Šta je novo?

Nedavni sadržaj od A121

  1. A

    Privatni prevoznici

    Заборавили лозинку за стари
  2. A

    Tramvaji

    Преузето са википедије:
  3. A

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    https://mondo.rs/Info/Drustvo/a2056318/drzavljani-eu-i-sengen-zone-mogu-da-koriste-e-gate-na-aerodromu-nikola-tesla.html?fbclid=PAZXh0bgNhZW0CMTEAAaZC0DplrctTdbXwM52IFBQe4biLGGjLaQXKFXwcWOnBvmWy4cBd7NP-qpA_aem_DdxqQ0kxSFW_WlzxRzKx1A
  4. A

    Fotografije vozila Javnog Prevoza u Beogradu

    Ево пар слика из Господара Вучића:
  5. A

    Privatni prevoznici

    Не да функционише само суботом, него има само један полазак за цео дан.
  6. A

    Autobusi

    Уреду да су предали све потезе приватницима, али је баш претерано што су поред тога онда предали и врло јаке градске линије (52, 56, 88, 89, итд.) приватницима. По мом мишљењу најбоља расподела би била троцифреене линије приватници, градске ГСП, а то некако има и највише смисла.
  7. A

    Metro

    Да је за сваки потписани папир представљао по један метар трасе, прилично сам сигуран да би смо до сада имали развијени метро систем са 3 линије.
  8. A

    Autobusi

    Најлогичније је да сви нови отокари буду додељени Космају са обзиром на то да држе оптерећене линије као што су 26, 74 и делимично 37, а не сумњам у то да ће имати боље решен простор од Хигера јер да имају гори то би стварно био подвиг.
  9. A

    Air Serbia

    То ја мислим да је најбоље урадити за неки део флоте који би се слао на удаљеније дестинације типа Мадрида јер постоји више кратких линија где може да буде важан већи капацитет, а нема много бизнис путника, највише у региону. Али свакако урадити за 20% више флоте него што је потребно да уколико...
  10. A

    Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

    Не знам колико је то изводљиво, али сматрам да би прокоп требало затворити, испитати сва ова оштећења и санирати их што пре док не буде касно. Колико год не било изводљиво, боље осакатити делове мреже него да се догоди нешто не дај Боже.
  11. A

    Trolejbusi

    То очито само ова власт и електробус лоби не виде…
  12. A

    Autobusi

    Свакако се слажем, али циљ ми је био да кажем ако већ има потребе за линијом као што је 492 (које ни нема, него има потребе за јачањем 491 и 493), фирма у власништву града која има возила која нема баш нигде да шаље треба да вози ту линију, а не да плаћа стрели.
  13. A

    Autobusi

    Ево када је већ толико говора о линији 492, зашто не би ГСП возио на њој. Шта смета што је приградска када градска фирма има вишка возача и соло возила (свакако би хигери били идеални за њу) и баш нема никаквих нових смислених линија (толико говора о 86? и 93, које су могле бити пет пута до сада...
  14. A

    Tramvaji

    У 21. веку трамваји од 20 метара немају никакву предност па и није чудо да није рађено много модела те дужине у последње време. Они су смсилени за мали градове и евентуално за неке баш слабо оптерећене линије где постоји инфраструктура. У Београду трамваји од 20 метара једино неће бити тесни на...
  15. A

    Privatni prevoznici

    Огромна разлика између ГСП и Стреле је да Стрела сваки километар масно наплаћује и новац који би се могао искористити да ГСП добије супер нова возила, побољша услове и квалитет услусге иде некоме ко се уграђује преко Стреле. Стрела колико новца добија би требала да има возни парк сачињен од 100%...
Vrh