Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

и даље може преко интернета. чак и тамо имају довољно мозга да то оставе
 
Београд Вршац колико схватам једина савремена комфорна линија на којој ради електронска продаја? И то је то остало, на касу?

План je био да се прошири на целу мрежу. Све што је требало да ураде је да опреме кондуктере истим терминалима као кондуктере на линији Београд - Вршац и да унесу цене и релације у апликацију...Зашто то није урађено и ко је појео паре, не знам, али то је други пут да у Србији пропада пројекат електронске продаје карата. Веровали или не, давне 2008. је су могле да се купе карте преко интернета за возове Београд - Бар. И то је, као и сад Београд - Вршац био пилот, који је пропао. Ко је појео паре тада, ни то не знам. Ево линка: https://www.zeleznicesrbije.com/wp-...voznih-karata-preko-interneta-E-ticketing.doc

П.С. иначе, синоћ се маневарка покварила у Раковици, а све скретнице су биле заковане у месту због снега у станици (нове скретнице, без грејача, без радника које би их очистили, јер су технолошки вишак), тако да је саобраћај био потпуно блокиран. Дакле, још једном - новоремонтована пруга блокирана чим падне мало мањи снег и температура буде једва -1! Људи, ја се опасно плашим воза у Србији који ће ићи 200 км/ч и за безбедност људи у њему. Па они најосновније ствари нису у стању да одржавају како треба ни на нивоу 19. века.
 
Pazi, nije da nisu u stanju. Nije neka teška tehnologija sve to, a i nije da nemamo baš nikoga školovanog za to. Međutim, neće iz svog džepa da daju pare.
Sve što oni razvlače i aljkavo rade, kad neće kršteno da plate kvalitetno, može se uraditi brže, bolje i kvalitetnije, a i lepše! Pa da samo neko od nas uzme ručno sa nekom omanjom mašinom da asfaltira neku ulicu, brži bi bio nego za mnoge stvari koje su radili.

Mi smo samo krivi što prosto dopuštamo da nas prave budalama. Mi - i apsolutno niko drugi. 😁
 
па ето, кренули су од 0 када су поделили предузећа, па је стање још горе
 
Класична техника : уништи све државно да би показао државу неспособном и потом приватизуј.
 
Па нису од нуле, већ су поделили (глупаво надлежност и имовину) и од нечега што је ћопаво функционисало направила се расчлањена лешина. Али будући кварном још тада, сада тек смрди и трули
 
Па нису од нуле, већ су поделили (глупаво надлежност и имовину) и од нечега што је ћопаво функционисало направила се расчлањена лешина. Али будући кварном још тада, сада тек смрди и трули

Управо. Узели су пример који је употребила већина железница у Европи и на истоку и на западу. Међутим, разлика је у томе што су те железнице углавном претходно биле на здравим ногама, па је подела само побољшала већ добро стање, јер је омогућила тржишну утакмицу са приватницима. Свугде где су железнице претходно биле "ћопаве" подела је донела "рашчлањену лешину". Поред Србије, одличан пример рашчлањене лешине је Хрватска, која је пре 10-15 година имала железницу у неупоредиво бољем стању него данас. И у Србији и у Хрватској у теретном саобраћају примат полако, али сигурно преузимају приватни оператери, јер лешине ХЖ и ЖС Карго полако пропадају, а путнички саобраћај пропада јер лешине ХЖПП и СВ обављају саобраћај само где морају, ако баш морају, где им држава нареди, а ниједан приватник није луд да крене у путнички саобраћај са тако лошом инфраструктуром.
 
Pozdrav, da li neko ima ideju šta je tačno ovaj izlaz iz mogućeg tunela, kuda vodi, šta povezuje i da li postoje bilo kakvi podaci? N aslikama se vidi gde se nalazi, deluje prilično zapušteno. Možda je pogrešna tema ali sam pretpostavio da ima neke veze sa stanicom kod Pančevca.
Screenshot_1.jpg
Screenshot_2.jpg
 
Излаз једног од два тунела Карабурма. Ти тунели су спојени са Врачарским тунелом. Прелистај пар страна у назад, има занимљив влог о овим тунелима.
 
