Šta je novo?

Nedavni sadržaj od ГЕНЕРАЛ

  1. ГЕНЕРАЛ

    Tramvaji

    Ево других примера - за време владавине Пиночеа грађен чилеански метро у Сантијагу и отворен 1975, Прашки метро је отворен 1974, у Хелсинкију 1982 а у сиромашној социјалистичкој Венецуели је 1983. године отворена прва линија метроа у Каракасу. Дао сам намерно примере мањих и средњих држава од...
  2. ГЕНЕРАЛ

    Tramvaji

    И то је неспорно.
  3. ГЕНЕРАЛ

    Tramvaji

    Човек уопште није поменуо ни Броза нити критиковао тадашњи систем у контексту политике социјализма, али је чињеница да наш социјализам који свакако био бољи и либералнији од оног у СССРу није изнедрио инфраструктуру као неке државе СССРа. И у то време су укинути поменути трамваји а не у време...
  4. ГЕНЕРАЛ

    Tramvaji

    Браво за коментар! Потписујем сваку реч!
  5. ГЕНЕРАЛ

    Tramvaji

    Глобална пракса и тренд је било укидање трамваја уз почетал изградње метро система - зато сам потенцирао ову тему око метроа.
  6. ГЕНЕРАЛ

    Tramvaji

    Па чекај како је могуће да је у СССРу готово по свим Републикама, па и у чланицама Варшавског уговора изграђен метро систем - Москва, Кијев, Минск, Баку, Јереван, Тбилиси Ташкент, Букурешт,...а СФРЈ није успела да изгради барем у престоници један такав систем а били смо далеко развијенији и...
  7. ГЕНЕРАЛ

    Tramvaji

    Југословенство и комунизам....како то да у Србији сви већи градови имају трамвај ? Интересантно је да је 1958 и у Љубљани укинут трамвај као и у Нишу и у Новом Саду! То није било случајно већ директива ЦК...а у Суботици и Дубровнику укинут 1970тих. Загреб и Сарајево су смели као и Београд да...
  8. ГЕНЕРАЛ

    Tramvaji

    https://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%83%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B2%D0%B0%D1%98 https://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B8%D1%88%D0%BA%D0%B8_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B2%D0%B0%D1%98...
  9. ГЕНЕРАЛ

    Tramvaji

    И то не само у Београду- већ када имамо произвођача у земљи дај да вратимо трамвај и у Суботицу и у Ниш и у Крагујевац и да Нови Сад (који је иделан по величини и конфигурацији за трамаваје) добије трамвај. Решили би смо готово пола државе- за Нови Сад је рецимо потребно око 70км шина и 80...
  10. ГЕНЕРАЛ

    Vojska i Namenska industrija Srbije

    https://tangosix.rs/2025/23/07/ekskluzivno-nenad-miloradovic-za-tango-six-potpisan-prvi-ugovor-za-nabavku-naoruzanja-za-rafal-dogovara-se-znacajna-industrijska-saradnja-i-i-saradnja-sa-ministarstvom-odbrane-francuske-za-podrsku/ "Наша традиција је, да када купујемо неко капитално наоружање мора...
  11. ГЕНЕРАЛ

    Vojska i Namenska industrija Srbije

    Поред авиона требају нам транспортни хеликоптери (барем једна ескадрила) ко леба, те још 2 транспортна авиона Каса Ц-295 са Авакс могућностима једна а друга која има могућност допуне горива у ваздуху, за шта су Рафали оспособљени, па и неки од млазних школских летелица.
  12. ГЕНЕРАЛ

    Ložionica

    И неке конференције првенствено за дигиталну и "креативну" индустрију.
  13. ГЕНЕРАЛ

    Vojska i Namenska industrija Srbije

    У разним државама се види како функционише интеграција наоружања на ваздухопловне платформе, па је тако Украјина успела да интегрише западне ракете на МиГ-29 и слично, Израел такође сам прави своје наоружање за Ф-16 рецимо. Зашто ми не можемо да урадимо исто са Рафалом? Осим тога ко је рекао да...
  14. ГЕНЕРАЛ

    Vojska i Namenska industrija Srbije

    Не не Пилатус или Супер Тукано би били замена за Ласту, док би Хонгду Л-15 или Албатрос Скајфокс (сјајна опција) на пример били замена за Соко Галеб Г-4. Скајфокс је нов и модеран тренажни авион који је сада набавила Мађарска и био би компатибилан са Рафалом. Из политичких разлога је боље узети...
  15. ГЕНЕРАЛ

    Vojska i Namenska industrija Srbije

    https://tangosix.rs/2025/22/07/ekskluzivno-nenad-miloradovic-za-tango-six-poceo-proces-nabavke-novog-skolsko-borbenog-aviona-rv-i-pvo-modernizuje-sistem-obuke-pilota-i-tehnicara-kroz-nabavku-rafala/
Vrh