Šta je novo?

Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

Odakle informacija da je bilo gde menjan asfalt na otvorenim deonicama?

Da li je neko lično to video ili ste samo čuli priče?
 
Da li se negde može videti na sajtu Katastra da li ovaj put uopšte ima upotrebnu dozvolu. Bilo bi zanimljivo videti za deonicu VB-Vrba kada bude stigla upotrebna. Npr u Hrvatskoj npr može se videti da li put ima upotrebnu dozvolu
 
Novinari nisu niti su ikad bili nezvavisni i objektivni, kod nas, a i suda u demokratskom svetu, uvek rade za nekoga, kod nas konkretno jene placa vlast, a druge placaju stranci koji zele uticaj kod nas ili tajkuni svih vrsta, koji takodje zele svoj uticaj, to kad kazu mi smo nezvisni i objektivni, to kod nas nema, sve je to apsolutno isto samo preslikano u ogledalu, svako pise onako kako mu se plati.

Uzgred pustena je rasveta na petlji Vrba i na oba kruzna toka u Vrbi i u Vitanovcu., ocekuje se skoro pustanje u rad VB-Vrba.
 
Nepotrebno i netačno.

Niti je isto, niti su svi na prodaju. Oni koji to misle treba dobro da razmisle najpre o svojim vrednostima, projektuju tj.
 
Nisam odavno ništa pisao, ali kad smo već kod petlje Vrba i 3 (tri) nova kružna toka na pristupnim saobraćajnicama (u Vitanovcu, pre same naplatne rampe i Vrba/Zaklopača), da podsetim da su sva tri napravljena umesto normalnih T raskrsnica. Ali, pronašao sam nove šampione u toj disciplini gluposti: pogađate - bosanci. Za rubriku "verovali ili ne", oni su postavili kružnu raskrsnicu na auto-putu, tačnije, ispred naplatne rampe, koja je svakako deo auto-puta, na koridoru 5c (poddeonica Vranduk-Nemila). Kao što možete da vidite, oba pravca isključenja se pre naplatne rampe "povezuju" kružnom raskrsnicom koja dalje vodi prema naplatnoj rampi (isključenje prema Žepču), ali to istovremeno znači i da može da se nastavi putovanje nazad na auto-put, bez prolaska kroz rampu (kod nas je to apsolutno zabranjeno, odn. u tom slučaju se primenjuje tarifa za nelogičan ulaz i naplaćuje se iznos najduže relacije auto-puta plus 480 din. manipulativni troškovi). Nekako i da "progutamo" tu novu modu (gde god zgodno mesto nađeš, tu kružni tok posadi... i dodatno uspori saobraćaj na "brzim saobraćajnicama") iza naplatne rampe, na ukrštanju sa lokalnim putem, ali za ovo ispred stvarno nemam više reči.
Pogledajte prilog 259619Pogledajte prilog 259620
Ništa ovde nije za rubriku verovali ili ne niti je glupost. Dakle kružni tok nije na autoputu, tačnije je pre naplatne rampe. Baš kako si napisao. I sigurno nije jedini slučaj u svetu. Recimo kao ni semafori pre kružnog toka.
Uostalom, ovo je rešenje koje već postoji na naplatnoj Zenica sever. https://maps.app.goo.gl/AGMnygxVQHDGLiQMA
Pomalo iznuđeno rešenje uslovljeno konfiguracijom terena i činjenicom da je trasa autoputa diktirana politički. Sigurno je da će biti slučajeva gde će pojedinci to da koriste kako bi izigrali sistem. To je rizik na koji su spremni. Uostalom, i naš sistem naplate ima 99% efikasnost.
 
Prošao sam sinoć od nove petlje Kruševac do Pojata.
Put je dobar, ali većina info tabli je već neispravna. Ne prikazuje celu sliku nego samo donji deo.
Kupiš tv na rasprodaji za 6.999 i on radi bar 3 godine, a ovo što je plaćeno i preplaćeno već ne radi.
Bruka i sramota.

Inače, ima saobraćaja ali ne mnogo.
Drastična razlika u odnosu na X od Pojata ka BG.
 
Ništa ovde nije za rubriku verovali ili ne niti je glupost. Dakle kružni tok nije na autoputu, tačnije je pre naplatne rampe. Baš kako si napisao. I sigurno nije jedini slučaj u svetu. Recimo kao ni semafori pre kružnog toka.
Uostalom, ovo je rešenje koje već postoji na naplatnoj Zenica sever. https://maps.app.goo.gl/AGMnygxVQHDGLiQMA
Pomalo iznuđeno rešenje uslovljeno konfiguracijom terena i činjenicom da je trasa autoputa diktirana politički. Sigurno je da će biti slučajeva gde će pojedinci to da koriste kako bi izigrali sistem. To je rizik na koji su spremni. Uostalom, i naš sistem naplate ima 99% efikasnost.
Pa sad pitanje je da li je to izigravanje sistema. Ako se tu okreneš i kreneš nazad, opet moraš negde da izađeš i da platiš. Samo što si prešao veću kilometražu i potrošio više goriva, tako da nije baš da je isplativo da se neko namerno vozika napred - nazad xDDD Jeste po državu loše pošto ne naplaćuje to vozikanje. Ali to može da bude i koretkno rešenje za vozače koji slučajno omaše ranije isključenje - država im je ''omogućila'' da ne plate tu grešku već samo ono što što su planirali da pređu :) Nije sjajno, ali nije ni isplativo za vozače zbog goriva i kola pa da se namerno vrte.
 
