Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Ne može da ispali rafal od 96 raketa vec 48 raketa rafal pa mora da zameni module za još 48 (to sigurno traje nekoliko minuta).
Mada u realnim uslovima to nije ni potrebno vecina VBR ispali par raketa i sklanja se .
Moskva je zadržala jednu muzejsku liniju simbolično nazvanu T (rade samo 2 vozila+ 1 u rezervi).
Takođe Himki u Moskovskoj oblasti ima trolejbuse (2 ili 3 linije) koje voze ka Moskvi.
Kada smo dobili Caf takođe je postojao problem sa radijusom krivina . Sećam se da su pomerali šine između starog Savskog mosta i EKOF-a, a mislim da je bilo još prepravki.
Uglavnom sve se može srediti , upitan je jedino kvalitet tramvaja.
Na toj strani sto se ruši u poslednjih par godina je sagrađena samouslužna perionica, W flux tim je više nego duplirao prodajni objekat+ su napravili i magacin na obližnjoj parceli.
Verovatno ima još toga...
Angažuje se firma za rušenje, a račun se ispostavi investitoru...
Mada predmet uglavnom završi u nekoj fioci, samo ono sto je medijski ispraćeno bude i stvarno srušeno...
Ako je Zvezdano brdo iznad lidla, sta onda se gradi na parceli do Bulevara pored karton sitija?
Proveravao sam CEOP, tamo imaju samo odbačeni lokacijski uslovi jos iz 2021 godine...
Treba Šapića pozvati da se provoza malo u elektro busevima kada je temperatura u minusu. Hladnoća negativno utiče na baterije tj brže se prazne, a pritom je i potrošnja energije duplo veća po km.
Čim se malo spusti temperatura putnike voze u hladnim vozilima i to je navodno neki napredak...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.