Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Нису баш ни возила полиције скроз унифицирана. Пре је било да плава линија прати линију прозора. Значка је негде мања, негде већа. Позади на возилима саобраћајне полиције пише „САОБРАЋАЈНА ПОЛИЦИЈА“, негде само „ПОЛИЦИЈА“, а на неким моделима ништа. Линије позади неки имају две, неки једну...
На НС Обреновац, смер ка ЧА, ми се често дешавало да буду само крајње леве траке за ЕНП, а сигнализација на путу увек води за ЕНП скроз десно и онда пред саме рампе мораш из скроз десне у скроз леве траке да се престројиш.
Ово је друга тура Волво камиона. Неколико комада је већ стигло пре пар месеци, али са слабијим моторима. Шарениш свакако, још ови Волво камиони имају сиво-црвен браник.
Тренутно пет нових Волво цистерни од 320 коња чека да се региструју у бригади. Вероватно ће једна у Београду остати, а остатак по Србији. Набављени преко ИПА пројекта.
Свака част на посту @Дошљак! Мислим да би много боља ситуација била кад би ватрогасне јединице прешле у надлежност градова и локалних самоуправа.
Ево мало ватрогасаца из Љубљане:
Ни ванредна сигнализација није како треба. Само у самом тунелу обавештава о незгоди, а пред тунел је сигнализација у редовном режиму. Требало је чак и на оном порталу где је писало за мерење брзину да се испише упозорење о незгоди и да се возна трака затвара. Очигледно је да ту нешто није...
Нови Сад и Зрењанин и даље имају бројеве за возила и означени су на задњој страни. Мислим да ће и Космај да се мења за коју годину, не знам на колико година се тачно то мења.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.