Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Nijedan sistem koji se zasniva na optičkom očitavanju registarskih oznaka ne može da funkcioniše samostalno, bez ljudske intervencije. OCR kamere za čitanje registarskih oznaka ne mogu nikako da se izbore sa prljavim tablicama, tablicam prekrivenim snegom, kišom, šrafovima i trakama kojima se...
Sistem nije zamišljen da se smanji broj radnika nego da se ubrza protok saobraćaja. Desilo se upravo ono što NIKO nije mogao da predvidi, a to je ljudski faktor prilikom korišćenja. Naime, rampe se PROŠIRUJU za ENP trake, a na njima je predviđeno 0 (i slovima nula) izvršilaca jer se u glavama...
Strani državljani i vozila registrovana u inostranstvu imaju potpuno isti tretman na naplatnim mestima. Jedina zabuna do koje dolazi je da dopuna TAG-a ne može da se vrši u evrima, kao ni plaćanje u evrima za vozila registrovanim na teritoriji RS (čak i ako njima upravlja stranac, npr...
Ne, naplata de UVEK vrši po redovnom cenama, popust de dobija na prodajno/uplatnim mestima (npr. uplatite 1000 dinara, popust od 6% se dodaje na taj iznos na TAG-u, odn. registruje se kao 1060 din.). Isto je i sa penzionerskim popustom od 3%, studentskim od 2% i popustom za električna vozila i...
U Srbiji je dozvoljeno da se reg. oznake na TAG-u i na vozilu ne poklapaju, ali samo za I kategoriju vozila (putnička vozila bez prikolice). Za sve druge kategorije, podudaranje je OBAVEZNO, odn. zabranjeno je korišćenje takvog uređaja (obično preuzetog iz drlugog vozila). Ovakva situacija se...
Baterija u principu traje 5 godina, često i više (svakako zavisi od nivoa korišćenja), ali je upitno koliko je vremena prošlo, pre nego što je TAG uređaj došao do potrošača, i u kakvim magacinskim uslovima bio čuvan i na koji način dostavljen do distributera, što takođe treba uzeti u obzir...
Hvala na još jednom odličnom snimku, gledao sam ih već puno i konačno ukapirao poentu ovih vijadukata. Ovo je već skoro gotovo, i više ništa ne može da se menja, ali mogu da iznesem svoje razmišljanje o tome.
Ono što nikad neću da razumem je to da se na spajanju jednog auto-puta sa drugim (ili...
Ima svašta na tim površinama. Francuska je odličan primer za to, kako po broju kružnih tokova, tako i po uređenosti središnjeg dela. Na primer, možda niste znali, ali čuveni Kip Slobode, koji je Francuska "poklonila" Njujorku, ima nekih 35 umanjenih kopija u samoj Francuskoj. Neke su takođe vrlo...
Kao što sam već ranije pisao, kružni tok u Badnjevcu nije trebao ni da postoji, prvobitno su bile urađene kompletne pristupne saobraćajnice (ulaz i izlaz na moto-put) za denivelisanu raskrsnicu (sa nadvožnjakom, ista kao na petlji Gradac/kamenolom), pa je zbog nedovoljno sredstava (iako je sve...
Kad smo već kod uskih kružnih tokova, tek je katastrofalan onaj novi kružni tok u Koševima, šleper jedva prolazi, a ova "uvijanja" ispred i iza tek ne bih da komentarišem, kao da nije dovoljno samo postojanje kružnog toka za usporavanje (čitaj: umrtvljenje) saobraćaja... Kao da neko namerno zeza...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.