Šta je novo?

Nedavni sadržaj od bassista

  1. B

    Istorija JGP-a

    svaka čast, dosta precizna i tačna definicija. da budem iskren oko ovoga se cimala neka grupa ljudi pre možda 10-ak godina (jedan od njih je bio zaposlen u gsp). pisali su peticije, kontaktirali medije, visili dole po dorćolu i uradili otprilike sve što je bilo u njihovoj moći i verovatno im se...
  2. B

    Istorija JGP-a

    taj 21 jeste za muzej, ali neki iz oblasti psihologije i sociologije, pošto od njega verovatno nema boljeg spomenika srpskom podaničkom mentalitetu i svemu što ne valja u našem načinu razmišljanja i odnosu prema sebi samima. to je jedan od par buseva (aj lupiću da ih je bilo 6-7) tog tipa koji...
  3. B

    Zapaljeni/izgoreli autobusi GSP-a i privatnih prevoznika od početka 2008

    bilo koje tehničko pomagalo je od slabe koristi kada nisi zainteresovan da radiš svoj posao ili kada ga radiš bez osećaja. čak i za vreme busplusa je bilo slučajeva da neki zaslužni gađanin iz centra ne ume da upakuje autobuse u turaže do 22-23h, iako su gužve prestale 3-4 sata ranije. dešavalo...
  4. B

    Privatni prevoznici

    priča se da je jedan privatni prevoznik (šest slova) imao priliku da se na teži način uveri u solidarnost i agresivnost šrilančana u tuđoj zemlji... ne znam detalje.
  5. B

    Zapaljeni/izgoreli autobusi GSP-a i privatnih prevoznika od početka 2008

    poslednja dva ik201 koji su imali požar u saobraćaju posle kog su bili rashodovani su 924 i 1057 i oba su tada (2014) bili u kosmaju (solo pogon) gde su imali improvizovano održavanje, tako da iz toga zaista ne može baš da se izvlači neki upotrebljiv zaključak. nisu bili izgoreli total ali je...
  6. B

    Trolejbusi

    skoro su upregli još jednog zgloba. 2172. stajao je još od prošlog juna.
  7. B

    Trolejbusi

    da se ne gađate brojkama... od nabavljenih 12 u saobraćaj je proletos vraćeno samo 5 komada: 2166, 2169, 2173, 2175 i 2176. kad se ima u vidu da sledeće godine slave 2 decenije rada, a da nijedna nije imala generalni remont ni neka veća sređivanja, to je odlično stanje. poređenja radi po tome su...
  8. B

    Autobusi

    još nešto: taj višak novijih solo autobusa postoji pa postoji. ti autobusi moraju negde da rade. sigurno ih još godinama niko neće menjati. možete da se tešite da hoće ali to se prosto neće desiti. to što se nije gledalo dalje od sopstvenog džepa kada su nabavljani u tom broju i kvalitetu je...
  9. B

    Autobusi

    zemun je pogon koji je na repu ulaganja iz prostog razloga što ima linije sa najmanje zahtevnim terenom. nema tu neke misterije. nije tačno ni da ništa nije ulagano. njima je npr. proteklih godina remontovano više zglobova nego u ostala dva pogona zajedno. cela ona serija što je došla u proleće...
  10. B

    Autobusi

    bilo bi lepo da se razjasni šta se ovde konkretno zamera. to što nema autobusa ili to što nema autobusa po nečijem ukusu. jer vidite ovako, bilo je dovoljno vrlo upotrebljivih zglobnih autobusa da sadašnje stanje bude podnošljivo, ne i dobro, ali dovoljno da se pokrpe rupe, podigne izlaznost...
  11. B

    Autobusi

    postoji još jedan problem s organizacijom prigradskih linija. one imaju zaista mnogo veću razliku u broju putnika između polazaka u špicu i van njega (na centralnim gradskim je to ujednačenije). u špicu tu u isto vreme nagrnu horde putnika i svima se žuri kući jer i tih 20 minuta je veliko kada...
  12. B

    Autobusi

    ne treba verovati baš svemu što vozači kažu, ima tu talenata za dramsku sekciju a i gluvih telefona. 937 i 939 su tu otkad su vraćeni i rade kad treba, možda ih ne viđate baš prečesto jer ih je samo 2, dakle teorija verovatnoće. za ostalo si apsolutno u pravu i ja sam tupio o tome ovde još u...
  13. B

    Autobusi

    da ponovim još jednom: remontovani su i 145-179, ali još negde 2015. ili 2016. naravno osim 151 i 170 koji su davno izgoreli.
  14. B

    Autobusi

    to su načelno odlični busevi. izduv u putničkom salonu, stavljanje limova umesto stakla, mesecima držanje pocepane harmonike, nezamenjena polomljena sedišta, razvaljeni podni poklopci i ostale specijalnosti zemunskog održavanja su potpuno druga priča. izuzev 303 koji je rađen na dorćolu, ti...
  15. B

    Autobusi

    a 952 ti je jedan od boljih n, pa ti sad vidi. ne znam šta misliš pod redovni polasci ali nema zaduženih smenaca među ika218n. to su sve rezerve i ima jedno 2-3 koje entuzijasti duže po šihtama. to što je bus rezervni ne znači da će raditi jednom u mesec dana, sve to izlazi manje više svaki ili...
Vrh