Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Mislim da je proširenje Bahtijara Vagabzade jedan od najboljih primera bahatosti i nesposobnosti gradskih vlasti proteklih decenija, čak i bolji od T6. Proširenje najvećim delom ide ka vojsci, dakle nema eksproprijacije, pri tom je to zemljište koje ne koriste, a na drugoj strani gde ulazi malo...
Razlika je dva kilometra. Sa semaforima i gužvama u Crnotravskoj, Neznanog junaka i Drajzerovoj, čak i da je razlika pet kilometara, bilo bi brže kroz Pere Velimirovića jer će to biti šira trasa sa prioritetom što je i poenta te UMP-SMT veze.
Originalno je i bila predviđena. Dugoročno je ta raskrsnica sasvim nepotrebna jer se sa proširenjem Bahtijara Vagabzade i Pere Velimirovića dobija planirana veza Banjice sa mostom, dok svi koji žive na Dedinju mogu iz Drajzerove levo, pa na kružni tok, to je svakako malo ljudi. Uz to, imaju i...
Jedini delovi Pere Velimirovića koji moraju da se prošire su kod nekadašnjeg železničkog nadvožnjaka (raskrsnica sa Trstenjakovom) gde je potrebno srušiti jedan nelegalni objekat i ono suženje kod kasarne gde je potrebno uraditi eksproprijaciju delova tri parcele i dve kuće. Sve ostalo je...
Nije baš petlja BPPa sa Vareškom, ostaje obična raskrsnica, nego se proširuje i produžava onaj užasni nadvožnjak preko pruge, tako da će počinjati u Vareškoj, a ne u BPP. Time će rešiti dva nezgodna skretanja, a i treće učiniti preglednijim. Ovim tempom je mala verovatnoća da ćemo doživeti to da...
Taj lux kontekst je američko-seljoberski kontekst na koji se lože skorojevići kojima se sviđa nešto poput BNVa. Oni se ne lože na Novi Sad, a svakako ako su ti ciljna grupa dobrostojeći porodični ljudi (a to bi se reklo po ovom planu), ne možeš da im prodaješ solitere.
Lep projekat i na odličnom mestu, biće super ako zaista i naprave tako. Jedino što nije realno je zelena površina levo, kad sklone kasarnu, tu će biti prostor za gradnju, ne verujem da je ostaviti dijagonalno presečen blok.
Mislim da ne treba pridavati preveliki značaj toj rampi jer je ona verovatno samo ostatak ranijih planova, a u poslednjoj verziji su na njenom kraju samo stavili tehničku prostoriju. Moguće da je u jednom trenutku bio planiran izlaz kola na autovoz.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.