Šta je novo?

Nedavni sadržaj od ГЕНЕРАЛ

  1. Г

    Air Serbia

    Наравно, АТР и А330 и Е190/195 само суви лизинг а А320 фамилија у власништву.
  2. Г

    Air Serbia

    Ер Србија данас превезла милионитог путника у 2024. години, две недеље пре него 2023. године. Уз то Русија је саветовала све држављане Руске Федерације да не користе више Туркиш ерлајнс из безбедносних разлога и због дискриминације. Дакле ускоро додатни капацитети Ер Србије према Русији...а...
  3. Г

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Проблем је у томе што сте сви некако у праву 😅
  4. Г

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Лисабон одласци:
  5. Г

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    О томе сам на форуму већ говорио. Гејтови и транзитна зона у Београду су Сингапур у односу на Лисабон. Оно што је позитивно код Лисабона је релативно нова и просторна чек-ин хала. Лисабон је скучен и нефункционалан, на гејтовима нема простора а такође није све у истом нивоу као што је то на Тесли.
  6. Г

    Vojska i Namenska industrija Srbije

    https://www.politika.rs/scc/clanak/610809/Do-kraja-meseca-predlog-za-nacin-sluzenja-vojnog-roka
  7. Г

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Па тако је и у Турској и треба. Једна трака само за нас а остали нек чекају.
  8. Г

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Весара најавио е-капије за јун које ће бити намењене само држављанима Републике Србије (за сада) али и неке измене протока путника при доласку и одласку на Тесли.
  9. Г

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    У већини си у праву, ево буквално сви грчки аеродроми су у концесији. Онда аеродром Љубљана такође а увек се говори како су Словенци бољи од нас по многим питањима. Адриа банкротирала а Љубљану држи немачки фрапорт и она стагнира...
  10. Г

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Да ли ми се чини или су Французи толико шкрти да су искористили делове старих плавих пултова са чек-ин шалтера ??? Мислим свакако боље изгледа него пре али није унифицирано.
  11. Г

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Слажем се да је за путника квалитет услуге битан, међутим што има више авиосаобраћаја, то ће Ер Србија више зарадити, више ће се куповати на аеродрому, више ноћења у српским хотелима, више керозина ће НИС продати, више ће их таксисти клепити :) ,више кетеринга од стране наших добављача трошити...
  12. Г

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Врло духовито. Ја говорим оно што је реално зато што смо ми још увек у стању да имамо двоцифрен раст саобраћаја до неког нивоа од можда 18-20 милиона путника годишње. Развојем дуголинијског саобраћаја Ер Србије и других превозника па и даљем расту броја туриста у Србији свакако можемо да будемо...
  13. Г

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Ево проверио сам 15 милиона је било планирано за крај концесије. Толико Будимпешта има данас а баш сам гледао како то изгледа код Мађара који као и ми имају само два права међународна аеродрома, Будимпешту и Дебрецин (који има мање путника од Ниша). Они су без националног превозника захваљујући...
  14. Г

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Па ако се не варам био је план да на крају концесије 2045. године Тесла има 14 милиона путника. Ту бројку ће достићи 2027 или 2028 ако Бог да, што значи да су услови тотално различити. 🤔
  15. Г

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Полако људи долази "Ујка Си" почетком маја у Београд. Биће можда приче и за аеродром и за војне авионе и за многе друге ствари. Само долази у Париз, Београд и Будимпешту а у Београду ће бити 2 дана и то на 25. година НАТО бомбардовања његове амбасаде...Кинези воле те симболе, па ће баш због тога...
Vrh