Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Slažem se ja sa tobom a i napisao sam gore da nema logike i da se nadam da će otvoriti sve do Vrnjaca odjednom. Ali i sam znaš kako to ide kod nas. Sve za jeftine političke poene. Ne bi sigurno rešili tako kao što si obeležio. Za to bi služila petlja KŠ zapad. Taj kružni bi se zatvorio za...
Jedino što po meni ima smisla je da otvore do Vrnjaca. Petlja u Trsteniku ima jako lošu vezu sa magistralom. Par gradskih uličica plus pružni prelaz i raskrnica. Ostaje da vidimo. Mislim da ima vremena do kraja godine da završe sve i da se pusti kompletno do Vrnjaca.
@stex_pb je kačio na drugoj temi ali da okačimo i ovde. Ujedno i da oživimo malo temu.
https://www.tanjug.rs/ekonomija/srbija/84784/pocela-naplata-ulaza-vozilima-u-nacionalni-park-tara-cene-od-300-do-1700-dinara/vest
Ova petlja za silazak sa brze saobraćajnice je jako loše odrađena. Neverovatno je koliko je nepregledna. Izlazi/ulazi su preblizu nadvožnjaka a sam nadvožnjak je jako čudno projektovan. Nagib je preveliki, kao da su štedeli na materijalu. Mnogo bolje bi bilo da brza saobraćajnica ide iznad...
Pa ideja je da poprave barem što je uništeno tokom gradnje. Ovaj most na slici koju je Srđan postavio je ozbiljno oštećen zbog prelaska teških kamiona. Toliko da su bili prinuđeni izgraditi privremeni montažni par desetina dalje.
Počeli su sa radovima na ulazu u tunel sa NS strane. Radi se na potpornim zidovima a koliko sam video u prolazu čini se i na trasi. Na raskrsnici prema Vrdniku par objekata je pred rušenjem. I za kraj, počeli su sa pripremom za asfaltiranje u nastavku autoputa kod Šapca, ispod trenutne petlje...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.