Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
103 i 112 ostaju.
105L može na SC Kovilovo da se zadrži veza do Zbega.
85 se deli na dve linije, jedna ide od Borče do BAS-a, druga od Keja do Banovog preko novog podvožnjaka, s namerom da se u budućnosti pretvori u tramvajsku.
Pametnije je skratiti 85. Takve predugačke linije kao što su 85, 95, 74... se često zaglave na više kritičnih mesta pa se desi da na NBG ništa ne dolazi sat vremena. 96 apsolutno mora što pre biti vraćena u centar.
Eto tako, a mi već 50 godina nemamo linije za Dušanovac, Dedinje, Zemun i Novi Beograd, koje čak ni vlasti koje su bile za širenje mreže nisu pomišljale da vrate. Isto tako već skoro 4 godine nemamo liniju 21 iako mreža i dalje stoji.
Zadovoljava. Samo nisam siguran da li je u tom slučaju bolje da nastavi Brankovom ili da se spusti u Jug Bogdanovu i odatle priključi na šine u Karađorđevoj.
Istina, slažem se da je to problematično. Ne znam da li Terazijski tunel može da primi ove dve linije pošto smatram da je potrebna veza Zelenog venca i Studenskog trga.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.