Osakaćeni režim BG Voza (po ko zna koji put) produžen do 4. februara. Na sajtu SV nikakvih vesti, izgleda da su sve administratore otpustili kao tehnološki višak. Stalno nešto "intenziviraju radove", a kraj nikako da vidimo. Ako se ovako ne dovuku do 2023. godine, biće super...
 
Не интезивираjу се радови него крећу брзинска тестирања пруге. Већ писано на форуму. Мада је требало од 17. јануара. Могуће да су одложили један дан да скину графите са она два Тауруса...:LOL:
 
Osakaćeni režim BG Voza (po ko zna koji put) produžen do 4. februara. Na sajtu SV nikakvih vesti, izgleda da su sve administratore otpustili kao tehnološki višak. Stalno nešto "intenziviraju radove", a kraj nikako da vidimo. Ako se ovako ne dovuku do 2023. godine, biće super...
Ovo je sramno, na kraju će Bg voz do 1.3. kada puštaju voz NS-BG da bude osakaćen. Ne ponovilo se nešto ovako.
 
Ovo je sramno, na kraju će Bg voz do 1.3. kada puštaju voz NS-BG da bude osakaćen. Ne ponovilo se nešto ovako.

Поновиће се врло лако и понављаће се још много пута ако буду пробијали пружни насип да споје булеваре Уметности и Црвене Армије, ако буду радили станицу Нови Београд поново, пошто је сад нису урадили, ако буду градили додатна два колосека и нови мост преко Саве и тунел испод Бежаније, ако буду градили стајалиште Сајам, ако буду градили стајалиште Булевар Уметности...

Модернизације пруга у Србији су изгубиле икакав смисао, с обзиром да током већине се обуставља путнички саобраћај више година. То је нечувено. Свугде у Европи се модернизације обављају паралелно са саобраћајем. Наши једноставно дају извођачу радова пар година да затвори пругу да би је урадио и онда се извођач са шаком радника развлачи пар година за тих пар десетина километара (Јајинци - Мала Крсна, Ниш - Брестовац). Како су Црногорци могли да добар део барске пруге ремонтују док се саобраћај одвијао? Пруга се затварала на пар сати дневно за радове, уз пар пута мало дуже затворе од по дан-два максимално и то је то. Ово како се ради код нас је просто недопустиво и право обесмишљавање железничког саобраћаја у Србији.
 
Poslednja izmena od urednika:
1.Da li su ove kompozicije kupljene i kad stizu,za BG voz?


2.Da li ce opet ici Beovoz do Panceva?
 
1.Da li su ove kompozicije kupljene i kad stizu,za BG voz?


Не, нису купљене. Tе композиције не могу да саобраћају у Србији јер су за колосек 1520 мм (у Србији је 1435 мм) и слободни профил ГОСТ (у Србији је слободни профил UIC).

2.Da li ce opet ici Beovoz do Panceva?

Не, неће. Барем неће никакав градски/приградски воз у наредних пар година. Сам Беовоз под тим именом не постоји већ дужи низ година.
 
Poslednja izmena od urednika:
Чак и ако опреме један колосек најближе код Панчево Главне? Колико сам схватио проблем је у пропусној моћи ПАГЛА?

Или пар колосека ближе кдо војске?
 
То је најмањи проблем. Ионако је Панчево главна само пролазна станица до Војловице. Највећи проблем је што Београд и Панчево не могу (или не желе) да се договоре око финансирања БГ воза, а и да се договоре, нема довољно гарнитура за неки нормалан такт.
 
Видиш колико је важно лагати. Обмањиваћеш годинама са мало труда.
 
Remont pruga u Srbiji je.izgubio ikakav znacaj i zbog toga sto se na renoviranim deonicama vozi 30 na sat, ili se recimo remontuje pruga do Panceva, i onda se ukine voz za Pancevo .. i tako. Sta koji moj i renoviraju kad umesto 120 vozi 30 km h
 
U slučaju Pančeva je još gore. Remontovana je postojeća jednokolosečna pruga i nadograđen druzgi kolosek, kako bi mogao da se realizuje svakodnevni prevoz na 15 min do Pančeva, kao što je nekada bilo moguće sa Beovozom, a onda isti ukudaju u potpunosti.
 
Vrh