Šta je novo?

Nedavni sadržaj od 1111

  1. 1111

    Tramvaji

    Realno, ranije je bio slabiji automobilski saobraćaj i tramvajima je bilo lakše da se kreću bilo kuda. Takođe, na NBG je bilo dosta neizgrađenih deonica pa razumem da pre 40 godina nisu širili mrežu, ali je neshvatljivo da or 2000. do sad nisu uspeli da naprave ni metar pruge na NBG. Ne računam...
  2. 1111

    Tramvaji

    Nije im baš ubedljiv demidž kontrol.
  3. 1111

    Bulevar Zorana Đinđića - produžetak ulice

    To tako treba. Radovi su vrhunski.
  4. 1111

    Autobusi

    Možda je bio rezerva negde.
  5. 1111

    Tramvaji

    To je viša matematika za ove retarde i morone.
  6. 1111

    Izbori 2025

    Jezivo.
  7. 1111

    Tramvaji

    Sve su to autobusi Grada Beograda. Pitaj Gangulu doktora.
  8. 1111

    Tramvaji

    Nisu to strelini, to su autobusi Grada Beograda.
  9. 1111

    Istorija JGP-a

    Mislim da su 103 i 201 preimenovane u 95 i 35 onda kad su puštene dalje od Botaničke/Omladinskog. Verovatno da ne bude trocifrena linija kroz centar grada. Lupam, ali mi je to jedino logično.
  10. 1111

    Genex (Geneks kula)

    Sat je proradio 2013. Postojao je mnogo ranije, pa je u međuvremenu prestao da radi.
  11. 1111

    Istorija JGP-a

    1114, remontovan u Ikarbusu, dobio posle sedišta od malo tamnijeg drveta. Išao kao metak.
  12. 1111

    Autobusi

    A šta drugo da očekuješ od šljama?
  13. 1111

    Autobusi

    Znam, ali me zabole 😎
  14. 1111

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Na 90 su bili samo 95 i 96. Onda su napravili 92 koji je išao na suptotnu stranu, pa onda po inerciji 91. A 94 je dobio broj zbog 95 na NBG. Tu je baš konfuzija nastala. Posle su bili još nemarniji. Kakve veze ima 79 sa Mirijevom ili 64 i 66 sa Zvezdarom, sad i 63. Edit: Zaboravih 90 za Adu...
  15. 1111

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Ti potezi su išli kao kazaljka na satu, od 100 do 700 i bili su odlično zamišljeni. E sad, ko nam je kriv što od svakog perifernog terminusa nismo razvijali efikasnije tramvajske linije.
Vrh