Šta je novo?

Nedavni sadržaj od johnny_s

  1. J

    Karađorđeva ulica

    "Trebalo bi da" ako ćemo već o gramatici.
  2. J

    Kružni tokovi

    Znakovi na semaforu važe samo kad semafor ne radi, tako da taj znak ne služi ničemu, verovatno je tu od pre.
  3. J

    Nekadašnja Glavna železnička stanica

    Nadstrešnica prvog perona je deo objekta. Jesu kreteni to uspeli da za***u preparcelaciju?
  4. J

    Bulevar patrijarha Pavla

    Mislim da je proširenje Bahtijara Vagabzade jedan od najboljih primera bahatosti i nesposobnosti gradskih vlasti proteklih decenija, čak i bolji od T6. Proširenje najvećim delom ide ka vojsci, dakle nema eksproprijacije, pri tom je to zemljište koje ne koriste, a na drugoj strani gde ulazi malo...
  5. J

    Bulevar patrijarha Pavla

    Razlika je dva kilometra. Sa semaforima i gužvama u Crnotravskoj, Neznanog junaka i Drajzerovoj, čak i da je razlika pet kilometara, bilo bi brže kroz Pere Velimirovića jer će to biti šira trasa sa prioritetom što je i poenta te UMP-SMT veze.
  6. J

    Bulevar patrijarha Pavla

    Originalno je i bila predviđena. Dugoročno je ta raskrsnica sasvim nepotrebna jer se sa proširenjem Bahtijara Vagabzade i Pere Velimirovića dobija planirana veza Banjice sa mostom, dok svi koji žive na Dedinju mogu iz Drajzerove levo, pa na kružni tok, to je svakako malo ljudi. Uz to, imaju i...
  7. J

    Novi Sad - Gradski prevoz (autobusi, taksi)

    Ti nisi njihov klijent, to moraš da javiš JGSPu. Verujem da ćeš lako naći njihove kontakte.
  8. J

    Bulevar patrijarha Pavla

    Jedini delovi Pere Velimirovića koji moraju da se prošire su kod nekadašnjeg železničkog nadvožnjaka (raskrsnica sa Trstenjakovom) gde je potrebno srušiti jedan nelegalni objekat i ono suženje kod kasarne gde je potrebno uraditi eksproprijaciju delova tri parcele i dve kuće. Sve ostalo je...
  9. J

    Bulevar patrijarha Pavla

    Nije baš petlja BPPa sa Vareškom, ostaje obična raskrsnica, nego se proširuje i produžava onaj užasni nadvožnjak preko pruge, tako da će počinjati u Vareškoj, a ne u BPP. Time će rešiti dva nezgodna skretanja, a i treće učiniti preglednijim. Ovim tempom je mala verovatnoća da ćemo doživeti to da...
  10. J

    Riverside - 70.000m2

    Taj lux kontekst je američko-seljoberski kontekst na koji se lože skorojevići kojima se sviđa nešto poput BNVa. Oni se ne lože na Novi Sad, a svakako ako su ti ciljna grupa dobrostojeći porodični ljudi (a to bi se reklo po ovom planu), ne možeš da im prodaješ solitere.
  11. J

    Riverside - 70.000m2

    Ako hoće da ga prodaju kao ekskluzivu, onda 500 komšija u istoj zgradi malo kvari tu ideju.
  12. J

    Riverside - 70.000m2

    Lep projekat i na odličnom mestu, biće super ako zaista i naprave tako. Jedino što nije realno je zelena površina levo, kad sklone kasarnu, tu će biti prostor za gradnju, ne verujem da je ostaviti dijagonalno presečen blok.
  13. J

    Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

    Prvi peron je izgrađen poslednji i nije završen, zato nema ogradu, kao što nema ni pločice.
  14. J

    Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

    Mislim da ne treba pridavati preveliki značaj toj rampi jer je ona verovatno samo ostatak ranijih planova, a u poslednjoj verziji su na njenom kraju samo stavili tehničku prostoriju. Moguće da je u jednom trenutku bio planiran izlaz kola na autovoz.
  15. J

    Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

    "Ploča" je zapravo niz ploča, odnosno celina podeljenih dilatacijama. Nekako to mašiš u celoj ovoj analizi.
Vrh