Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Буде, али не тако често тј. не за сваку незгоду. Овде су могли знак за опасност на путу да привуку пажњу возачима. Заправо, глупо је што смо ми једна од ретких држава која нема знак за саобраћајну незгоду.
Ту никада није био званичан паркинг. Код Пинки хале се прави паркинг гаража тако да не видим проблем да се прошета 250 m. У Бечу је сасвим нормално да се паркираш по два-три „блока“ даље од свог стана.
Нигде није остало старо ограничење без разлога или из заборава јер када се мењало опште ограничење брзине на ауто-путу на 130 km/h, радила се ревизија ограничења брзине на свим ауто-путевима.
Пет месеци за 500 m... Шапић најавио да ће се радити цела главна улица у Батајници у дужини од три километра. Где бих могао да проверим о каквим радовима је реч тј. да ли је само пресвлачење коловоза (као што су рекли да ће бити, али рок 5 месеци за то је много...) или је нека темељнија...
Тако је. Зависи какав је тунел, да ли је у завоју, који су радијуси кривина, ширина трака, колико су близу објекти у непосредној близни пута... Све се узима у обзир и према томе се израчунава безбедна брзина кретања. Код нас су мало строжији услови који дефинишу ограничења брзине стога имамо на...
Корисници у Србији немају могућност таквог уноса. То све раде алгоритми који мере интензитет саобраћаја. Када се затвори промента улица за саобраћај, после дан-два-три, зависи колико је прометна улица била, Гугл ће сам препознати да нема саобраћаја у улици и обележиће је као затворену.
Такође...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.