Prošao sam sinoć od nove petlje Kruševac do Pojata.
Put je dobar, ali većina info tabli je već neispravna. Ne prikazuje celu sliku nego samo donji deo.
Kupiš tv na rasprodaji za 6.999 i on radi bar 3 godine, a ovo što je plaćeno i preplaćeno već ne radi.
Bruka i sramota.

Inače, ima saobraćaja ali ne mnogo.
Drastična razlika u odnosu na X od Pojata ka BG.
Prošao sam pre 3 dana od Pojata do Vrnjačke Banje i svi su radili. Većina njih je u "mirovanju" i pokazuju vreme i temp. Ako to misliš, to je normalno, i u SLO i Hr je isto tako. Nisam primetio da je neki neispravan u tom smeru.
 
Za takve vozače da, optimalno rešenje. Sigurno će biti manjih dostavnih vozila koja će se tu nalaziti i na brzaka pretovariti robu, zatim vratiti nazad i izaći na prvoj sledećoj naplatnoj od one na kojoj su ušli pa potom vratiti na konačni cilj lokalnom magistralom. Na mesečnom nivou to bi bila solidna ušteda na putarini.
Sigurno je da je ovakav kružni tok zbunjujući za dosta vozača i da će se dešavati situacije gde će se uključivati u pogrešne smerove.
 
Ćuti, ne predlaži takve ideje sa pretovarom, nekom će i stvarno pasti na pamet da tako uštedi xDDD Ali to bi u domenu švercera kad pretovaruju robu negde na ničijoj zemlji. Takve stvari bi trebalo žestoko sankcionisati. Pogotovu što je to zona ulaza - izlaza sa autoputa i tu nema nikakvog zadržavanja kao i na običnim priključcima.
Kružni tok ko kružni, treba da se dobro obeleži, ulazno - izlazne trake tako postave da fizički nije moguće skrenuti u pogrešan smer (oštar ugao, veći ivičnjak). A ni ovi kod nas priključci ne garantuju da neko ne omaši smer, što namerno što slučajno. Ima onoliko primera gde uđu suprotno i nastavljaju da voze, čak i preticajnom trakom.
 
Odakle informacija da je bilo gde menjan asfalt na otvorenim deonicama?

Da li je neko lično to video ili ste samo čuli priče?
Ja sam video na mostu kod Makrešana preko Z. Morave, petlja Kruševac-Zapad i čini mi se kod Stalaća na mostovima.
Kao što sam pisao, zato i postoji garantni period od 3 godine. Ne radi se u idealnim uslovima nego na otvorenom.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: SCS
Ništa ovde nije za rubriku verovali ili ne niti je glupost. Dakle kružni tok nije na autoputu, tačnije je pre naplatne rampe. Baš kako si napisao. I sigurno nije jedini slučaj u svetu. Recimo kao ni semafori pre kružnog toka.
Uostalom, ovo je rešenje koje već postoji na naplatnoj Zenica sever. https://maps.app.goo.gl/AGMnygxVQHDGLiQMA
Pomalo iznuđeno rešenje uslovljeno konfiguracijom terena i činjenicom da je trasa autoputa diktirana politički. Sigurno je da će biti slučajeva gde će pojedinci to da koriste kako bi izigrali sistem. To je rizik na koji su spremni. Uostalom, i naš sistem naplate ima 99% efikasnost.
Pa ne mora u Bosnu da se ide, petlja Predejane je klasična T raskrsnica unutar autoputa https://maps.app.goo.gl/rBUdP49uRoGCSUnG8
1764597673025.png
 
Ja sam video na mostu kod Makrešana preko Z. Morave, petlja Kruševac-Zapad i čini mi se kod Stalaća na mostovima.
Kao što sam pisao, zato i postoji garantni period od 3 godine. Ne radi se u idealnim uslovima nego na otvorenom.

To je bila zamena dilatacija, a kada se to radi mora da se skine i određena površina asfalta sa obe strane dilatacije.

Daleko je to od ovih priča da je negde skidan asfalt na novootvorenom autoputu.
 
Prošao sam pre 3 dana od Pojata do Vrnjačke Banje i svi su radili. Većina njih je u "mirovanju" i pokazuju vreme i temp. Ako to misliš, to je normalno, i u SLO i Hr je isto tako. Nisam primetio da je neki neispravan u tom smeru.
Da svi rade, ali pogledaj bolje. Gornji deo slike se ne vidi lepo. fotografisao sam ali mi nije uspelo
 
To je bila zamena dilatacija, a kada se to radi mora da se skine i određena površina asfalta sa obe strane dilatacije.

Daleko je to od ovih priča da je negde skidan asfalt na novootvorenom autoputu.
Da popravljali su dilatacije, ali je i na celom mostu promenjen asfalt. To je što sam ja uočio. Osim mostova nisam video na otvorenoj trasi da je menjan asfalt, sem možda ispred mosta kod Makrešana gde je bila devijacija.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: SCS
Vrh