Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Ја сам се на то навикао. Још кад мајстор у задњем тренутку скочи са телефона на кочницу оде маст у пропаст и хлеб из кесе а богами у задње вријеме и нечији нос...
Шверцера је много мање него што их је било захваљујући томе што остоје контроле. Међутим контроле су лоше осмишљене тако да их је на неким линијама доста а на неким су ријетке. По Новом Београду се све жути од њих док рецимо према Бановом брду није такав случај. Други разлог за шверц је наравно...
Компанија која учествује у изградњи моста преко Аде финансијски нестабилна
Управни одбор компаније СЦТ, која учествује у изградњи моста преко Аде Циганлије, утврдио је да је та фирма несолвентна и предузима све потребне мере за финансијску и пословну реорганизацију, саопштио је данас СЦТ...
STC банкротирао ... па требали су Ђиласа питати још 100 милиона дао би он то. Београд је ионако мало задужен град тако да тих сто мелеона није ништа нарочито откад је гријање отишло 30% а градски превоз 20%. Кад се сјетим да су наши европски кредитори бирали извођаче нисам очекивао да ће то бити...
Po ovom sto si ti napisao ispada da gradjani ovog grada za 125+ miliona evra dobijaju jedno veliko nista a ne most. Zasto? Pa zato sto taj "most" nema svoju funkciju tj preko njega se ne moze preci sa jedne na drugu stranu obale sto isto ulazi u njegovu definiciju kao mosta! Dakle to je SPOMENIK...
Будимо до краја прецизни дакле ове фирме граде објекат јер је ТАЈ кредитор тако захтевао. Могли су да узму кредит од неког другог. Пуно пројеката у овој земњи кредитира иста група кредитора. Чудно..
Изгледа да ми немамо фирме које могу направити петље и приступне путеве кад већ не могу мост. Тужно. Цена је ценим успутна као што је и градња успутна тј у ходу .. такод а нема бриге може то и скуље.
Почели су са постављањем путоказа у Кировљевој, додуше кад сам ја био постављен је само један. Пазите да не ударите главом, чини ми се да је мало низак и да је мало укриво.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.