Šta je novo?

Nedavni sadržaj od bv5156

  1. bv5156

    Lasta

    Citari su bili zadovoljavajući na ovoj liniji u spektru kapaciteta. Problem je što nisu imali treća vrata pa po Požeškoj i Bulevaru Heroja sa Košara stoji po 5 minuta da bi se svi potrpali ili izašli. Evo danas je prvi radni dan sa novim Conectima i situacija je ista. Autobus pretrpan...
  2. bv5156

    Lasta

    I sa solo Conectima je traumatično stanje.
  3. bv5156

    Privatni prevoznici

    Što se mene tiče nemam ništa protiv 😁.
  4. bv5156

    Autobuska Stanica BAS

    Kod Flixovih linija samo pokažeš kartu koja ti valjda stiže na mejl. Oni će svojim aparatom skenirati QR kod i to je to. Ista parksa je i kod Niš Ekspresa, na njihovim linijama, a mislim da još samo u Kavimu može da se skenira karta preko telefona.
  5. bv5156

    Autobuska Stanica BAS

    Može i preko telefona da se skenira.
  6. bv5156

    Privatni prevoznici

    Kneževićevi Isuzi se ne raspadaju?! Kabina u njima, koje kao da su pravljene od kartona, samo što se ne raspadnu/sruše. Iz njih su sva moguća sedišta povadili, ali zato im šrafovi ostali pa da se neko lepo poseče i da dobije trovanje krvi. U Isuzu g. br. 59 sam video i rđu ispod drugih vrata...
  7. bv5156

    Privatni prevoznici

    Što Knežević i Transprodukt da ostanu. Verovatno što više voze vazduh, no ljude.
  8. bv5156

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Nakon žalbe stanovnika Vrčina. Možda za gročanska sela nema smisla, ali na dosta linija nema potrebe za više od 3-4 polaska. I zašto bi se onda bacao tu jedan autobus za 3-4 polaska u toku dana ako može da pokrije još njih 12-13 na drugim linijama.
  9. bv5156

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Pa linije nisu izmišljene zbog Strele, već zbog stanovnika naselja kojima je javni prevoz potreban. Drugo, ko kaže da će to Strela uzeti? Ako bi ih spojili, to bi se desilo već pred tender i takve linije bi se pojavile tu, kao što su se na tenderu za potez 100 i 700 pojavile 103 i 112, kao i...
  10. bv5156

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Ne može se to promeniti, ako su na tenderu ponuđene linije onakve kakve su sada.
  11. bv5156

    Privatni prevoznici

    Našao sam tu prijavu i sad jedno pitanje koji je ovo "Konzorcijum tim monitoring d.o.o."?
  12. bv5156

    Privatni prevoznici

    Statični Copy-paste odgovor. Samo jednom sam dobio odgovor na prijavu Kneževiću od nekog konzorcijuma, gde su naveli da je prijava lažna, pa sad...
  13. bv5156

    Kolor šeme vozila GSP-a

    Građani su 2015. glasali za crvenu boju, i ja mislim da tako treba i da ostane.
  14. bv5156

    Редови вожње

    Verujem da je i na 89 povećano vreme obrta, jer nema šanse da su dodatna dva vozila interval sa 10-11 minuta spustili na 9 minuta.
  15. bv5156

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    I onda ostaviti deo Resnika oko Podavalske, i Ulice 13. oktobra bez prevoza. Podržavao sam skraćivanje 85ice do uvođenja 607. Tada je 85 bila jedina linija od Airport Cityja do Banovog brda i bila je katastrofa, a i sad je, zbog svoje megalodonske dužine. Treba je podeliti na dva logična dela...
Vrh