Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Gore navedeni troškovi nikako ne mogu ići u korist tramvaja, jer zahteva znatno veca kapitalna ulaganja pogotovo ako se gleda vremenska vrednost novca.
Zalivski rat je bio kasnije (90-ih i 2003) Naftne kriza koja se na nas najviše odrazila je zapravo vezana za Iransku revoluciju 1979 godine...
Gde su te tvrđave u Pazovi i Višnjici 😀 ?
Pošto naša tvrđava ima Vidin kapiju, pretpostavljam da i oni imaju Beogradsku kapiju , a grad je dobio ime po baba Vidi...
Ok, koliko je u Evropi od 80-ih otvoreno novih tramvajskih linija, a koliko autobuskih? Sigurno je ogromna razlika u korist autobusa...
Jedno i drugo su šinski sistemi i tu se negde sličnosti završavaju. Glavna odlika LRT je maksimalno izbegavanje ulica što smanjuje cenu izgradnje , a povećava...
Prevoz ne može biti efikasan ako pravi velike troškove, zar ne?
U Evropi su nažalost slični trendovi kao kod nas. Od 50-ih godina udeo tramvaja je u konstantnom padu. Ono što Evropa radi (a trebalo i mi) je razvoj lake železnice i metroa.
Ulice koriste i druga vozila sem autobusa, sto nije slučaj sa tramvajskim šinama.
Inače i sam trošak eklpatacije po km je znatno veći
Na navedni iznose po km GSP dobija dodatan novac za tekuće održavanje tramvajske infrastrukture...
Širom sveta je daleko više autobusa, zar ne?
Dizel autobusi koštaju od 150 do 500 hiljada evra, a tramvaji od 2 do 5 miliona evra. Pored toga kilometar pruge je oko 10 miliona evra, a i održavanje iste poprilično košta.
Kapacitet najvećeg tramvaja u Beogradu je 240 mesta (kaf), a zglobni...
Ako se gleda kroz novac, tramvaj sigurno nije isplativiji.
Glavna prednost tramvaja je što je to ekološki čistiji prevoz i što mogu biti jako dugi sa velikim kapacitetom za putnike (što se kod nas slabo koristi), ali je to jedan od najskupljih vidova transporta.
Zar uzicki korpus nije bio u Hercegovini ?
Dubrovnik je opsedao podgorički korpus i mornarica + TO iz cele Crne gore. Svojevremeno su ga zvali Nikišić na moru, a sada su najbolji frendovi...
Upravo to, ali većina vozača uopšte vise ne izlazi iz kabine u okretnici, već samo drndaju telefone.
Mom drugaru su na Karaburmi dali zglobni autobus bez točka na prikolici. On je srećom samo upalio bus i rešio da obiđe oko njega dok nabije pritisak. Da to nije uradio verovatno bi razbio i...
Pa za taj raspad su direktno zaslužni ovi gadovi ispod. Da stvar bude gora tu su pobili i vatrogasce.
Sta reci porodicama tih jadnih ljudi? Imaš li bar malo sramote?
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.