Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Kesha

  1. K

    Редови вожње

    Ja to tako nisam tumačio Sole. Napravili bi veliki haos da sve čukaričke linije skrate faktički do Sajma. Ne verujem da su baš toliko ludi. Uređenje i neka kako rekonstrukcija ne znači odmah i skraćenje. A Strela drži samo 52 između ostalog. To je mnogo gora stvar za uraditi nego da su uspeli da...
  2. K

    Редови вожње

    A što bi dirali čukaričke linije, kad ta strana koja ide direktno u Kraljice Natalije nikada nema problema sa zagušenjem. To čisto sumnjam da je iko planirao, pa čak i uzeo u razmatranje. 52 pokriva i jedan deo Ceraka, i to ne mali kao jedina linija. 56 je za više naselja jedina linija do...
  3. K

    Tramvaji

    Jedino, to što kaže i @Bender Rodriguez ne treba ni preterivati. Na primer, šta će tramvaj dole u Rupčinama, a pored ravne i široke Trgovačke i dalje Ibarske, ovo za Šumice isto ne znam dal je pametno. Više za trolejbus. Takođe, po mom mišljenju trolejbuse ne treba slati preko mostova ka Novom...
  4. K

    Tramvaji

    @Jelancha Upravo, kapacitet, pa i potencijalno veća brzina prolaska za tramvaj. 31 nije odavno dovoljan za to, a i samo presedanje za nemali deo grada nije naivan problem. Ok, jesu trake malkoc uže, al barem tu ima lagano po pola do metar da se uzme i od leve i od desne strane, bez da pešaci...
  5. K

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Pa postoji linija od Glumčevog brda do Barajeva, 405L, a 405 ide dovoljno često da ljudi lako mogu da presedaju i iz centra Ripnja kome ta veza baš treba, a verujem da to nije baš tako veliki broj ljudi, jer ipak im je skoro pa podjednako udaljeno Barajevo, kao i Banjica na suprotnoj strani.
  6. K

    Tramvaji

    Dobro, to je tvoj stav, poštujem, al mislim da bez razloga brineš za Kralja Milana. Ulica uopšte nije uska, ide pravo da bolje ne može, nije toliko presudna za kola, a mnogo bi značila da sprovede tramvaj ka Trgu. Pa automobili treba da zaobilaze centar, a ne vozila javnog prevoza, a to kaže...
  7. K

    Tramvaji

    Pa nisam zagovornik širenja svuda po svaku cenu, al mislim i da se preteruje sa tim uskim ulicama, jer primera po Evropi koliko hoćete, pa i u Beču pored gore navedenih od Delije. Tramvajima su na kraju i proterali kola iz nekih ulica, pa evo i u Nici ne idu ne znam kako širokim koridorima, a...
  8. K

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    @deki_88 To što ne pripadate teritoriji grada Beograda je strašno velika prepreka da se uredi prevoz, jer mi smo glupavo komplikovani po tom pitanju. Cene su stvarno bolesne. Znam da su Banovci jako blizu Batajnice, a Lika radi bez subvencija, što je i pokazatelj koliko prevoz može da bude...
  9. K

    Tramvaji

    Moguće da sam zaboravio šta piše u tenderskoj dokumentaciji. Ako se naručuju dvosmerni, onda nije ni čudo što je Bozankaya za nas dosta skuplja od onih za Temišvar. Ovi sa skromnih 20 metara dužine ima da budu pojedini u vratima, ako će biti dvosmerni. Imamo tender negde u temama i ovde na...
  10. K

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Da, treba rešiti prevoz na tu stranu, jer em nije tako daleko, ni Pazova, a Banovci još manje, al tek sad mi se čini da od produženja nema ništa, jer je prevoz na teritoriji grada Beograda besplatan. Mogu se i sad dogovoriti lokalne samouprave, al videli smo koliko to teško ide i sa linijama...
  11. K

    Tramvaji

    Al opet, što da završava na Trgu. Što bi bio problem produžiti i spojiti mrežu sa onom u Pjarona de Mondezira. Nema mi toliko smisla da šine od Trga Nikole Pašića skrećemo ka Slaviji, jer i taj potez iz Bulevara oslobođenja treba da dobije tramvaj do srca Grada. Ja koliko se sećam planova od...
  12. K

    Tramvaji

    Pa tramvaji idu relativno glatko Dušanovom i dalje u produžetku 27 marta, s tim što je ta deonica spora, a i semafori znaju da drže, pogotovo onaj na uglu sa Despota Stefana, a to jeste problem. Trojka je bila definitivno najbolja linija, baš zbog svoje trase, gde je jedino Beogradska i deo od...
  13. K

    Стајалишта

    Kakvo naselje takva i stajališta😁
  14. K

    Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

    Voze često kao manijaci, a vala i ulice su katastrofa, pogotovo kroz Padinu. Stajališta u Žarkovu isto zbog betonskih ploča. Vozila im jesu uredna stvarno, u većini, ne voze ih očukane i polu razbucane kao neki drugi privatnici. Da su busevi malo bolji, mada zvezde i Conecto. Skoro me je lepo...
  15. K

    Privatni prevoznici

    Dobrim starim proverenim dizelom😁
Vrh