Šta je novo?

Nedavni sadržaj od dexi

  1. D

    Železnice - infrastruktura

    Pa i vrabci znaju da je u Novom Sadu radjeno na nadstresnici, pre svega stakleni krov i nesrećno je opteretili, a samim tim i zaustavili strujanje vetra kroz samu nadstresnicu Tako da su ti udari vetra stvarali vibracije te su na kraju nosaci, koji su verovatno zbog stednje 60g lose uradjeni i...
  2. D

    Železnice - infrastruktura

    Eto vidis Svedi i Danci izabrali bas ovu voznu garnituru i odbacili Svajcarski Stadler (SOKO) na sprat. Pre svega zbog cene i skupog odrzavanja. Zakljucili su da im ovo vise odgovara jer idu kao odvojeni vozovi iz tacke A i B do tacke C a onda sastavljeno do F pa onda opet odvojeno do tacke G i...
  3. D

    Železnice - infrastruktura

    X61 starsano dobar voz do 160km/h i cudni X31 za brzine do 180km/h
  4. D

    Železnice - infrastruktura

    tako bi valjda trebalo ali one ne vode nigde kolko ja vidim. nego vise lici da izlomis tockice na koferu.
  5. D

    Železnice - infrastruktura

    Ej drugari, malo sam bio odsutan zbog puta u otadzbinu. I evo javljam se iz Nisa gde sam malo posmatrao kako se odvija Z. saobracaj. PA TO JE SRAMOTA. Pa bolje da uzmu magarce da vucu vagone. Brze bi išlo. Gledajući položaj današnje pruge još više se zalažem za ideju da se tuda provuku 2...
  6. D

    Železnice - infrastruktura

    Bilo nekada zanimanje na zeleznici kočničar
  7. D

    Železnice - infrastruktura

    evo o cemu pricam. sami se javljaju, dezurni kocnicari
  8. D

    Železnice - infrastruktura

    Srednjovekovna Srbija je bilo mnogo bogatija i naprednija od tadasnje teritorije Svajcarske, ali malo o istoriji Bečki kongres 1814–1815 priznao je nezavisnost Švajcarske i stavio njenu neutralnost pod garanciju velikih sila. Novi ustav iz 1815. godine naglašava nezavisnost kantona, U sljedećem...
  9. D

    Železnice - infrastruktura

    Da su ljudi bili gladni i siromasni, bezali glavom bez obzira, Sad svi trce tamo ali ne zbog zdravog kapitalizma nego zbog domacinskog ponasanja. Ima mnogo primera kapitalizma ali su cak iza Srbije. Nije do Sistema vec do ljudi koji taj sistem obrazuju. Kad je moja generacija bila mlada pricli...
  10. D

    Železnice - infrastruktura

    Nismo jer necemo, I svajcarska je bila siromasnija od Srbije nekad, i bila poljoprivredna drzava. samo su imali srecu da vecina su nemci, da je bankarima trebalo utociste, da su razumeli da svi ne mogu da zive u jednom mestu i da im trebaju skupi projekti izgradnje infrastrukture da bi...
  11. D

    Železnice - infrastruktura

    Odmah cu da dodam da potpuno se slaze, sa tim sto si napisao, samo moja prica je da se pozari ne gase nego ih spreciti za sva vremena, Vrasac i regija sama po sebi je dovoljna za vozove do 120km i jednokolosecnu prugu, Medjutim moja je prica 2 koloseka i minimum 160km/h i povezivanje perema...
  12. D

    Železnice - infrastruktura

    evo opet cu se vratiti nas VRSAC. dupla pruga zbog veze sa Rumunijom i povezivanja na taj nacin sa Crnim Morem za nas a za njih najkraci put ka Mediteranu. Rumunija raste ekonomski i za koju godinu ce biti njbrze rastuca ekonomija u evropi ako vec nisu. Ako mi to ne uradimo uradi ce bugari i...
  13. D

    Železnice - infrastruktura

    Ni si me razumeo. nisam mislio na jedan voz nego da je pruga u principu zauzeta na svakih 15-30min nekim od putnickih vozova u nekim intervalima spica. To je jedini nacin da covek moze recimo iz Alibunara da ode na posao bilo u BGD ili Vrsac i da se vrati istog dana bez da napusta svoju dedovinu
  14. D

    Železnice - infrastruktura

    AU BRE LJUDI CITAM VASE KOMENTARE I mislim se. pa vi kao da se pruge prave sve odjednom i u istom danu. Kao sto vec napisah Srbija nema plan razvoja zeleznica u 20, 50,100god. i to je problem. podrucja koja imaju prosperitet u buducnosti su upravo ona koja sam opisao u postu i shodno tome pruge...
Vrh