Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Koliko god sam protiv kruznih tokova ovo je jos gore. Usporavas u levoj da bi skrenuo dok iza tebe dolazi kamikaza koja ide 140-150 km/h. Isto tako dok ubrzavas nakon sto si napravio polukruzno stize baja sa 150km/h. Sad ce neko pametan da napise kako imaju trake za iskljucenje i ukljucenje i...
Dovoljno je baciti pogled na Gmaps i jasno je da na potezu od Cacka do kraljeva Morava redovno plavi. Iz tog razloga nema mnogo obradivih povrsina uz samu Moravu vec je to pretezno suma i rastinje. Ne vidim problem sa uredjenjem korita Morave. Sa ekoloske tacke gledista to je vec davno urnisano...
Šta znam, dugo nisam ulazio na Sentinel. Em je bila zima pa se obično ništa i ne vidi, em obično na telefonu gledam snimke pa nije nešto pregledno. Posle dugo vremena uđem sa desktopa i baš sam se iznenadio koliko je odrađeno. Ali nikako da počnu oko Kraljeva.
Ceo brzi put do Loznice i sa ovim krakom do Pavlovića mosta se pravi zbog projekta Rio Tinto. To bi svima trebalo da bude jasno do sada. Zato je i trasa kakva jeste.
Ljudi bacite komentar na ovaj video. Pomaže da video dobije veći reach. To je najmanje što možemo uraditi za Glisoka, Vlada, Srđana i ostale koji snimaju.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.