Šta je novo?

Nedavni sadržaj od ems

  1. E

    Podvožnjak - veza dva bulevara

    Eto prilike da se prilikom probijanja podvožnjaka kroz isti provuče i tramvajska pruga za buduću tramvajsku vezu Zemuna sa blokovima ali i tramvajskim depoom, kao i sa vezom sa prekosavskim delom Beograda, kroz ulicu M.Milankovića. Jasno je da se pruga neće odma graditi ali bar d se iskoristi da...
  2. E

    Beton hala

    Da je bilo pameti pa da se tunel iskoristi za trasu tramvaja (umesto da se ista sudara sa kolovoznom za automobile, odmah nakon mosta), sto bi znacilo i njenu delimicnu korekciju, tako da se napusti trasa kroz Francusku ulicu, nego da tramvaj ide trasom kojom je isao voz, pa da se kod bivseg...
  3. E

    Savski trg

    Zamislimo da se realizuje (dogradi) ygrada železničke stanice, ovako, kako izgleda u Zidarevom crtežu, i dodajmo, jedno, 4 koloseka, samo za putnicki saobraćaj. Dobili smo prelepu, klasičnu železničku stanicu, kakvima se ponose sve zapadno i srednje evropske prestonice, ranga Gare d' Lion ili...
  4. E

    Tramvaji

    Mislim da bi korisnije bilo da se, prilikom kopanja Topčiderskog tunela (kao veze između mosta na Adi i Autokomande) kroz iste izgradi i tramvajska pruga i na taj način otvori mogucnost za izgradnju linije (koja bi mogla da se klasifikuje i kao LRT linija) od Jurija Gagarina do Banjice! Čak, u...
  5. E

    Metro

    Zidarev plan linija je izuzetan ali, na žalost izuzetno skup i jako dugo neprimenljiv, u našim ekonomskim prilikama. Sa druge strane ovaj plan sa 2 linije, sa koim je Mali izašao, toliko je loš (u obe linije, kao i sa prioritetima za nihovu izgradnju), da treba učiniti određeni pritisak preko...
  6. E

    Славија - Краља Милана - Теразије

    Vezano za ideju da se izgradi tramvajska pruga kroz Terazije i Kralja Milana, sve do Slavije, ponoviću svoje mišljenje (iskazano u temi ’’Proširenje Francuske ulice’’) da pruga treba da ide od Tašmajdanskog parka, pored Skupštine, a onda da se u jednom koloseku nastavi kroz Dečansku i deo Braće...
  7. E

    Rekonstrukcija Francuske ulice

    Kada pročitam sve ove (opravdane) zamerke na proširenje Francuske ulice, i planove gradskih vlasti d u nju prebace trolejbuski saobraćaj iz Vasine ulice, prosto mi se javi potreba da predložim radikalniju promenu javnog saobraćaja u centru BG, kojom bi se, po mom mišljenju, očuvao javni...
  8. E

    Metro

    Moja pretpostavka prve 3 linije je sledeća: M1 (po konfiguraciji ’’teški metro’’, kolosek širine 1400, napajanje preko 3. šine): Zemun (Nova Galenika)-žel. St. Vukov Spomenik Trasom ulice Cara Dušana u Zemunu ide do parka ispred škole Svetozar Miletić, kada skreće Nikolaja Ostroskog i Bul. M...
  9. E

    Tramvaji

    A šta mislite, drugari, o sledećoj varijanti: da se tramvajske šine ponovo ’’provuku’’ kroz ono parče Bulevara Kralja Aleksandra, od Crkve Sv. Marka pa pored Narodne skupštine, gde su već bile pre WW2? Sa tom razlikom što bi dalje nastavila singl pruga kroz Dečansku, pravo pored Doma omladine i...
  10. E

    Pešačke zone

    A šta mislite, drugari, o sledećoj varijanti: da se tramvajske šine ponovo ’’provuku’’ kroz ono parče Bulevara Kralja Aleksandra, od Crkve Sv. Marka pa pored Narodne skupštine, gde su već bile pre WW2? Sa tom razlikom što bi dalje nastavila singl pruga kroz Dečansku, pravo pored Doma omladine i...
  11. E

    Metro

    Sudeći po ovim najavama, očigledno da će za razvoj metro mreže u BG,bar dok je Mali gradonačelnik, biti bitno samo da se pokrije potez gde je predviđen BG na vodi. Takođe treba računati sa daljim razvojem tramvajske mreže. U tom smislu iznosim sledeći npredlog: A. izgradnja metro mreže od 3...
  12. E

    Metro

    Како ми се чини да је поново замрла активност на Беобилту на тему ''Метро'' (баш тако, са великим почетним словом), реших да дам свој скромни подстицај њеним поновном активирању овим мојим размишљањима. Признајем да ме је на то покренула веома успешна прича коју наше комшије Бугари раде са...
  13. E

    Metro

    Spominje ''javno-privatno partnerstvo'' (PPP) u izgradnji metroa. to im je kovanica koju upotrebljavaju kada hoće da koncesiono povere izgradnju nekog objekta. Npr. trenutno po tom modelu pregovaraju sa Kinezima za izgradnju dela Koridora 11. Očigledno će pokušati da pronađu koncesionara za...
  14. E

    Metro

    Da se, po ko zna koji put ponovim, pre svega iz razloga da ako gospoda iz gradske vlasti prate ovaj forum (a mislim da prate) dobiju možda još neku ideju za razmišljanje, a koja bi im se, možda učinila interesantnom. Naravno da je gospodin Mitrović u pravu: prioritet svih prioriteta u BG je...
  15. E

    Tramvaji

    Ma naravno. Još od šezdesetih godina prošlog veka, pa sve do pred kraj SFRJ, najveće svetske kompanije su znale da svoje proizvode ovde mogu da prodaju jedino kroz transfer tehnologije domaćim firmama. Zato je svaka veća firma tada imala po neku kupljenu licencu sa velikim svetskim kompanijama...
Vrh