Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Aleki37

  1. A

    Autobusi

    Lično mogu da potvrdim da je u praksi "kružna" (ne priznajem tu oznaku) još od nedelje.
  2. A

    Privatni prevoznici

    494 je davno ukinuta ako se ne varam.
  3. A

    Autobusi

    19, 22L, 69?
  4. A

    Autobusi

    Ova sadašnja trasa uspostavljena je negde 80ih, tri puta je menjana pa vraćana.
  5. A

    Kružni tokovi

    Zadovoljava. Samo nisam siguran da li je u tom slučaju bolje da nastavi Brankovom ili da se spusti u Jug Bogdanovu i odatle priključi na šine u Karađorđevoj.
  6. A

    Kružni tokovi

    Istina, slažem se da je to problematično. Ne znam da li Terazijski tunel može da primi ove dve linije pošto smatram da je potrebna veza Zelenog venca i Studenskog trga.
  7. A

    Kružni tokovi

    Ja zapravo ovo podržavam, ali kao žutu traku za 15 i 84.
  8. A

    Tramvaji

    Znali smo da je cilj ukidanje voždovačkog kraka...
  9. A

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Po planu iz 2015. linija 81 trebalo je da se produži do bloka 58 ulicom Španskih boraca (što bi omogućilo presedanje na mnogobrojne linije ka Zelenom vencu), a linija 81L bi postala 80 i produžila se do bloka 44. Uz određene korekcije ovaj plan bi i danas dobro došao.
  10. A

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Zvezdarske linije treba da počinju na 20, ali pošto su sve zauzete dodeljuju im bilo koje slobodne brojeve. 61-64 su slobodni još od 80ih kad su uvedeni tramvaji na Novi Beograd, a 66 otkad je spojena sa 95. Linije 60, 67 i 68 su izuzetno slabo frekventne za razliku od linija sa kojima bi se...
  11. A

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    I Kumodražu bi trebalo napraviti okretnicu i propisati da 33 bude zglobna.
  12. A

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Da li bi 15 i 84 mogle do SRC? P.S. Potpuno sam svestan da Studentski trg uopšte nije adekvatna okretnica ni za sadašnje linije, ali pokušavam da zaobiđem osetljivu temu terminusa u Dunavskoj.
  13. A

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Do Dunav stanice/Omladinskog stadiona postojala bi 66 kada bi je odvojili od 95. Ipak smatram da bar jedna linija (verovatno 15 jer je najfrekventnija) treba da ide do Studentskog trga.
  14. A

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    One su toliko slabe da mogu i do Dorćola nekim od jednosmernih ulica.
  15. A

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Glavne linije (15, 71, 75, 84) da idu do Studentskog trga, to je dovoljno da Zeleni venac potpuno prodiše.
Vrh