Šta je novo?

Стајалишта

Jutros u Makedonskoj ulici je ozbiljan skup radnih mašina. Spremaju se da "napadnu" Nušićevu. A što se tiče stajališta u toj ulici, to nema šanse. Uzani su trotoari i za pešake, kamoli još da bude stajalište.​
Од недеље, 23. новембра, ступа на снагу нови режим саобраћаја у Нушићевој и Македонској улици.

Нушићева улица постаје двосмерна, на тај начин да ће у смеру од Македонске ка Теразијском тунелу бити дозвољено кретање искључиво аутобусима јавног градског превоза и такси возилима.

Управо ће аутобуске линије бр. 65 и 77 своје кретање ка Новом Београду, након Светогорске и Македонске улице настављати Нушићевом ка Теразијском тунелу. Ова измена доноси и ново аутобуско стајалиште на улазу у Нушићеву улицу из Македонске, где ће корисници јавног превоза сада чекати линије које возе ка Зеленом венцу и Новом Београду.​

 
Ako može u Brankovoj na onom nazovi trotoaru, može i u Nušićevoj.
 
Од недеље, 23. новембра, ступа на снагу нови режим саобраћаја у Нушићевој и Македонској улици.

Нушићева улица постаје двосмерна, на тај начин да ће у смеру од Македонске ка Теразијском тунелу бити дозвољено кретање искључиво аутобусима јавног градског превоза и такси возилима.

Управо ће аутобуске линије бр. 65 и 77 своје кретање ка Новом Београду, након Светогорске и Македонске улице настављати Нушићевом ка Теразијском тунелу. Ова измена доноси и ново аутобуско стајалиште на улазу у Нушићеву улицу из Македонске, где ће корисници јавног превоза сада чекати линије које возе ка Зеленом венцу и Новом Београду.​

Хвала Богу, онај глупи семафор на углу Македонске и Дечанске за скретање улево ка Теразијском тунелу ту се много чека и одуговлачи, много добра одлука.
 
Novo stajalište u Nušićevoj 65 i 77:
1000013084.jpg
 
Generalno dobra promena za 65 i 77, jedino sto se gubi zajednicko stajalište sa trolama, to mi se ne svidja
 
Prvo, niko neće poštovati to. Odnosno, ulaziće tuda i automobili.

Drugo, biće sigurno slučajeva da neko ne zna ili zaboravi da je dvosmerna.

Ovakvi idiotluci se jednostavno ne rade, jer podrazumevaju nešto što je kontraintuitivno i kontra onome na šta su ljudi (i Beograđani i oni koji posećuju Beograd) navikli.

Isto kao kad su pretumbali potez Kalemegdan - Kralja Milana. Ukinuli pešačke koji su bili tu 100 godina, ubacili semafore koje im niko nije tražio i naređali ograde da na silu spreče i preusmere prirodne i logične tokove pešaka. Ili semafori na kružne tokove. Ili generalno, režimi semafora koji nemaju nikakvog smisla.

Beskrajno su bahati i tvrdoglavi, a beskrajno glupi. I na kraju će da uke..aju ceo grad i saobraćajno. Mislim, da ga dodatno uke..aju. Ali ne vredi to objašnjavati bahatim naprdnim volinama.
 
Izlaz iz Nušićeve ka tunelu je nezgodan. Mislim da će morati da skrate onaj trotoar kod podzemnog i apoteke.
 
Prvo, niko neće poštovati to. Odnosno, ulaziće tuda i automobili.
Pa staviće valjda znakove, a ako imaju mozga i nekog saobraćajca da to reguliše prvih par dana dok se ne naviknu ljudi.
Drugo, biće sigurno slučajeva da neko ne zna ili zaboravi da je dvosmerna.
Naravno, ali će se to vremenom svesti na nulu.
Ovakvi idiotluci se jednostavno ne rade, jer podrazumevaju nešto što je kontraintuitivno i kontra onome na šta su ljudi (i Beograđani i oni koji posećuju Beograd) navikli.
A kako se to u drugim gradovima radi? Siguran sam da odgovor nije: ne radi se, jer nema šanse da se nigde ne radi.

Beskrajno su bahati i tvrdoglavi, a beskrajno glupi. I na kraju će da uke..aju ceo grad i saobraćajno. Mislim, da ga dodatno uke..aju. Ali ne vredi to objašnjavati bahatim naprdnim volinama.
To je izvesno, ali ovo neće doprineti tome u tolikoj meri. Ovo možda čak i ima smisla za promenu.

P.S. malo manje negativiteta ne škodi.
 
Pa staviće valjda znakove, a ako imaju mozga i nekog saobraćajca da to reguliše prvih par dana dok se ne naviknu ljudi.
Nisu stavljali bumbare ni kad su učinili donji deo Balkanske dvosmernim, pa neće ni sad. Samo će da stave znakove i nadaju se da neće doći do problema, a ljudi nek se snalaze.
Ovo možda čak i ima smisla za promenu.
Pa i nema, jer pored bezbednosnih rizika zbog menjanja smera jedne trake, druga traka (desna traka Nušićeve ka Politici) će sad biti mnogo opterećenija.
P.S. malo manje negativiteta ne škodi.
Nije negativizam, nego su ovi mentoli bez premca. Semafori (van kružnih tokova) koji imaju nebulozne režime rada, semafori na kružnim tokovima, st(r)anje na Autokomandi gore nego što je bilo, ukinuti najprometniji pešački na Trgu Republike, ukinuti najprometniji pešački na Studentskom trgu, 4 nova semafora od Trga do Kalemegdana koje im niko nije tražio, torovi i ograde na ivičnjacima i između traka, kružni tokovi i ograde na Terazijama, širenje već širokih bulevara na NBG da Šupić može brže da se doveze do centra, Karađorđeva koju pretvoriše u 3+3 a trotoari ostadoše širine metar...

Najdebilnija vlast i garnitura u istoriji Beograda. Posle njih na drugom mestu su gremlin Vesić i njegovi.

P.S.
U delu Balkanske koji je postao dvosmeran u smeru ka Nemanjinoj na zaustavnoj traci čeka u proseku 3 automobila, svaki put kad prođem tuda. S druge strane, u preostale dve trake ka Terazijama, vozila se gužvaju jer sad imaju jednu traku manje, a ima mnogo autobusa koji brzo popune taj prostor između Nemanjine i Gavrila Principa. E mentoli su zbog ta 3 automobila po jednom taktu semafora, odnosno zbog 60 automobila na sat, izmenili taj deo Balkanske i us..li sve ove koji njome idu ka gore. I to najviše putnike u autobusima.

Tako da nema tu negativnosti, nego gorka realnost i višedecenijsko iskustvo. Znam gde živim, s kim živim i najbitnije - pod kakvim šljamom i debilima svi živimo.
 
Poslednja izmena:
U Pariske komune su napravili uvučena stajališta što zaista podržavam (čak i po cenu da su presekli biciklističku stazu na tim mestima.

Postavlja se pitanje, zašto to isto nisu uradili i u Studentskoj koja je istog profila, slično opterećena, i koja je takođe obnovljena.

Fotke su sa sjajnog snimka kraja mog detinjstva i sadašnjosti :)

studentska zasto nije uvucena stanica obe.png
studentska zasto nije uvucena stanica 2.png
studentska zasto nije uvucena stanica.png
 
Vrh