad već izmišlja i folira, mogao je baš i da bolje smisli svoju funkciju i radno mesto. Aj što to radno mesto ne postoji u firmi, nego i zvuči nedefinisano i glupo.
  3. K

    Autobusi

    I ovi nam lepo zapuše usta sa mantrom ista pravila za sve. Što bi mi bili povlašćeni po pitanju starosne granice. Grad vam kupio, Grad će vam i odrediti kad ćete da ih uklonite. Još kad dođu pa kažu, jel smo vam uzeli 300 novih autobusa. Šta više hoćete. Obični radnici, teško da tu ima ko da se...
  4. K

    Tramvaji

    Nikako ne deluje realno, al ajde da sačekamo i vidimo, al previše je optimistično nadati se tome.
  5. K

    Autobusi

    A valjda neće, iako su velike šanse da hoće. @solecar Naravno da ćeš formirati svoj stav na osnovu tebi dostupnih informacija. Ne moraš usvojiti moje mišljenje, niti se u svemu moramo složiti. Pišem kako mislim da stvari stoje, a kako sam tih "srećnih" DS-ovskih godina bio na terenu i radio u...
  6. K

    Autobusi

    A izvini Sole, aj budi malo realan pa kaži kad se to vozio kvalitetan trolejbus u Beogradu. Da nisu ovi pre njih kupili Škodu-Solarise ili možda ove beloruske taljige. Živeli i onda od milostinje kroz donacije i poklone, i to u vidu prastarih, opet ZIU trolejbusa. Ja nikada nisam rekao da ovi...
  7. K

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    I treba da tuže. On ima dokaze da je Kentkart unazadio sistem, a svakodnevna praksa pokazuje koliko su ti njegovi dokazi ništavni. Za koliko im se povećala naplata kad može da pokrije ovako socijalne cene. Ni jedan validni podatak nije izneo. Javni prevoz nezadrživo ide napred od njegovih...
  8. K

    Autobusi

    Ne voze se po celoj Evropi baš, niti su vrhunskog kvaliteta, al opet se voze i te kako, mislim Turci uopšte. Al nije stvar u tome. Čekaj, jer Solarisi nikada nisu stali u prvih godinu dana? Zamisli sad svaki tako kvar, pucanje nekog potrošnog dela, i odmah u novine kao vau senzacija. Jednostavno...
  9. K

    Autobusi

    Uvek isti glupi naslovi. Bela para ništa strašno. Verovatno dođe do većeg izlivanja tečnosti. Pucanje creva vrlo moguće. Ne treba u svemu gledati na BMC kao da je baš toliki krš. Dosta toga nekad strada, a da dolazi sa motorom. Takvi kvarovi nisu ne znam kakvo čudo, i dešavaju se svima. Na kraju...
  10. K

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    Verovatno zbog nesposobnosti onih koji treba da implementiraju taj sistem. Mesecima petljaju i ništa. Ja to stvarno ne mogu da shvatim. Mnogo toga ide kod nas jako traljavo i sporo. Da nismo imali ništa pre ovoga sad, pa da čovek kaže uvode to prvi put od nule. Treba vremena i iskustva svakako...
  11. K

    Privatni prevoznici

    Dobro se drže te 112-ice, koliko je njihov vlasnik nemaran. Skoro sam se vozio jednom na 37-ici. Dosta utegnut bus još uvek, a punih mu je devet godina. Sad, verovatno nisu bile bez problema, al opet sigurno su korektne kad se sve sabere. Pored ovolikih Turaka, stvarno je prijatno videti to malo...
  12. K

    Tramvaji

    Mogli su al nisu, jer su tada i njima bili dobri. No, iz svih meni dostupnih priča bila je borba i za ovaj tender. Pitanje je dal bi sad bio raspisan da su donacije sigurne. Ovako žele da ih izbegnu, i meni su ti razlozi i više nego opravdani. I sam sam pisao zašto su te donacije mač sa dve...
  13. K

    Istorija JGP-a

    Bio je mislim samo taj jedan, kako i napisah. Isto crven sa velikom rešetkom hladnjaka. Jasno se na ulici čuo da je šaltač. Sećam se da je i mene tad iznenadio. Pored tog jednog bilo ih je i u Lasti, al starijih sa malom rešetkom hladnjaka, i OM447 motorom.
  14. K

    Tramvaji

    Hitna nabavka tramvaja ide malo teže, pogotovo 100 komada. Stanje je takvo kakvo je. Svakako je tramvajski podsistem u daleko boljem stanju, ma kako to izgledalo neverovatno, u odnosu na trolejbuski. Godinama se odlaže nabavka i remont KT4 tramvaja, i normalno je da sistem počinje da posustaje...
  15. K

    Tramvaji

    Priča se vrti oko nekih 68 do 69 miliona evra. Pitanje je šta mogu da ugovore za te pare. Sigurno je svima i u tom GSP-u interes da imaju redovno snabdevanje delovima. GSP će održavati šta god novo od tramvaja stiglo, u to sumnje nema, al eventualno dodatno snabdevanje delovima verovatno mora i...
Vrh