Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Busloverbk

  1. Busloverbk

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Koja bi linija poteza 300 mogla da se preusmeri preko Leštana na autoput i da se produzi do na primer BAS-a ili Beograda na vodi?
  2. Busloverbk

    Lasta

    Intouro 71010 viđen na 560 oko 10h u žarkovu.
  3. Busloverbk

    Privatni prevoznici

    Inače na 860i su sada zadužena tri intura umesto Iveca (ono što sam ja lično video, možda ima još): 70607, 70540 i još jedan ne znam garažni. Iveco jeste super, ali nikako nije za ovu liniju. Možda bi bio da je kao Lastrin.
  4. Busloverbk

    Privatni prevoznici

    nova serija intura ima automatski menjač
  5. Busloverbk

    Bezbednost u javnom prevozu

    redovno su na video pozivu sa familijom.
  6. Busloverbk

    Bezbednost u javnom prevozu

    tako treba svuda. Ali džabe ako uđe u trenutku kad vozač ne koristi telefon.
  7. Busloverbk

    Bezbednost u javnom prevozu

    jbg kad BMC dizel ima 370ks. Ali što kažeš samo ograničenje na 55. Ja bih takođe obavezno uveo da neko stoji kod vozača i da ih kontroliše kako voze i da li koriste telefon tokom voznje. Takvo nesto sam video pre par meseci na 56.
  8. Busloverbk

    Bezbednost u javnom prevozu

    možeš da im pričaš na kom god jeziku ili da vičeš na nijh, ne vredi. za gas u patos ima rešenja. Isključiti ako je moguće kick down na busevima koje duže, i staviti blokadu na 50km/h. Ili da se plati neko da stoji s njima da ih nadgleda kako voze celu smenu i da li pričaju s nekim telefonom, pa...
  9. Busloverbk

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    svaku ti potpisujem. Kratko, jasno i objektivno.
  10. Busloverbk

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Svi treba da ostanu koji rade svoj posao kako treba, a to je da ne preskaču polaske, da ne voze polako namerno samo kako bi ispali iz turaže da bi kratili krug, da im vozači ne budu drski i bezobrazni i da ne gaze ljude (ili ne daj bože nekog liše života) na pešačkom prelazu. Pa sad sami...
  11. Busloverbk

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Slažem se da je 2015. bilo bolje, ali ponovna reorganizacija je nemoguća bez Arrive, Košave, Bamirona, Tamnave, Lekona i Unacop-a, a GSP nema trenutno kapacitet da prihvati još neku dvocifrenu liniju (eventualno neku sa malim brojem vozila tipa 57). Dovoljna je činjenica da 99% putnika misli da...
  12. Busloverbk

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    tako se zove okretnica. Tako je pisalo i na jednom IK218M. To je jedna jedina okretnica u Ugrinovcima i nikada nije produžavana osim do Šimanovaca. Ali činjenica je da naziv zbunjuje.
  13. Busloverbk

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    od 2017. do septembra 2019. je isla do Šimanovaca, pa je vraćena na okretnicu u Ugrinovcima. Uvek je tu okretala.
  14. Busloverbk

    Privatni prevoznici

    jel imaju praćenje?
Vrh