Šta je novo?

Nedavni sadržaj od i_st

  1. I

    Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

    Shta to znachi? Da cemo za nekoliko godina imati situacija gde ce citavi saobracaj Beograd-Sarajevo ici preko brzih puteva, a autoputevi ce zjapiti prazni?? Koja kratkovida politika se vodi na ovim prostorima i sa srspke i sa bosnjachke strane, to nemoguce do kojoj razini je otideno. Izmedju...
  2. I

    Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

    Josh jedno pitanje. Zashto je bila odabrana trasa sa rachvanjem kod Slepcevica, kad bi moglo malo dalje kod Ochage?! Gradilo bi se duplo manja dionica prema Badovincima, a postigao bi se potpuno isti rezultat, dakle kilomteraza prema Sapcu i Beograda bi ostala ista i od Loznice i od Badovinaca...
  3. I

    Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

    Ljudi će koristi ono rešenje koje jedino ima kognitivni smisao, a to je da voze u dve trake "normalno". Tako da svaki vozač koji "poštuje" ovo "rešenje" ustvari čini problem. Nešto slično je postojalo u Makedoniji na novi autoput među Skoplju i Svetog Nikole pored selima Krušica i Divlje...
  4. I

    Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

    U ćemu je svrha postojanja ovog nadvožnjaka ako jedan dan ne bude postao petlja?? Stvarno ne vidim svrha njegovog izgradnje kad bi se isto povezivanje moglo postići samo sa ubacivanjem četvrtog pravca u postojećem kružnom toku.
  5. I

    Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

    Kada se ocekuje da se ovaj put zavrshi? Mozemo li ocekivati da ce biti pre zime?
  6. I

    Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

    Logično mi je napraviti prvo one koje nemaju alternativu, neovisno o tome dali su te dionice ivični ili su nastavci širenje mreže od glavnih gradova pa nadalje. Upravo takva jedina dionica na ovom autuputu od Beograda do Podgorice je ova dionica Sjenica(Duga Poljana) - Berane. Sve ostale imaju...
  7. I

    Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

    Jednom sećam se, pričali smo tu da možda i neće se nastaviti za izgradnjom nakon završetka ove dionice ili možda će se to odlagati na duži period. Neznam kako da to pravilno nazovem, ali mislim da postoi neka centro-beogradska vizija, t.e. da se autoputevi grade sa ciljem povezivanje sa...
  8. I

    Aerodrom "Morava" Kraljevo

    RaynAir i slicnih vape za alternativne aerodrome pored velikih centara, a ne za ovakvih gde i primarni nemoze da uspostavi minimalni obrt saobracaja. U Srbiji mozda samo Batajnica pored Beograd ako nekad bude se koristila za komercijalne svrhe, pa mozda preuzme dio jeftinog saobracaja.
  9. I

    Aerodrom "Morava" Kraljevo

    Mislim da je Aerodrom Dubinje pored Sjenice bio puno bolje opcija za ovaj dio Srbije i citavom shirem regionu, nego li ovaj pored Morave. Sa slike jasno se vidi da postoji jedan veliki radius u kom ne postoji komercijalni aerodrom, a ovaj pored Morave trebalo bi da ospsluzuje stanovnishto koje...
  10. I

    Dijagram mreže autoputeva u Srbiji

    Odgovor se nalazi u mapi koju si podjelio. Dakle zaista ta dionica postoji i sa strane Srbije preko prelaza Konchulj, a ne vidim je u onoj skici koja se shiri po internetu (tu, wiki, ostali sajtovi) i redovno update-ira. Ok hvala.
  11. I

    Dijagram mreže autoputeva u Srbiji

    Ja bih da još jednom pitam, šta je sa ovom dionicom sa srpske strane? Ne vidim je u mapama, a sa kosovske strane planiran je autoput.
  12. I

    BRIKS +

    Ova "organizacija" nece imati nikakav uspeh jer nije stvorena na temelji neka ideologija (kao NATO, kako Socijlaistichka internacionala), vec je samo obican sugarcoated skup korumpiranih diktatora po principu "neprijatelj mog neprijatelja je moj prijatelj". Jednostavno postoji za inat, ajmo...
  13. I

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Izvolte reshenje za problem broj 1. https://forum.beobuild.rs/threads/dijagram-mreže-autoputeva-u-srbiji.4393/post-1078164
  14. I

    Република Северна Македонија

    Samo još da se nepotrebne policijske patrole sklone sa autoputevima, bit će još lakše. Takozvane slučajne provjere i zastavljanje vozila koji se kretaju sa 130 kmh nije ništa drugo osim "predizvikuvanje opšta opasnost", samo ovaj put to prouzrokuju oni koji bi trebali da takve pojave smanjavaju...
Vrh