Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Ljudi, izvinite ako menjam temu :) ali u svim svojim raspravama i polemisanjima, da li znate za koji procenat je GSP obavljao poslove kontrole i naplate karata dok se bavio time tj. pre uvođenja BusPlusa?
Pa ne znam baš da li zaista nisu ludi.
Pejstovaću ovde jedan deo vesti iz Blica, koju ste sigurno i videli već, a koju ne mogu da skapiram nikako drugačije nego potpunim odsustvom mozga:
U gradu ne očekuju da će plaćati penale zbog raskida ovog ugovora pošto će, kako saznajemo, "igrati na...
Izvini, ali pokušavam da razmišljam linijom tvoje logike, pa ne mogu nikako da razumem reč 'uporedo' kako si naveo. Malo mi nema smisla. Očekuješ da se kvalitet usluge povećava UPOREDO sa povećanjem nivoa naplate. Znači da će to inicijalno povećanje nivoa naplate morati da se 'povuče' od...
Tačno tako, naplata je beležila lep i stabilan rast kada je sistem uveden (februar 2012), pa kada je služba kontrole po normalnom kodeksu ponašanja, radila sasvim korektno i sa dobrim rezultatima 'na dobar dan'. Tada se kontrolisala i validacija tj. svaka kartica je morala da se validira pa da...
Uopšte ne komentarišem da li je to dobro ili ne i da li tako treba ili ne, samo prenosim koji je cenovni odnos visine prevoza u odnosu na zaradu kada subvencija nema. A radi se o sredini sa manjim prosekom primanja nego što je to Beograd.
Ovo je bio samo primer koji je meni poznat pa ga navodim...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.