Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Radovi su otvoreni skoro do kružnog toka na ulasku u Rumu iz pravca Iriga. Mislim da je sasvim izvesno da će prva deonica koja će biti otvorena biti upravo to, tunel i od tunela do Rume. Što se tiče mosta, negde sam pročitao da je na 70%. Ne izgleda mi tako ali ajde...
Mislim da ima više logike da integrisani prelaz prave na levoj obali Drine. Ionako to pripada Srbiji. Odgovara svima, ima više prostora.
I da, slažem se da je ovo optimalno rešenje što se tiče petlje. Sad ostaje da se vidi koliko će to vremenski da potraje. Ne verujem da je kraj godine realan...
Vlad stvarno pravi nepotrebne komentare. Na snimku se jasno vide radnici i mašine na nekoliko mesta. Rasveta u tunelu ne radi iz nekog razloga. Jednostavno, da je autoput spreman za puštanje bio bi pušten.
Juče sam prošao od Rume prema N. Sadu. Nikako da shvatim šta je ovde plan? Vidim trasiranje sa obe strane postojeće magistrale. Izgleda da će biti servisne saobraćajnice sa obe strane. Po meni potpuno bespotrebno. Pametnije je onda bilo praviti autoput sa potpuno novom trasom a magistralu...
Evo dobrog primera kako politika diktira trasu autoputa. Koridor 5C u BIH. Ovo je čisti debilizam, provlačiti autoput po ovakvim kosinama. Nadam se da ovako nešto kod nas nikome neće pasti na pamet.
Što se tiče same trase ovog dela autoputa, još davno sam baš dobro pregledao ceo taj kraj na Google earth-u i ne vidim gde bi se to trasa mogla provući a da i dalje zadrži taj pravac prema Boljarima. Imamo Ovčarsko-Kablarsku klisuru. Dakle, ne dolazi u obzir da se ulazi u njene granice. Sa...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.