Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Pokretna traka je smešno spora, toliko da ljudi masovno krenu da idu peške.
Putokaza ni gore ni dole nigde, ni gde je traka za gore ni gde je traka za dole.
Voz za Novi Sad postavljaju kod pokretne trake za gore umesto da se voz za polazak namesti kod pokretne trake za dole.
Ali naj teže je...
Taj prolaz ispod Albanije bi mogao da se pretvori u natkriveni trg gde bi se po lošem vremenu dšavale neke stvari i gde bi ljudi mogli da sednu a da ne moraju da sednu u kafić.
Te kasete oko drveća su na celom trgu pune đubreta, moralo bi da se nađe neko rešenje kako ih zatvoriti ili će zauvek neki radnik čistoće morati rukom da vadi to đubre.
Nego, ko je i zašto sklonio sve klupe za punjenje sa Trga i iz centra? Ne postoji ni jedna više.
Brza pruga nije svo vreme u funkciji. Dnevno prođe samo ispod 10 brzih vozova i ostalih na sat, dva. Zavisi, Po meni je upola normalno da neko pretrčava šine da dođe na drugu stranu dok ne vidi voz da nailazi ali zato tu treba da stoji panel žičana ograda koja će ga demoralisati i preusmeriti da...
Između koloseka bi u stanicama morale da se stavljaju žičane ograde jer dosta ljudi i na brzoj pruzi pretrčava preko umesto da ihu u podhodnik. Kao što stavljaju na nekim bulevarima tako treba i između koloseka.
Gosti čine par procenata ljudi. Neće se prevoz ni obogatiti ni osiromašiti za to.
Zapravo je rešenje kao u Nemaćkoj što su uveli da se sa jednom plaćenom kartom može voziti u svim gradovimatako da bi se onda skoro izgubo taj problem sa gostima osim inostranih turista al njih zaista nema toliko...
Najbolji sistem je da prevoz bude besplatan a da svaki poslodavac plaća mesečno kartu za sve zaposlene i da ljudi ne rade na crno. Deo da pokriva grad, glavnicu poslodavci jer i ovako oni zapravo finansiraju javni prevoz na ovaj ili onaj način, a dobar deo da se ostvari uštedom i ubrzanjem...
Inače ovi rusi imaju U ŽA SNA sedišta i to je najblaže rečeno. Po dimenzijama izgledaju normalno al kako je neko uspeo da napravi i pusti i na kraju da kupi takva sedišta to je neverovatno. Ne znam prosto ni da opišem šta im sve fali, prosto sedite pa će vam se sve odmah kazati. Sedišta u Flirtu...
Da li će liftovi koje ugrađuju ići u podhodnik? Kakva će veza budućeg ulaza sa auto-puta sa peronima i glavnom zgradom? Inače bi mogli da otvore privremeni ulaz sa donjeg nivoa sličan onom sklepanom glavnom ulazu dok se ne izgradi pravi.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.